Entäs jos imettävä äiti herkuttelee JOKA PÄIVÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vaikuttaako miten lapseen? Syön joka päivä noin suklaalevyn ja keksipaketin. Ja tottakai kunnon ruuat, salaattia, hedelmiä. Paino-ongelmaa ei ole. Mutta voiko se aiheuttaa vauvalle jotain, vai pysyykö maidon koostumus samana vaikka äiti söis mitä?

Joo meillä kaikki muu kunnossa, mutta joka päivä tarviin herkkuja. Vauva ei huuda, tyytyväinen on, syö puuroa ja perunaa mielellään, ei ihottumaa, tms. Eli ei sitten ihan kauhee asia ole?

Alkuperäinen kirjoittaja ellis:
tietty aikamoinen sokerimäärä tulee vauvallekin,eikä se välttämättä ole sinullekaan terveellistä..

Ei tuu, äidinmaidon sokerimäärä on vakio! Makuaineet siirtyvät, eli voi tulla suklaafriikki lapsestakin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
no ei nyt ihan kauhea, mutta kun kymmenen kiloa sulle tullu lisää, niin sitten voi hiukan potuttaa.kannattaisko vierottatua tosta makeasta. :whistle:

Ei tule =) Aina oon syöny paljon makeeta, painoindeksi aina 19-20, raskausaikana tuli 7 kg se lähti nopeesti. Ehkä sitten imetyksen loputtua alan vähän seuraamaan josko pitäis vähentää, mutta ehkä tota maitoa ei edes riittäis ilman ylimääräistä kaloripommia?

no ei nyt ihan kauhea, mutta kun kymmenen kiloa sulle tullu lisää, niin sitten voi hiukan potuttaa.kannattaisko vierottatua tosta makeasta. :whistle:

Ei kaikille kerry kilot samalla tavalla tai sitten ne osataan myös kuluttaa. Minä syön hyvin (kaksi lämmintä ateriaa +aamu-väli- ja iltapalat) ja terveellisesti, mutta myös suklaata ihan joka päivä. Liikakiloja ei ole yhtäkään, vaan päinvastoin saisi tullakin lisää. :)

Ei kaikille kerry kilot samalla tavalla tai sitten ne osataan myös kuluttaa. Minä syön hyvin (kaksi lämmintä ateriaa +aamu-väli- ja iltapalat) ja terveellisesti, mutta myös suklaata ihan joka päivä. Liikakiloja ei ole yhtäkään, vaan päinvastoin saisi tullakin lisää. :)

no ihan miten vaan. itse en vaan viitsi elimistööni tunkea kaiken maailman E-lisäaineita jatkuvalla syötöllä. ja hampaat ei kauheasti tykkää sokerista, opetettu jo lapsena ja saman aion opettaa omille lapsilleni. Mutta hyvät teille joille ei tule kiloja. kyllä mulle ainakin tulisi jos elämäntavat ei olisi järjestyksessä.

Yhteistyössä