ENNUSTAN JA ANNAN ENERGIAA!

  • Viestiketjun aloittaja HyväKiertämään
  • Ensimmäinen viesti
kyllikki
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllikki:
Kuinka asiat menee lapseni isän kanssa..? Kiitos
jostain syystä käteni viilenivät, ja tuntuvat kylmiltä. voisi merkitä tilanteen tasoittumista ja tunteiden viilenemistä sekä sen kautta asioiden järjestyä. lapsen isä antaa käden lapselleen, annan lapsen tarttua käteen ja katso itse kuinka hyvin he tekevät matkaa yhdessä.
lapsen isä ei siis ole lasta koskaan edes tavannut.. eli olet sitä mieltä että hän voisi joskus lapsen elämään kuulua..?


kiitos jos tähän vielä vastaat :)
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Olenko sairastunut masennukseen tai burnoutiin?
nouseva aurinko ja mustaa, voimattomuutta. Lähde ajelulle ja nauti siitä, jos et osaa nauttia siitä mieti mitä voisit vähentää tytössäsi, varsinaista masennusta en näe. Jostain kumpuaa kuplavolkkari, en osaa kyllä yhdistää sitä muuhun kuin että menisit ajelulle.

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllikki:
Kuinka asiat menee lapseni isän kanssa..? Kiitos
jostain syystä käteni viilenivät, ja tuntuvat kylmiltä. voisi merkitä tilanteen tasoittumista ja tunteiden viilenemistä sekä sen kautta asioiden järjestyä. lapsen isä antaa käden lapselleen, annan lapsen tarttua käteen ja katso itse kuinka hyvin he tekevät matkaa yhdessä.
lapsen isä ei siis ole lasta koskaan edes tavannut.. eli olet sitä mieltä että hän voisi joskus lapsen elämään kuulua..?


kiitos jos tähän vielä vastaat :)
käsieni kylmeneminen voi yös siis johtua siitä etteti lapsella ja isällä ole suhdetta vielä. ne mitä minulle nousee kuvina ja tunteina, kerron sinulle mutta asiat voit itse yhdistellä.

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja anne:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja anne:
energiaa todellakin tarvitsen!!! työ ja perhe yhdistelmä..
työ ja perhe kuluttaa energiaasi, mistä voisit saada yhdistelmään sopivimman ratkaisun jotta et kuluta itseäsi loppuun?! Joku antaa sinulle liikaa töitä joista et pysty/voi kieltäytyä, opettele sanomaan ei jotta, voit antaa itsesi levätä. Onko parisuhteesi kunnossa? nousee kuva lehdettömästä puusta...
ei voi olla totta!! tänään pitkästä aikaa otettu miehen kanssa yhteen, yleensä ei ikinä oteta!
mihin suuntaan tämä "puu" meitä vie?
tämä puu on lehdetön, se on hautausmaalla, on pimeää, jostain tulee valoa mutta edessä on vaikea aika.

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Pääsemmekö muuttamaan milloinkaan?
näen kiven joka ei liikahda. lopulta se kuitenkin vierähtää ja asiat järjestyy. kiven alla on kuoppa joka on syvä eli vie hetken. jostain virtaa negatiivista energiaa. näen ruskean vanhan plyysi sohvan.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Voi kiitos, energiaa täällä tarvitaankin! :heart: :flower:

Oppiikohan minun lapset ikinä hyvätapaisiksi, kohteliaiksi oikeiksi ihmisiksi? :LOL:
annant lastesi liikaa tehdä asioita , kauheaa sekasortia ja vilskettä. opeta heitä, pidä kuria. aloita jo iltapalalla. ota lapset yhteistyöhön pöydän kattamisessa ja nauttikaa yhteisolosta.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:
Tulevaisuudesta voisit tännekin jotain kertoa :) Parisuhteesta ja muuten vaan elämästä, että miten tulee menemään.
on kolme polkua joissa ei ole tien viittoja. saatte eteenne valintoja joista saatte itse päättää, kolme asiaa tulee, en osaa sanoa milloin. eli valintoja edessä.

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Tänne saa myöskin kertoa tulevaisuudesta!
näen vilskettä ja ruuhkaa, sekä autokolarin, se tapahtuu jossain jossa tien varressa on vettä. osuu nokkaan, tie on ruuhkainen. oletteko menossa matkalle jonnekkin ?

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Entä näkyykö minulle työpaikanvaihdosta vuodenvaihteeseen tai muuta muutosta?Kiitos!:)
näen tasaisen syksyn, ei muutoksia. vuoden vaihteessa syytä juhlaan, en saa näkymää siitä edespäin. tulee eteen raketteja ja juhlaa.
 

Yhteistyössä