Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

• Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
näkyykös uutta asuntoa? :)
Näkisin tämän toteutuvan. Kuitenkaan ei välttämättä helpolla tätä tule, koska kortiksi nousi oikeus. Kuitenkin tässä kortissa postiivista on se, että oikeus toteutuu. Ennakkoluulot saattavat vaikuttaa päätökseen.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja aava:
Saammeko biologisia lapsia?
Näkisin, että tässä tule saamaan lapsen.Korttina nousi positiivinen kortti, joka kertoo uudistumisesta ja elämänilosta. Suhde lapsiin erityisesti sinua ilahduttaa.Näyttäisi, että tämä hanke valmistuu sinulle.

Solakka
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Solakka:
Saadaanko me lisää lapsia?
Näkisin tähän liittyvän murhetta. Ehkä olet kokenut keskenmenon tai tulet kokemaan. Kuitenkaan en näe lasta tulevaisuudessa.

Enkeleitä elämääsi.
Keskenmenon olen saanut. Meille ei kai sitten tule lisää lapsia *huokaa*

moon
Alkuperäinen kirjoittaja erika:
tämän mä haluan tietää: Milloin musta tulee onnellinen?
Näen uudistusta. Kuitenkin tämä edellyttää menneisyyden selvittämistä. En tiedä elätkö nyt huonossa parisuhteessa tai olet elänyt huonoja aikoja, mutta näitä kehoitetaan käsitellä loppuun. Silloin sinulla alkaa parantuminen ja vapaus elää.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
Mites meidän parisuhde...? :heart:
Näkisin, että teidän perheeseen tulee nopeita muutoksia ja se tuo mukanaan tunnekuohuja. Ehkä jokin asia myös tullaan kokemaan järkytyksenä. Kuitenkin näen, että tästä kaikesta selvitään.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Kerropa:
miten esikoisen kanssa tästä eteenpäin?
Kortti kehoittaa sinua hakeutumaan eheyteen ja tasapainoon. Näin myös tulee tapahtumaan. Oletko tämän asian kanssa käynyt jotain valmisteluja yms.? Koska menestystä tämän asian tulee ja selviät siitä.Kuitenkin viivasta varovaisuutta, Näen, että elässäsi on syntymässä uusia yhdistelmiä.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja ikävöivä:
Tuleeko mun mies pian kotiin ja kauanko viipyy?
En tiedä mitä haet tällä kysymyksellä. Koska kortti ei näytä kertovan oikeastaan mitään. Kuitenkin kortti kertoo näin, että tulet saamaan ammatillista apua.Pinnallinen tieto johtaa harhaan.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:
Saanko töitä?Miltä tulevaisuus näyttää perheelleni
Saat töitä ja sinulle on monet ovet avoinna. Luulen, että tämä kortti tahtoo kertoa sinulle siitä, että voit itse valita elämäsi oven.
Minulle nousi taas kortti perheesi tulevaisuudesta, joka kehoittaa hoitaa menneisyydestä jotain asioita. SItten on aika uudistautua ja jatkaa elämää.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Saadaanko me tytön kanssa asuntoa ajoissa?
Kyllä näen muuton. Tämä vaatii tiukkaa itsekuria. Oletko kenties muuttamassa toiselle paikkakunnalle? koska matkustamista näkisin tässä ja kulkuvälineet liittyvätä tähän korttiin myös.

Yhteistyössä