Näen että miehesi on taitava, tunneälykäs henkilö ja luottaa itseensä.Alkuperäinen kirjoittaja Piccolo:Lähteekö mies työkommennukselle? Saanko itse työtä?
En osaa sanoa millaista ammatillista apua tässä tarkoitetaan. Ehkä tällä tarkoitetaan jotain neuvoja sinun raha asioiden puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:Ammatillista apua? Kiitos ku kerkiät vastaamaan . Ja onkohan rakkaus puoli minkälaista?Alkuperäinen kirjoittaja moon:Kortti kehoittaa sinua toiminnan sijasta pysähtymään pohtimaan mikä on olennaista ja mitä sinulta vielä puuttuu.Saat johonkin asiaan ammatillista apua tai viisaita neuvoja.Alkuperäinen kirjoittaja Auta kiitos kaunis:Miltä näyttää raha asiani lähikuukausina?
Kiitos kun vastasitAlkuperäinen kirjoittaja moon:Joudut tasapainoilee jatkuvassa liikkeessä ja vaatii itsekuria.Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:Olenko löytänyt elämäni miehen? On viime aikoina ollut niin paljon kärhämää, että on alkanut epäilyttää ja kovin..
Oletko harkitsemassa muuttoa tai oletteko muuttamassa yhteen? Näkisin muuton, joka on mahdollinen. Sanosin, että suhde on hyvä ja sinun kannattaa olla oma itsesi, koska kortti näyttää minulle jotain sellaista, että sinulla olisi jokin rooli suhteessa.
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näen sinut ihmisenä, joka yrittää liikaa ja pyrkii etsimään aina totuutta ja totuuden toteuttamista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Opinko nauttimaan tästä niinsanotusta elämästäni?
Joudut ehkä monesti varpaillesi näiden asioiden kanssa, mutta sinun pitäisi osata ottaa näistä opikseen.
Jotain sovittelutyötä näen.
mutta näen sinulle auringon paistavan ja tulet nauttimaan vielä elämästäsi.
voisitko vastat tuohon, kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja äiti vain:epäilen että mieheni pettää minua eikä rakasta minua oikesti.
vastaatko..kysyin eilen jo kaksi kerrtaa...Alkuperäinen kirjoittaja wiwi:jatkanko eteenpäin ilman miestä?
En osaa sanoa ajankohtaa, mutta onko tämä kumppanin löytäminen kuitenkin sinusta itsestäsi kiinni? Näen jotain ongelmaratkaisun selvittämistä ja sovittelutyötä.Voisiko tämä henkilö olla sinun työpaikalla tai opiskeletko? Näkisin, että tämä mies olisi jonkin "guru" ja kuuluu uskollisten kuulijoiden piiriin.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija:Löydänkö vielä uuden elämänkumppanin ja milloin?
Nousi hyvin positiivinen kortti, joka kuvaa maailmaa.Tämä kortti kertoo siitä, että nykyisen elämänvaiheen päättymistä. Luulen, että tämä kertoo sinulle siitä, että saat työpaikan. Sinulle on paljon mahdollisuuksia ja varmasti löydän mieluisan paikan. Näyttää siltä, että sinusta on moneksi ja voit valita paikkasi elämässäsi.Alkuperäinen kirjoittaja meitinäite:Koska pääsen/joudun töihin???
Valittevasti näen asian niin, ettei hän kosi sinua ainakaan hetkeen. Onko suhteenne hyvä? korttina nousi sellainen, jossa miehesi tuntee olevansa kahlittu ja riippuvainen jostakin.Alkuperäinen kirjoittaja mammuliini79:Kosiiko mieheni minua pian?