Oletko eroamassa tai onkin iso muutos tapahtumassa elämässäsi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaikku:mun tai lasten= yleisilme tulevaisuus
Tunteet johdattavat tätä avointa, aistillista ja syvällistä henkilöä, johon järkisyyt eivät aina tehoa. Tunteet ajavat tosiasioiden yli. En tiedä mitä tällä kortilla sinulle halutaan kertoa, mutta varmaan itse voisi tätä tulkita parhaasi mukaan. Näen ongelmia seksuaalisuudessa.Alkuperäinen kirjoittaja mimma:rakastaako mieheni minua oikeasti?
Korttini kertoo näin: Sinulla on tahdonvoimaa,tinkimättömyyttä ja rohkeutta. Tasapainon,järjestemällisyyden ja velvollisuuksien kausi elämässäsi.Alkuperäinen kirjoittaja !:Koska saan raha asiani kuntoon?Koska pääsen veloistani eroon?Ja miten?
Näen sinut hiukan erakkona.Pitääkö tämä paikkaansa? Etsit viisautta ja keskityt ollennaiseen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:olenko raskaana?
Korttini kertoo näin: Nopeita, arvaamattomia muutoksia. Olet äkkijyrkä henkilö, joka kiintynyt liikaakin materiaan ja turvallisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja veras:Saanko mä sen jutun, minkä ajattelin tänään hankkia?