Minä myös tahtoo tänne!
Muilla ketjuilla palstaillu ihan tarpeeks, ja tää oli eka, jossa on yhtään samanhenkisiä
.
Mulla sellasta taustaa, et oon vm-74(=hyi).Oikeestaan oon koko ikäni ollu ilman ehkäsyä. Tähän ikään mennessä pidempiä suhteitakin on ollu jo muutama.
Tän nykysen kanssa ollaan oltu sellaset 3 vuotta. Aika pian seukkaamisen alotuksen jälkeen meille kävi selväks, et nyt on vakka löytäny kantensa.
Haluttiin puolen vuoden jälkeen jo alkaa koittamaan, josko meillekin pallero.
Ehkäsyä ei ollu kertaakaan, taaskaan. Mä ainakin aattelin, et haluisin millon vaan, mut kun en oo ikinä ennenkään tullu raskaaks, niin tuskin nytkään. Parikymppisestä asti, joka seurustelusuhteen aikana, ois lapsella ollut lupa tulla.
Tunnen niin kuuluvani tähän joukkoon, vaikka mulla ennestään 10 v. pikku ihme.
3 clomiavusteista inssiä on ollut viime vuoden loppupuolella, mut ei vaan oo natsannu.
Käytiin sitten tossa helmikuun alussa IVF:n suunnitteluhoidoissa ja parin kk:n odotus taitaa olla tulossa. Me ollaan selittämättömiä.
Haluisin kysyy teiltä kokeneemmilta, et kun te ootte olleet suunnittelukäynnillä ja teidät on ultrattu, niin montako follia teiltä on löytynyt (=folli/vs ikä mulla nyt mielessä)?
Mulle on nyt suunniteltu lyhyt kaava, apuina Puregon, Orgalutron, pregnyl ja sit luget.
Mietein tota kortisonia, kun siihen törmäsin. Millasilla annoksilla, millä päivillä yleensä otetaan etc.?
Ja onko siitä DHEA:sta ollut oikeesti jollain hyötyä? Tuntuu, et punkku ja greippimehu on vaan saaneet toivonkipinöitä. Mä ainakin kaipaisin oikeesti jtn. tehokkaampaa. Elinikänen "lapsettomuus" on pitkä aika kuitenkin...
Tän nykysen ihanaisen miehen ilmestyttyä kuvioihin, harmittaa eniten se, etten oo aikasempaa lähteny liikkeelle tämän asian kanssa. Jotenkin sitä on ehkä aavistanu salaa ja itelleen tunnustamatta, et jtn. vikaa mussa on, mut aatellu, et ehkä ens kuussa sitten...Aika monta kuukautta pettymystä tähänkin aikaan mahtuu:'(