Sintu ja Mangu, onnea, onnea!! :heart: Ihania uutisia täällä. Toivottavasti tästä lähtee plussavyöry ja tästä palstasta voiskin tulla 35+ekaa odottavien juttumesta! Onnittelurutistus teille kummallekin.
Onnea matkaan myös Dreamerin pakkasalkioille ja pitkää pinnaa piinailuun!
Polkalle :hug:. Ehkäpä kuitenkin toivoa on vielä...?
Täällä vaan vuoristorata jatkaa kurvejaan ja pudotuksia.. kävin tänään taas ultrassa ja vaikka tilanne muuten näyttää hyvältä, niin tällä kertaa sieltä löytyi nestekertymä vasemmasta munajohtimesta. Mun oma lääkäri on edelleen pois ja jälleen jouduin siis samalle lääkärille, joka antoi aikaisemmin tän melko jyrkän lausunnon munasolujen mahdollisesta loppumisesta. Arvatkaas leidit mitä se tyyppi tällä kertaa sanoi..??! Kyseinen nestekertymä näyttää munasarjatulehduksen jälkitilalta (jota siis en ole tietääkseni sairastanut), mutta saattaa pahimmassa tapauksessa johtaa sterilisaatioon. WTF??? Toki se sanoi myös, että murehditaan asia kerrallaan eikä maalailla piruja seinälle, mutta se tuli sit ihan pikkusen myöhään kun pirut oli jo maalattu. Helvetti, mikä tyyppi! Ei tommosia päästetä suusta ennen kun on faktaa perusteeksi -- tää nestekertymä kuulemma saattaa sieltä myös omia aikojaan vaan kadotakin, nyt sitä vaan seurataan. Mä en oikeesti suostu enää menemään sille lääkärille. Keräys tehdään maanantaina ja onneksi mun oma lääkäri on silloin takaisin. Ja sitten joku kaunis päivä kun mä jaksan keskittyä asiaan, lähetän kyllä klinikalle palautetta tästä. Taas jotenkin tuli ihan lannistunut fiilis tän kaiken suhteen.... Ymmärrän, että lääkärin on oltava rehellinen ja realistinen työssään, mutta ei kai diagnooseja voi heitellä arvausten ja mahdollisten selityksien perusteella noin vaan. Ei, mä en nyt suostu uskomaan tätä ja odotan, että oma lääkärini ultraa mut ja katsoo mikä se kertymä on. Edelleen elän toivossa, että tämä hoito vois onnistua.
Kiitos ja anteeksi purkaus.... kaikille toivon niin kovasti onnistuneita hoitoja ja sen hartaimman toiveen täyttymistä! Plussatuulia ihan jokaiselle. :heart: