Heippa taasen! Onnea plussanneille, ihan mahtavia uutisia täällä.
Lumille ihan hirveästi myötätuntoa ja voimahalea!! Tuo on suoraan sanottuna niin p***stä, tilanne on sama mitä mä olen pelännyt molemmissa IVF:ssä, minäkin kun siis kuulun tuohon huonohkosti munivien heimoon. Itse olen päässyt pelkällä panikoinnilla ja molemmilla kerroilla on saatu sentäs yhdeksi kerraksi siirrettävää, mutta voin kuvitella sen vitutuksen määrän. Mitenkäs teillä nyt sitten hoidot jatkuu, hetikö pakollisen taukokierron jälkeen vai onko siellä joku kesätauko teidän klinikalla? Mutta hei, periksi ei anneta, ja opiksi ei oteta, nää on mun motot olleet jo monta vuotta ja toiminee tässäkin
Tuosta Menopur-annoksesta sen verran, että mun lääkärini on muistaakseni puhunut että 400 tai 450 annos on suurin mitä voidaan käyttää (en muista kumpi, mutta nelosella alkava lukema kuitenkin). Eli ilmeisesti tuossa on kuitenkin jossain määrin klinikkakohtaista varianssia.
Tuo
Sintun plussa on kyllä niin huikea juttu!! (Ja enkä tarkoita että muiden plussat olisi vähempiarvoisia, Sintun vaiheita vaan oon tässä seurannut kuitenkin aika paljon
) Valaa muihinkin varmasti ihan hirmuisesti uskoa - AINA on mahdollisuus onnistua, vaikka vastoinkäymisiä olisikin tullut.
Kiva huomata, miten oma mieliala on tässä kesätauon aikana noussut ihan kohinalla. Sen lisäksi että alan taas uskoa onnistumisen mahdollisuuteen, oon myös paljon suunnitellut muuta elämää enää vain odottele, että "sitten kun mä oon raskaana" elämä muuttuu ilman että mun tarvii ottaa tietyistä muutosta tarvitsevista asioista vastuuta itse. Eli kohti tasapainoa tässä on menty kevään hoitokierrosten jälkeen ihan huikeasti!! Ja seuraavan hoidon starttiin on enää kuukausi, eihän tässä ehdi enää välissä olla kuin yksi kierto ja sitten (toivottavasti) jo taas pistellään. Oon äärimmäisen onnellinen että pitkää kaavaa ei tarvitse enää kokeilla, tämän lääkäri jo mulle lupasi että ilmanmuuta lyhyellä mennään, kun pitkä kerran ei tuottanut yhtään parempaa tulosta.