Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

• Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huolestunut:
olenko sairas vai johtuuko fyysiset oireet ja väsymys pitkään jatkuneesta stressistä?
Ilman korttiakin näin tämän ja nostin kortin, joka kysyy sinulta: Kannatko jotain suurta taakkaa harteilla ja jota et ole selvittänyt? Sinua painaa jokin suuri asia ja ehkä tämän on alitajunnan asioita.Tämä saa sinut ahdituneeksi ja väsyneeksi. Kortti kehoittaa sinua selvittää menneisyys ja sen jälkeen on aika aloittaa uusi elämänvaihe. Parantuminen. Sinun on aika jättää nämä murheet ja huolehtia vain tulevasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiduli:
kuinka monta lasta tulen saamaan?
Näen jotain muutoksia ja tasapainoilua asian suhteen. Oletko muuttamassa johonkin tai onko tämä harkinnassa? Toisaalta tämä voi kertoa myös mahdollisesta muutoksesta kehoasi kohtaa. Eli mahdollisesta raskaudesta.
Nostin toisen kortin, koska selvää vastausta en saanut. Näen nopeita muutoksia ja tämä voisi viitata raskauteen, joka tulee yllättäen. Se saa pientä järkytystäkin aikaan. Lukumääriä en osaa sanoa lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja mama for two:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Tuleeko tämä raskaus menemään loppuun asti?
Korttina nousi tälläinen, joka kertoo luonnon kiertokulusta, jota emme voi ihmisenä kotrolloida. jotakin viivästymistä ja mutkia näyttää olevan matkassa. kortti kertoo sinulle myös näin: Hukkaat aikaa ja energiaa yrittäessäsi hallita jotain, johon et voi vaikuttaa.
Toi, ei oikeastaan selventäny mulle tota asiaa hirveesti... Siis tarkottaako toi nyt sitä, et keskenmeno tulee? Voi ei! Mulla on nyt yksi keskenmeno jo takana...
Olen jotenkin hyvin pahoillani, että saan edelleen tämän saman vastauksen ja saman kortin. Tämä kortti muistuttaa meitä siitä, ettei luonnon kiertokulkuun voida vaikuttaa.

Ehkä pohdit tätä asiaa liikaa ja se aiheuttaa sinussa suuria pelkoja. Muista, että tälläiset voimakkaat tunteet vaikuttavat myös sinuun ja sinun kehoosi.
Nostin vielä toisen kortin liittyen raskauteesi ja meneekö kaikki hyvin.
Näkisin, että raskaus menee lopulta hyvin.
Muista levätä ja olla stressaamatta liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vilkas:
Olenko omalla alallani? Vai kannattaisiko kenties etsiä ja opiskella kokonaan uusi ammatti?
Luulen, että sinun pitäisi punnita itse tätä asiaa. Näkisin, että olen jotenkin kahlittu ja loukussa tässä alalla. Näyttää siltä, ettet löydä ulospääsyä. Onko työpaikka hyvä ilmapiiri? Kortissa kerrotaan ihmisistä, joista ei välttämättä hyvää seuraa.

jaksaisitkohan nostaa minulle kortin?
kysymykseni liittyy rakkauteen, millaisena näet jatkon meille? unelmoin häistä ja perheestä, nyt asumme eri osoitteissa. suuret kiitokset sinulle jos jaksat tänne asti.

ellaliina

mama for two
Tuleeko tämä raskaus menemään loppuun asti?
Korttina nousi tälläinen, joka kertoo luonnon kiertokulusta, jota emme voi ihmisenä kotrolloida. jotakin viivästymistä ja mutkia näyttää olevan matkassa. kortti kertoo sinulle myös näin: Hukkaat aikaa ja energiaa yrittäessäsi hallita jotain, johon et voi vaikuttaa.
Toi, ei oikeastaan selventäny mulle tota asiaa hirveesti... Siis tarkottaako toi nyt sitä, et keskenmeno tulee? Voi ei! Mulla on nyt yksi keskenmeno jo takana...
Olen jotenkin hyvin pahoillani, että saan edelleen tämän saman vastauksen ja saman kortin. Tämä kortti muistuttaa meitä siitä, ettei luonnon kiertokulkuun voida vaikuttaa.

Ehkä pohdit tätä asiaa liikaa ja se aiheuttaa sinussa suuria pelkoja. Muista, että tälläiset voimakkaat tunteet vaikuttavat myös sinuun ja sinun kehoosi.
Nostin vielä toisen kortin liittyen raskauteesi ja meneekö kaikki hyvin.
Näkisin, että raskaus menee lopulta hyvin.
Muista levätä ja olla stressaamatta liikaa.
Kiitos moon tosi paljon vastauksestasi! Tiedän että olen stressannut liikaa, ja että se vaikuttaa myös minuun ja kehooni! Vastauksesi antoi minulle tarvitsemaani toivoa ja aion tästä eteenpäin nauttia/iloita raskaudestani stressaamatta (vaikka se vaikeaa onkin) ja myös levätä enemmän, koska sekin on jäänyt vähälle!

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Saanko vielä lapsen ja jos, kumpi tulee? Toki ajankohtakin olisi kiva tietää että kohta vai tyyliin 8v päästä. Kiitos :)
Kortti kertoo muutoksesta. Ehkä tämä kertoo siitä, että sinulle tulee muutoksia tämän asian suhteen piankin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Selvitäänkö me tästä kaikesta mitä on suunniteltu (rahallisesti)?
Ilmenee viivästyksiä ja mutkia matkassa. En tiedä mitä tarkoitat tällä kysymyksellä tarkemmin, mutta kortti kertoo sinulle: Mikään ei ole pysyvää. Saattaa tulla muutoksia, jotka voivat toisena hetkenä muuttua täysin. Joudut hyväksymään elämän ainaiset muutokset.

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Mikä on lopullinen ratkaisu?
Hyvin laaja kysymys. Tätä sinun pitäisi tarkentaa, mutta annan sinulle laajan vastauksen yhden kortin perusteella.

Näen suotuisia muutoksia, on aika toteuttaa suunnitelma. Nänen uuden oppimista ja tiedon välittämistä. Kortti kehoittaa sinua varomaan huiputtajaa ja tyyppiä, joka puhuu pyörryksiin. Toisaalta, tämä kortti voi kertoa niinkin, että hankkeet hajoavat ja into hiipuu. Tähän en muuta osaa sanoa, koska en tiedä sinun kysymyksen tarkoitusta.

Alkuperäinen kirjoittaja petetty(kö)?:
pettääkö mieheni minua nykytilanteessa vai onko oikeasti tosissaan?
Ei petä. Hän on hyvin luottavainen sinun suhteen. Hänellä on säteilevää toivoa ja luottamusta tulevaisuuteen.

Epäilykset ja pelot saattavat estää hänen näkemästä mahdollisuuksia.

väsynyt
Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
mistä tämä väsymys johtuu? sairautta vai masennusta?
Näen jotain puolien kohtaamista asian kanssa. Liittyykö siihen omasi vai joidenkin toisten pimeiden puolien kohtaamista.? Olet tai tunnet itsesi riippuvaiseksi jostakin ja ulospääsyä ei tunnut löytyvän.Kun pääset selville tästä ahdistavasta tilanteesta, niin voi paraneminen alkaa.
tässä on vinha perä; itse asiassa tiedän jo varmaan osan ahdistuksen syystäkin mutta mietin onko kaikki väsymykseni siitä johtuvaa, vai alanko oireilla ahdistusta jo myös fyysisesti. kiitos sulle moon!

henna
Jos vielä vastailet kysyisin vieläkö kevään ja kesän elämässäni olleen naisen kanssa on mitään jäljellä ja mitä hän minulta haluaa tulevaisuudessa. Kiitos jos vastaat :)

Alkuperäinen kirjoittaja kotkoijjaa harmaana:
saanko töitä vauvaloman jälkeen ja miltä alalta? Saako mieheni myös töitä? Tuleeko lapsellemme onnellinen tulevaisuus?
Hyvin paljon kysymyksiä ja hyvin laajoja kysymyksiä.

Näen että saat töitä. Välttämättä työ ei ole juuri sellaista, mitä tahtoisit tehdä. koska näyttäisi olevan sinulla velvollisuuksien kausi elämässä ja tämä varmaan viittaisi siihen, että olet hetken tälläisessä työssä.

Näkisin, ettei miehesi saa vielä töitä. Hänelle nousi kortista tiedot, jossa hänen kehoitetaan yksinolosta ja suoda aikaa itselleen.

Lapsellanne on todella positiivinen tulevaisuus. paljon rakkautta.

Yhteistyössä