Ennustelua innostuneille, LUE OHJEET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyydia S.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Lyydia S.:
Onpa ihanaa kuulla. Vaikka tiesinhän minä nämä jo ;) Reikiopettajani järjestäisi muuten rumpukurssin nyt syksyllä.. kauheasti tekisi mieli mennä, mutta matka vähän mietityttää. Monta sataa kilometriä ajamista, ei kiva. Niin tai näin, tänään päätin että jollekin kurssille osallistun vielä tämän vuoden puolella. Joko joku rumpujuttu tai sitten energiahoitoon liittyvää. Jotain kuitenkin :)

Reiki kiinnostaisi minua... Vaan nyt ei tunnu olevan sen hetki.

Täällä päin on rumpukursseja aina silloin tällöin, yleensä perjantai illasta sunnuntaihin, majoitus ja ruokailu kuuluvat kauppaan. Ja opettaja on mahtava. :)

Jos Reiki yhtään kiinnostaa ja niin suosittelen :). Itse olen käynyt 1. ja 2. kurssin :) :)

1. Kerro minulle lyhyesti kysymyksesi johon haluat vastauksen.
2. Sen jälkeen kerro ensimmäisenä mieleen tuleva väri, ikäsi ja valitse seuraavista yksi: ilma, vesi, tuli, maa.

1. Miten rakkauselämäni tästä kehittyy?
2. punainen, 25v., tuli

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Jos Reiki yhtään kiinnostaa ja niin suosittelen :). Itse olen käynyt 1. ja 2. kurssin :) :)

Kyllä kiinnostaa, mutta tosiaan nyt ei ole sen aika. Se eroaa aika lailla siitä, miten nyt toimin, siksipä se myös kiinnostaakin. Missä päin sinä opiskelit?

Mutta hieman sama huoli, kuin esim. kuvataideopetuksen suhteen; entäpä jos alan kopioida opettajaa ja menetän kosketuksen omaan laatuuni? :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:

Kyllä kiinnostaa, mutta tosiaan nyt ei ole sen aika. Se eroaa aika lailla siitä, miten nyt toimin, siksipä se myös kiinnostaakin. Missä päin sinä opiskelit?

Mutta hieman sama huoli, kuin esim. kuvataideopetuksen suhteen; entäpä jos alan kopioida opettajaa ja menetän kosketuksen omaan laatuuni? :)

Mun äiti on Reikimasteri niin niin :) :). Toki maksoin äidilleni, ei ilmaiseksi kurssia minulle pitänyt :). Reiki kuljettaa kun vaan annat mennä :)

Mun äiti on Reikimasteri niin niin :) :). Toki maksoin äidilleni, ei ilmaiseksi kurssia minulle pitänyt :). Reiki kuljettaa kun vaan annat mennä :)

Niinpä, sen varaanhan minä olen laskenut. Siis sen, että polku kyllä johdattaa. :D

Hupsista, yllärivieraat ilmoittivat tulostansa, pakko poistua. Katsellaan josko jaksaisin tähän ketjuun vielä palailla illemmalla. Jollen, niin uusiksi joku kerta.
Karhunkantaja, palataan taas :)