Pepponen: voima:hug: sinulle.
Kimalle_74 ja
Susirouva: Toivottavasti te aloitatte ensivuoden plussilla.
ON:
3. follikkeliultra takana... ei mennyt kovin hyvin...
Lääkäri, joka teki minulle 2. ultran tiistaina oli katsonut kystarakkulan johtofollikkeliksi, joka siis oli tuon 14mm kooltaan.
Tämänpäiväisen ultran teki eri lääkäri ja tulos ei ollut mitenkään mieltä ylentävä:
5 kpl 11-12mm ja 1 kpl 9-10mm.
Lääkäri ei voinut tämän tuloksen perusteella vielä päättää punktiopäivää, vaan jatkan Menopurin pistelyä nyt maanantaihin saakka ja tiistaina taas ultra. Toivottavasti follit ottavat nyt kunnon loppukirin.
Jos tiistaina näyttää tilanne hyvältä, niin punktio mahdollisesti torstaina ja siirto lauantaina... toivottavasti näin.
Minulle tulee siirron jälkeen Lugesteronien lisäksi tukihoidoksi myös Pregnyl, ½ ampullia kahdesti viikossa... voi kuulema auttaa kiinnittymisessä.
Kysyin lääkäriltä tuosta Embryo Glue:sta, mutta hän oli sitä mieltä että kun ei ole tutkittua ja tilastollista tietoa sen "tepsimisestä", niin hän ei suosittele sitä.
Kysyin häneltä myös alkionkuoren avauksesta eli hatchingistä.
Koska meillä on jo takana tuulimunaraskaus, niin alkionkuori on auennut ja alkio kiinnittynyt... tämä riittää todisteeksi siihen, ettemme tarvitse hatchingiä.
Luotan lääkäriini ja hänen harkintakykyynsä. Hänen hoidossaan olen sen elämäni ensimmäisen plussankin viime kesänä saanut ja uskon että Primaspanilla ja Prednisolonilla on ollut osuutta asiaan. Ne ovat käytössä myös tällä kertaa. Prednisolonin aloitan huomenaamulla annoksella 20mg/ aamu, siirtopäivän jälkeen annos 10mg. Myöskin Primaspan 100mg aloitan siirron jälkeen.
Tulipahan tekstiä... Hyvää alkavaa vuotta teille kaikille! :heart: