Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
On ollut niin paljon epäonnea ja huonoja uutisia, eli joko alkaisi jonkinlaisia hyviä uutisia kuulumaan minun elämääni?
Muutoksia tulee ja elämään viedään uuteen suuntaan. Nyt on aika toteuttaa suunnitelmat. Varo huiputtajaa,välistävetäjää, tyyppiä joka puhuu pyörryksiin.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Miten taloudellisten asioiden käy?
Kortti kertoo,että kuvitelmat ja toiveet romahtavat.Tunnekuohua ja järkytystä. Oletko ehkä kiintynyt liikaa materiaan?! Kun totutusta mielikuvasta pidetään kiinni kynsin hampain,ahdistus jatkuu. Illuusiosta vapaudut,vaikkakin pohjamudassa ensin möyrien.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Kantti:
Miten mun käy tän nykyisen suhteen kanssa? :)
Kortti kertoo, että jotain pitäisi selvittää menneisyydestä. Sinä tai kumppanisi on vapautta rakastava henkilö, joka pohdiskelee omia motiiveja. Aika olisi saattaa keskeneräiset asiat päätökseen. Käsittele loppuun suhteet ja tunteet ensin.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mulla on mielessä eräs henkilö menneisyydestäni. Kiinnostais tietää minkä kortin nostat kertomaan miksi hän on mielessäni.
Kortti kertoo,että haluat luoda selkeän ja ennakkoluulottoman kuvan tilanteesta tai asiasta tämän henkilön kanssa. Ehkä teillä on keskeneräisiä asioita?
Onko hän epärehellinen ihminen?kortti kertoo myös vilpillisyydestä ja epärehellisyydestä.Hän ei myönnä erehdyksiä?
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
tulevaisuus tälle suhteelle?
Korttini kertoo, että suhde päättyy tai muuttaa lopullisesti muotoaan. Menetys kouraisee syvältä. Kuitenkaan muutosta ei kannata pelätä, ettet tule tarketuneeksi mihinkään. Pelko voi johtaa masennukseen.
Enkeleitä elämääsi.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja peppi:
miten perheen asioissa käy?entä työasiat?
Olet lahjomaton henkilö, joka pyrkii arvioimaan asioita tasapuolisesti ja kannat vastuun.Ennakkoluulot vaikuttavat päätöksiisi. Näen jotain sellaista, sinun pitää ottaa opiksesi seurauksista ja luoda selkeä, ennakkoluuloton kuva tilanteesta. Jos tahdot tarkemman vastauksen, niin tarkenna kysymystä ja sitä, mitä tahdot tietää.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja Angelina:
Rakastaako mieheni minua vai onko hänellä toinen?
nostamani kertoo kertoo muutoksista. Onko jompikumpi työssä,jossa joutuu matkustamaan paljon? Elämänne on "näyttävää" mutta ilman suuntaa tai sisältöä.Tilanne ehkä karkaa käsistä. Näkisin,että tulette eroamaan,koska roolisi suhteessa ahdistaa sinua liikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
tulevaisuus tälle suhteelle?
Korttini kertoo, että suhde päättyy tai muuttaa lopullisesti muotoaan. Menetys kouraisee syvältä. Kuitenkaan muutosta ei kannata pelätä, ettet tule tarketuneeksi mihinkään. Pelko voi johtaa masennukseen.
Enkeleitä elämääsi.
Mitähän mahtaa tarkoittaa muuttaa lopullisesti muotoaan?
Kiitos!
 

Yhteistyössä