Korttini kuvaa sinua ihmiseksi, joka keskittyy ollennaiseen. Yhdistät teorian käytäntöön, maksoi mitä maksoi.Kortti kehoittaa sinua vetäytyä miettimään,nauttimaan yksin olosta ja keskittyä juuri siihen olennaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Saanko vielä lapsen ja jos, niin onko tyttö vai poika? Ei olis pahitteeksi jos sanot onko asia ajankohtainen parin vuoden sisään vai paljon myöhemmin. Kiitos :wave:
Hyvin vaikea kysymys. En tiedä oletko tosissasi tämän kysymyksen kanssa, mutta monien nostojen jälkeen, korttini ei kerro tästä mitään. Ehkä sinun pitää itse kokeilla tehdä jotain aloitetta, niin jospa tämä kassa vaikka siitä heräisi ja antaisikin jotain vastauksia sinulle.Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm :):Mitä alepan mies kassa minusta ajattelee? Tekeekö kenties aloitetta vai onko varattu?
Kiitos . Mulla on kaksi lasta, olen kotiäiti ja hulluna mussukoihini ja toivon kovasti kolmatta mutta mies ei lämpiä ajatukselle. Rakastan olla kotona. Suunnitelmissa mennä täihin kun tyttö täyttää 3-4v. Työasioita olen nyt pohtinut todella paljon! Nyt tyttö 1v3kk vasta.Alkuperäinen kirjoittaja moon:Korttini kuvaa sinua ihmiseksi, joka keskittyy ollennaiseen. Yhdistät teorian käytäntöön, maksoi mitä maksoi.Kortti kehoittaa sinua vetäytyä miettimään,nauttimaan yksin olosta ja keskittyä juuri siihen olennaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Saanko vielä lapsen ja jos, niin onko tyttö vai poika? Ei olis pahitteeksi jos sanot onko asia ajankohtainen parin vuoden sisään vai paljon myöhemmin. Kiitos :wave:
Ehkä kaipaat nyt taukoa lapsien suhteen, koska kortti kertoo jotenkin niin, että sinun pitäisi nyt vain keskittyä itseesi ja antaa aikaa itsellesi.
Jotain muutosta on tulossa elämääsi kuitenkin. Oletko aloittany työt?Opinnot tai sitten muutto oli mahdollinen.
En sulje lapsi pois sinulta, koska sinulle on avoinna monet mahdollisuudet ja tulet vielä saamaan sen, mitä tahdot/kaipaat.
Älä pety itseesi, vaan pidä pää pystyssä ja katso kaikkia sitä, mitä sinulla on tarjolla avoimena.
Näen kuitenkin, että nämä lapset ovat sinun suuri haavesi ja haaveilet niistä, kuitenkaan en näkisi näitä hetkeen tulevan.
Näet vahvoja unia, jotka vaivaavat sinua ja onko tänä liittyviä tuohon lapsiin?
Oletko juuri eronnut tai eroamassa? Koska näen, että tämä elämänvaihe on päättymässä. Sinulla on paljon mahdollisuuksia ja itse tulet oivaltamaan ne, tuletko kulkemaan yksin. Sinun henkinen kypsyys tuo vapautta ja varmuutta vaikeuksien keskelle.Alkuperäinen kirjoittaja wiwi:jatkanko eteenpäin ilman miestä?
Onko niin, että tunteet kuljettavat sinua monesti mukanaa? Tämä johdattaa sinua ja joskus järkisyys ei tehoa sinuun. Näen vahvan suhteen äidin ja lapsen välillä ja se kiehtoo sinua valtavasti.Oletko kenties ylisuojeleva?Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:näätkö mitään mun tulevasta syksystä/talvesta? On vähän epävarma tilanne monen asian suhteen..
Näen, että olet pettynyt kenties itseesi? Onko sinun ystäväsuhteissa tapahtunut jotain, jossa olet kokenut itse olevasi aiheellinen? Kuitenkin näen sinulle mahdollisuuksia ja saat varmasti elämääsi ystäviä. Olet avoin ihminen ja sinulla paljon valovoimaista katsetta. Elämässäsi päättynyt jokin kausi ja nyt on aika aloittaa uusi elämänvaihe.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Tulenko enää koskaan saamaan oikeaa ystävää?
Varmaan lasta tässä haet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko meidän tuleva(toivottavasti) terve?? KIITOS
Näkisin tämän olevan mahdollista.Turhat ennakkoluulot pois. Saatte suhteessa kaiken, niin hyvässä kuin pahassakin. Muista, että kaikesta tapahtuneesta kannattaa ottaa opikseen.Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Olenko onnellisesti loppuelämän naimisissa lasteni isän kanssa?
Ehkä tämä on kulunut lause, mutta unohda liiallinen yritys ja keskity olennaiseen. Ehkä saat plussan pian, kun muistat välillä jättää tämän liian voimakkaan halun(stressin) pois. Nauti tästä hetkestä ja keskity rauhassa elämääsi. Kun löydät tasapainon kehosi kanssa, niin kehosikin antaa sinulle pian vastauksen. Tulet kyllä saamaan plussasi.Alkuperäinen kirjoittaja Milloinkas:Milloinkas me saatais odotella sitä plussaa testiin? =)
ohhoh tämäpäs oli vastaus... en ehkä ihan täysin ymmärrä mitä teksti tarkoittaa :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näen tässä asiassa paljon haaveita ja unenomaisia tapahtumia. Sinulla on taipumus upota mielikuviisi.Näkisin kuitenkin niin, että tähän tulee suuria,nopeita muutoksia. Koska katsoin tuota kysymystäsi, niin näkisin teidän saavan lapsia vielä. Kuitenkin tälläinen muutos kortti voi kertoa muutakin muutosta tähän asiaan liittyen. Kuitenkin kortti kertoo myös niin, että illuusiosta vapaudutaan vaikka pohjamudasta möyrien. Ellet löysää totutusta olemisesta ja anna muutoksille valtaa, niin saatat ahdistua.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:entäs saammeko kuitenkin lisää lapsia? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja moon:Valittettavasti näen asian niin, ettet saa tytärtä.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:saanko koskaan tytärtä?