Kimalle, mun ainakin on pakko käydä niissä verikokeissa, vaikka tietäisin että en ole raskaana. Kuten nytkin, ma alkoi jo menkat. Sanoivat että ivf:ssä pitää aina tuolla veritestillä tarkistaa raskaus kaikista tuntemuksista ja vuodoista huolimatta. Pitää siis varmistaa että ennen seuraavaan siitoonkaan menemistä on arvot nollissa. Pidän sulle vielä peukkuja että olisitkin raskaana .
Kais, täällä kirjoitteli joskus joku nimimerkillä Kas, muistin. Onhan se yhdenlainen sivun käännös elämässä kun aloittaa lapsettomuushoidot. Vaikeinta tässä onkin juuri se, että ei tiedä kauanko täällä joutuu viipymään. Toivon sulle erittäin lyhyttä vierailua täällä .
Ja tännehän niitä ajatuksiaan nimenomaan saa kirjoittaa. Itse luen muiden ajatuksia todella mielelläni.
Hyvä Sintu!! Ja onnea punktioon!
Ronja toivotaan että tämä riittäisi teille! Hyvältä ainakin kuulostaa so far .
Kais, täällä kirjoitteli joskus joku nimimerkillä Kas, muistin. Onhan se yhdenlainen sivun käännös elämässä kun aloittaa lapsettomuushoidot. Vaikeinta tässä onkin juuri se, että ei tiedä kauanko täällä joutuu viipymään. Toivon sulle erittäin lyhyttä vierailua täällä .
Ja tännehän niitä ajatuksiaan nimenomaan saa kirjoittaa. Itse luen muiden ajatuksia todella mielelläni.
Hyvä Sintu!! Ja onnea punktioon!
Ronja toivotaan että tämä riittäisi teille! Hyvältä ainakin kuulostaa so far .