tahtoo kuulla vastauksenAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:syntyykö lapseni ennen joulua? LA on 28.12 :heart:
Näkisin, että ammattiapu olisi teille hyväksi ja tarvitsette viisaita neuvoja.Alkuperäinen kirjoittaja Juupelis:Kuinka parisuhteeni käy?
Näkisin, että raskautesi menee yli lasketunajan.Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:syntyykö lapseni ennen joulua? LA on 28.12 :heart:
Etkö viihdy nykyisessä paikassa? Näkisin sinut yksinäisenä ja tunnet itsesi hylätyksi.Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:onko tämä pysyvä asuinpaikkamme?
Kiitos vastauksestasi :flower:Alkuperäinen kirjoittaja moon:Tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:Poika vai tyttö?
Näkisin asian niin, että tulet raskaaksi.Kortti kertoo muutoksesta, mutta muutos voi olla myös liittyä elämääsi. Näkisin liikkumista ja matkustamista.Liittyykö työsi jotenkin tähän matkustamiseen?Alkuperäinen kirjoittaja wieras:tulenko raskaaksi vielä tämän vuoden puolella?
Onko muutto sinulle mieluinen? Korttini näyttää, että se on jotain vastentahtoista ja käytät järkeäsi, sillä vastaat seurauksista.Alkuperäinen kirjoittaja heinämasu2008:tuleeko meille muutto eteen kohta puolin?
Kiitos, sä oot helmiAlkuperäinen kirjoittaja moon:Kyllä tulet saamaan toisen lapsen.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Saanko koskaan toista lasta?
minnaaaaaa et kai enää?Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Olen kauan kaivannut meille vielä neljättä lapsukaista. Voi saadaanko me vauva vielä hellittäväksi?
Voisin nähdä asian niin, että kyseessä on isäsi. Tunnet itsesi kahlituksi tai riippuvainen jostakin. Tälläinen kortti nousi ja tulee niin vahvana, että se vaikuttaa sinuun erittäin paljon. Ahdistavasta tilanteesta päästään eroon ja paraneminen voi alkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaikku:En todellakaan halua erota! Mutta vanhempiini olen joutunut 3kk sitten laittamaan välit poikki (pitkän harkinnan jälkeen) voisiko dramaattinen henkilö olla isäni? Toivottavasti ei kuitenkaan erota!!!
tätä kyselen minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Tuleeko meille vielä lapsia? Kestääkö tää suhde?