vierailija
niin tuleekin, jos et osta luomuna niitä. Se taas on ihan luonnollista, kun tietää, mitä myrkkyjä tavallisiin sallitaan laittaa.Siitä tulee vaan maha kipeeks...
niin tuleekin, jos et osta luomuna niitä. Se taas on ihan luonnollista, kun tietää, mitä myrkkyjä tavallisiin sallitaan laittaa.Siitä tulee vaan maha kipeeks...
Telkkarissa Teemalla menossa nyt just ja myöhemminkin netissä:Tosi kiva... Lääkäri oli kirjottanu kantaan ihan muun asian yhteydessä, että oon obeesi eli lihava :'(. En ees oo kuin lievästi ylipainoinen. Oon ihan hajalla. En syö enää ikinä... Enkä ookaan syöny mitään sen jälkeen kun luin ton eli aamulla ja en ajatellut huomennakaan syödä, mutta tunti kerrallaan. V*ttu kukaan ei enää ikinä sano mua lihavaksi joka tietää mut irl!
Lääkäriliiton puheenjohtaja taitaa olla nyt psykiatri?Niin ne tekee ja usein on mainittukin asiasta. Lisäksi kutistavat (tuhoavat) aivoja (etenkin skitsojen lääkkeet). Huomaatkos, miten psykiatrit eivät välitä paskaakaan sinusta, vaan syöttävät lääkkeitä vain siksi, että mafia saa rahaa?
Se haittaa kaikkia,m mutta kaikki ei sitä huomaa tai ei vaan halua uskoa, että pilaa aivot vähitellen. Aivovaurio on saatu rotille.Mä juon aina paljon, paitsi jos on tarjolla pelkkää vettä, piimää, maitoa tai teetä. Itseasiassa luulin, että mun ois vaikeempi tottua tohon mehuun limsojen sijaan, mutta ihan hyvää toi on, eikä mua haittaa aspartaami.
"Suomen Lääkäriliiton hallituksen puheenjohtajaksi valittiin LT,
Ei me sitä tulla näkemään.Kai itsekin tajuat, että tuo ei toimi pitkän päälle. Huonosti käy.
Telkkarissa Teemalla menossa nyt just ja myöhemminkin netissä:
"Yhä useampi tarvitsisi pakkohoitoa, mutta yhä harvempi sellaiseen pääsee. Avohoito ei selviä nykytilanteesta, eikä valtiolla ole aikomustakaan korjata ongelmaa. Toimittaja: Stefan Brunow."
Näkyy YHÄ arenalla
terveisiä hänelle"Suomen Lääkäriliiton hallituksen puheenjohtajaksi valittiin LT,
psykiatrian ja terveydenhuollon erikoislääkäri
Samuli Saarni Helsingistä. "
Mitä tekee terveydenhuollon erikoislääkäri?
Tarkistin, että näkyvät vielä ne videot.terveisiä hänelle
mahtaako lukea koskaan?terveisiä hänelle
ajatellaTerveydenhuollon erikoislääkäri?
Mitä eroa tavalliseen?
E904 syynä mut et mahda mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: 31728011:Laihdut paremmin kun syöt jotain, esim. tomaatteja ja omppuja.
uppKai itsekin tajuat, että tuo ei toimi pitkän päälle. Huonosti käy.
Ei kannataNäin olen kuullut, mutta valitsin tuon hermomyrkyn läskien sijaan
Mitä ne on?Aloitappa heivaamalla ne jarrut mäkeen (onko Seroquel tai Ketipinor) ja odottelet miten se sun kroppas hoiteleepi painon ihan ittekseen kuntoon.
Kastematoja etanoita toukkia ne tahtoo!Alkuperäinen kirjoittaja Occamin parta...post: 31142407:Kanoja saa pitää 5 ja kukkoja 1 ilman lupaa. Eli kasvatat itse rehus ja kanat. Tarttet vain jotain jätettä, kuten leipää ja vähän viljaa, joilla pitää kanat elossa. Samalla saat munia sivutuotteena.
Lääkkeitä kaksisuuntaisen mielialan eli maanisdepressiivisen sairauden hoitoon. En jättäisi lääkkeitä pois jos on dg kyseisestä sairaudesta. Elänyt 20v ihmisen kanssa, joka sairasti ilman lääkitystä.Mitä ne on?
Varmasti mutta niitä kanoja ei voi pitää kaikkialla ympäristö- ja hygieniasyistä johtuen.businessta kuitenkin. Kyllä kanat ne löytää hyvin
John Olney kertoi siitä vuosikymmeniä sittenFun Lightissa on hermomyrkkyä (aspartaamia), joka toimii mm. muurahaisten tappamiseen. Muuten kuulosti OK:lta.
Kuka ihmeen Olney ja millä kompetenssillä?John Olney kertoi siitä vuosikymmeniä sitten