ENNUSTAN JA ANNAN ENERGIAA!

  • Viestiketjun aloittaja HyväKiertämään
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Miten minun ja mieheni suhteen tilanne etenee?
nousee kuva pensaasta jossa on jänis? heitän sulle näitä nousevia kuvia, voit itse yhdistää ne itse asiaan koska en osaa nyt muuta sanoa. oisko kenties jotain eripuraa lisääntymisestä?

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja puolimieli:
saanko itseni revittyä tästä helvetistä irti ikinä?

hyvä energia olisi tarpeen...
kaikki on nyt tulessa, nousee kuva isoista liekeistä mutta edessä on sininen taivas, olet lähempänä valia. Jokin pidättää sinua nyt paikoillaan, mikä se voisi olla? takana on jokin iso musta vuori, voisiko olla isoja vaikeuksia. Tumma mies nousee, joka on paha. sielusi on revitty, ja olet maassa, mutta pääset jaloillesi, se vie hetken. nousee kuva kevät säästä ja auringosta, olet keväällä elinvoimaisempi.Tie on sorainen, mutta se on sitä vain hetken.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllikki:
Kuinka asiat menee lapseni isän kanssa..? Kiitos
jostain syystä käteni viilenivät, ja tuntuvat kylmiltä. voisi merkitä tilanteen tasoittumista ja tunteiden viilenemistä sekä sen kautta asioiden järjestyä. lapsen isä antaa käden lapselleen, annan lapsen tarttua käteen ja katso itse kuinka hyvin he tekevät matkaa yhdessä.

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
johtuuko väsymys jostain sairaudesta vai stressistä?miten näet perheeni asiat entä työasiani?
näen tumman syksyn, sisälläsi myrskyää kuin syysmyrsky, et näe aurinkoa. voisitko olla masentunut? voisiko perheesi olla huolissaan sinusta, he toivovat että hakisit apua tilanteeseen joka sisälläsi on synkkä. työssä näen tien joka loppuu, tulee seinä vastaan.

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Täälläkin tarvitaan energiaa..Koko perhe muutosten tuulissa tämän syksyn..Paljon muutoksia yhdellä kertaa,itse olemme ne itsellemme hankkineet ja myönteisellä mielellä,mutta tähän tarvitaan nyt tuplasti hyvää energiaa!Kiitos! :flower:
et jaksa huolia, mutta se tuottaa jossain vaiheessa nautinnon ja paljon vehreyttä.

 
puolimieli
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja puolimieli:
saanko itseni revittyä tästä helvetistä irti ikinä?

hyvä energia olisi tarpeen...
kaikki on nyt tulessa, nousee kuva isoista liekeistä mutta edessä on sininen taivas, olet lähempänä valia. Jokin pidättää sinua nyt paikoillaan, mikä se voisi olla? takana on jokin iso musta vuori, voisiko olla isoja vaikeuksia. Tumma mies nousee, joka on paha. sielusi on revitty, ja olet maassa, mutta pääset jaloillesi, se vie hetken. nousee kuva kevät säästä ja auringosta, olet keväällä elinvoimaisempi.Tie on sorainen, mutta se on sitä vain hetken.
kiitos.. repesin vuolaaseen itkuun luettuni vastauksesi, tuntui kuin olisin saanut hieman pahaa oloa puristettua ulos.
 
eukko
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Miten minun ja mieheni suhteen tilanne etenee?
nousee kuva pensaasta jossa on jänis? heitän sulle näitä nousevia kuvia, voit itse yhdistää ne itse asiaan koska en osaa nyt muuta sanoa. oisko kenties jotain eripuraa lisääntymisestä?
Ei oo tosi!! Just eilen keskusteltiin seksistä ja sen puutteesta :D yritin tehdä aloitetta, mutta mies ei lämmennyt :D loukkaannuin vähän
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Ennusta nyt mullekkin miltä tulevaisuus näyttää??Jatkuuko avioliitto?
näen aidan ja omakotitalon, nautitte yhdessä olosta. kotiovi on kiinni ja olette sisällä. aivan kuin ette kaipaisi ketään muita luoksenne. sisällä talossa on hiljaista? en näe oletko yksin vai miehesi kanssa? mutta näen rauhaa.
 

Yhteistyössä