Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

• Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Piccolo:
Lähteekö mies työkommennukselle? Saanko itse työtä?
Näen että miehesi on taitava, tunneälykäs henkilö ja luottaa itseensä.
Näen, että hän tulee saattaa loppuun jo aloitetut hankkeet. Liittyykö tämä sitten tuohon työkomennukselle?
Kuitenkin jotain asioita ei uskalleta kohdata.
En näkisi sinulla juuri hetkeen töitä. Kortti kehoittaa nauttia yksinolosta ja pohtia elämääsi kaikessa rauhassa.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:
Miltä näyttää raha asiani lähikuukausina?
Kortti kehoittaa sinua toiminnan sijasta pysähtymään pohtimaan mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu.Saat johonkin asiaan ammatillista apua tai viisaita neuvoja.
Ammatillista apua? Kiitos ku kerkiät vastaamaan :). Ja onkohan rakkaus puoli minkälaista?
En osaa sanoa millaista ammatillista apua tässä tarkoitetaan. Ehkä tällä tarkoitetaan jotain neuvoja sinun raha asioiden puolesta.
Kuitenkin kysyisin, että liittykö rahalliset huolet jotenkin menneisyyteen? Näitä asioita pitäisi tutkia ja miettiä, onko tehtävissä jotain vielä.

Rakkaudessa näen paljon säteilevää toivoa ja luottamusta tulevaisuuteen.

Mulla
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
Olenko löytänyt elämäni miehen? On viime aikoina ollut niin paljon kärhämää, että on alkanut epäilyttää ja kovin..
Joudut tasapainoilee jatkuvassa liikkeessä ja vaatii itsekuria.
Oletko harkitsemassa muuttoa tai oletteko muuttamassa yhteen? Näkisin muuton, joka on mahdollinen. Sanosin, että suhde on hyvä ja sinun kannattaa olla oma itsesi, koska kortti näyttää minulle jotain sellaista, että sinulla olisi jokin rooli suhteessa.
Kiitos kun vastasit :)
Olemme todellakin hakemassa yhteistä asuntoa. Ja minulla on itseni kanssa ongelmia juuri tuon omana itsenä olemisessa ja itsetunnon kanssa.. Tuntuu etten oikein vieläkään tunne itseäni, vaikka olenkin jo päälle 30 vuotta.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Opinko nauttimaan tästä niinsanotusta elämästäni?
Näen sinut ihmisenä, joka yrittää liikaa ja pyrkii etsimään aina totuutta ja totuuden toteuttamista.
Joudut ehkä monesti varpaillesi näiden asioiden kanssa, mutta sinun pitäisi osata ottaa näistä opikseen.
Jotain sovittelutyötä näen.
mutta näen sinulle auringon paistavan ja tulet nauttimaan vielä elämästäsi.
Kiitos.

Hei.
Aloitan taas tässä ennustamaan ja pyydän kärsivällisyyttä.
Pyrin vastaamaan teille siinä järjestyksessä, missä kysymykset ovat tulleet ja pyrin vastaamaan kaikille.
Viivettä on hurjasti ja olen sivulla 13 vasta menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:
Löydänkö vielä uuden elämänkumppanin ja milloin?
En osaa sanoa ajankohtaa, mutta onko tämä kumppanin löytäminen kuitenkin sinusta itsestäsi kiinni? Näen jotain ongelmaratkaisun selvittämistä ja sovittelutyötä.Voisiko tämä henkilö olla sinun työpaikalla tai opiskeletko? Näkisin, että tämä mies olisi jonkin "guru" ja kuuluu uskollisten kuulijoiden piiriin.

Alkuperäinen kirjoittaja meitinäite:
Koska pääsen/joudun töihin???
Nousi hyvin positiivinen kortti, joka kuvaa maailmaa.Tämä kortti kertoo siitä, että nykyisen elämänvaiheen päättymistä. Luulen, että tämä kertoo sinulle siitä, että saat työpaikan. Sinulle on paljon mahdollisuuksia ja varmasti löydän mieluisan paikan. Näyttää siltä, että sinusta on moneksi ja voit valita paikkasi elämässäsi.

Yhteistyössä