Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
moon
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaikku:
mun tai lasten= yleisilme tulevaisuus
Oletko eroamassa tai onkin iso muutos tapahtumassa elämässäsi?
Näkisin Dramaattisen henkilön, jokin tai suhde päättyy tai muuttaa lopullisesti muotoaan. Muutosta ei kuitenkaan tarvitse pelätä, ettei tule takertuneeksi jo aikansa eläneeseen.
 
vieras vaikku
En todellakaan halua erota! Mutta vanhempiini olen joutunut 3kk sitten laittamaan välit poikki (pitkän harkinnan jälkeen) voisiko dramaattinen henkilö olla isäni? Toivottavasti ei kuitenkaan erota!!!
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja mimma:
rakastaako mieheni minua oikeasti?
Tunteet johdattavat tätä avointa, aistillista ja syvällistä henkilöä, johon järkisyyt eivät aina tehoa. Tunteet ajavat tosiasioiden yli. En tiedä mitä tällä kortilla sinulle halutaan kertoa, mutta varmaan itse voisi tätä tulkita parhaasi mukaan. Näen ongelmia seksuaalisuudessa.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Koska saan raha asiani kuntoon?Koska pääsen veloistani eroon?Ja miten?
Korttini kertoo näin: Sinulla on tahdonvoimaa,tinkimättömyyttä ja rohkeutta. Tasapainon,järjestemällisyyden ja velvollisuuksien kausi elämässäsi.
Sinulla näen hiukan kyvyttömyyttä ja vastuun pakoilua. Ikävää vallankäyttöä.

Näkisin asian niin, että sinun pitää lopettaa pakoilu ja lähteä selvittämään elämässäsi olevat vaikeudet rohkeudella.
Onnea elämääsi.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olenko raskaana?
Näen sinut hiukan erakkona.Pitääkö tämä paikkaansa? Etsit viisautta ja keskityt ollennaiseen.
Suo itsellesi aikaa ja nauti yksinolosta.Pelkäät hylätyksi tulmista. Pettymystä näen ja tämä varmasti viittaa siihen, että et ole raskaana. Myös kortti voi kertoa vain sinun yleisestä luonteesta.
 
moon
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Saanko mä sen jutun, minkä ajattelin tänään hankkia?
Korttini kertoo näin: Nopeita, arvaamattomia muutoksia. Olet äkkijyrkä henkilö, joka kiintynyt liikaakin materiaan ja turvallisuuteen.
Toiveet romatavat.
Toisaalta: Totutsta pidetään kiinni kysin hampain, joilloin ahdistus jatkuu.

Varmasti saat sen, jonka olet hankkimassa, mutta mietin tarkasti sitä ja tarvitsetko sitä varmasti?
 

Yhteistyössä