Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

• Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Mimi
Alkuperäinen kirjoittaja Mimi:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Saavutanko unelmani?
Tulenko onnelliseksi?
ja pystynkö tulevaisuudessa liikkumaan ilman pyörätuolia?
Olet itsenäinen pohdiskelija.Sinulla on rohkeutta olla eri mieltä asioista. Saatat joutua uhraamaan jotain, jääräpäistä taistelua tuulimyllyä vastaan.

Näet vahvoja unia, jotka vaivaavat sinua. Sinulla on kuitenkin tässä paljon hyvää, hämmentäviä tunteita ja ihmissuhteita.

Elämäsi on täynnä käänteitä ja joudut hyväksymään ainaiset muutokset.
Näen, että tulet tulevaisuudessa liikkumaaan ilman pyörätuolia.Tässä ilmenee viivästymistä ja mutkia matkassa, mutta tämä tulee toteutumaan.
Kiitos :flower:
Unelmani ei ihan tavanomainen ole ;) *olen sellainen pölhö oman tien kulkija*
Ja uskonkin että jos saan toisen ison unelmani eli perheen :heart: niin joudun tinkimään osittain toisesta unelmastani. Se ei haittaa.

Vahvoja unia näen aina silloin tällöin, juu. Toivottavasti tulisin tulevaisuudessa kuitenkin onnellisemmaksi kuin tällä hetkellä?

Käänteitä on elämässä ollut. Liikaakin. Olisin kai toivonut rauhallisempaa.
Liikkumisen puolesta siis tulevaisuus näyttää positiivisemmalta. Ihanaa. :)
Pystyisitkö vielä näkemään pääsenkö jatkuvista kivuista?

Kiitos, kiitos, kiitos :flower:
Nousi sinulle kortti, joka symboloi luonnon ihmeita, uuden luomista. Näkisin, että tulet saamaan ihmeen, joka vie sinulta juuri ehkä nämä kivut pois. Tunteet kuljettavat sinua, johon ei aina järkisyys tehoa.
Tulet saamaan tunne-elämän tyydytysta. näen äidin ja lapsen suhteen kiehtovan. En osaa sanoa, kertooko tämä sinun tulosta äidiksi tai siitä, että se on suuri haavesi.
KIITOS ! :flower: :flower:
herättää todella toivetta tulevaisuuden suhteen =)
Lapsi on suuri haave minulle, suurempi varmaan kuin unelma josta alussa kysyin. Toivottavasti kortti tarkoittaisi sitä että saan lapsen.

Vielä kerran KIITOS :flower:
Korjaan vielä vähän kun näytti luettuna niin tyhmältä: Toivon että saisin perheen. Mieheni ja lapsen (tai vaikka useampiakin lapsia)
:heart:

moon
Alkuperäinen kirjoittaja tulevaisuus:
miltä tulevaisuuteni näyttää, saammeko vielä lapsia? entä saanko lähiaikoina töitä ja paraneeko avioliiton laatu?
Näen sinut riippuvaiseksi jostain henkilöstä. Kortti kertoo jostakin asiasta, jossa kehoitetaan olla varovainen ihmisten tai asioiden kanssa, joista ei hyvää seuraa.Saatat joutua uhraamaan jotakin päämäräsi saavuttamiseksi. Ehkä tämä liittyy työhösi. Sinun pitää ensin hoitaa kaikki asiasi lopullisesti, niin uudistus voisi alkaa.Tämä kortti tuli minulle, kun kysyin tulevista lapsista.
Näen avioliitossa paljon tapoja,rakenteita ja ehkä lakejakin.Suhde mieheen askarruttaa. Älä pakoile vastuuta.ja näen jotain ikävää vallankäyttöä.

Harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Mitä näet meidän parisuhteessa? Onko tulevaisuudessa toivoa, että asiat kääntyis siinä parempaan päin eli riitaisuus vähenisi? Entä onko lapsilukumme tässä? Mitenkäs mun työasiat, löydänkö mielekkään työn parin vuoden päästä?
Koskahan vastaisit mulle? Oon jo menossa nukkumaan, ei jaksa valvoa enää.

moon
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia:
Tuleeko minulla ja X.llä olemaan tulevaisuutta yhdessä?
kehoitetaan toukkaa itsekuria. Kortti näkee muutoksia liikkumisesta ja matkustamisesta. Onko tämä toinen henkilö jossain muualla asuva? Muuttokin on mahdollinen tässä. Kulkuvälineitä kuitenkin näyttää vaikuttavan elämääsi.

moon
Pahoittelut kestosta. Yritän vastailla nopeasti, mutta silmät alkaa olemaan ristissä :D
Olen menossa sivulla 11 ennustuksissa ja yritän mahdollisimman pian vastata kaikille. Ellen tänään ehdi, niin huomenna jatkan tätä.

MammaMia
Toinen henkilö ei asu sen kauempana, kuin samalla paikkakunnalla. Apua, kerro, tuleeko meidän suhteesta mtn??? Hän on "vieras" mies, johon olen rakastunut. Hänelläkin tunteita minua kohtaan. Eroanko nykyisestä miehestäni???

vakkari harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
Lopettaako mun mies juomista ikinä?
Miehesi tilanne on karannut käsistä. Häntä ehkä itseäänkin ahdistaa juomisensa,mutta kortti on positiivinen. Se kertoo muutoksista,vaikkakin vaatien tiukkaa itsekuria. Ehkä muutto on mahdollinen.
Voimia.
Kiitos :)

aisiis
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-ukkeli:
menenkö kouluun ja miten terveyden laita?
Nousi kortti, joka näyttää vahvasti opettajaa tai neuvonantajaa. Oletko hakenut kouluun tai oletko hakenut neuvoja tähän asiaan? Näen jotain historiaan,kulttuuriseen asiaan liittyvää.
Näen tämän toteutuvan. terveydessä en näe mitään mullistavaa, mutta kortti kehoittaa jättää ennakkoluulot pois.
Siis osu ja uppos. Kasvatustiedettä luen ja on meneillään tehtävä historiaan, kulttuuriin ja sosiologiaan liittyvä juttu.
Kiitti!

Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:
Miten parisuhteemme käy?
En tiedä millainen on suhteenne nyt ja kun kysymyksesi on jokseenkin laaja. Kuitenkin nousi kortti, että jonkin kauden tai elämänvaiheen päättymisestä. Sinulle on kaikki ovet avoinna ja tavoitteet saavutat. Ponnistelut päätyvät suotuisasti.
Kiitos!
Jos tänään vielä jatkat niin haluaisin kysyä tarkennusta.
Onko mieheni tosissaan kanssani? Salaako mieheni minulta asioita, vieläkö nousee menneisyydestä lisää ikäviä asioita?
Olisin kiitollinen jos vielä jaksat katsoa minulle jossain vaiheessa nämä asiat.

Soiku
Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:
Pääsemmekö koskaan muuttamaan takaisin kotiseudulle?
Näkisin,että pääsette.Ehkä alat opiskelemaan kotiseudullasi jotain? tai vastaavanlainen hanke sinulla tai miehelläsi siellä tulevaisuudessa? Kortti kertoo suhteesi erityisesti lapsiin ilahduttavan sinua.Ehkä teet tai haluat tehdä työksesi jotain lasten parissa tai viihdyt kotiäitinä. Kortti on hyvin positiivinen kaikenkaikkiaan,joten jos kotiseudulle muutto on sinulle tärkeä,se tulee tapahtumaan.
En eilen pystynyt odottamaan vastausta, joten kaivoin tämän nyt aamulla esiin. Meni aivan kylmät väreet, kun vastaustasi luin. Juuri jouduin lähtemään töihin viiden kotiäitivuoden jälkeen ja olen siitä hyvin surullinen. Mielummin olisin siis kotona lasten kanssa. Toivon niin suuresti, että takaisin kotiseudulle pääsisimme. Välimatka on hirmuisen pitkä ja näemme sukulaisia todella harvoin. Ikävä vaivaa kaikkia.. Kiitos siis sinulle, se antoi ainakin toivoa minulle tulevaisuuden suhteen.

Yhteistyössä