ENNUSTAN JA ANNAN ENERGIAA!

  • Viestiketjun aloittaja HyväKiertämään
  • Ensimmäinen viesti
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja hansu:
lopettaako mies koskaan mun haukkumista ja mollaamista?
se loukkaa sinua ja pyytää sitten anteeksi. näen sinut kyyryssä itkemässä, mies polvistuu luoksesi ja pyytää anteeksi ja tajuaa tehneensä virheitä. ei, älä usko mieheen , tulee eteen ovi, lähde pois.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Voi kiitos, energiaa täällä tarvitaankin! :heart: :flower:

Oppiikohan minun lapset ikinä hyvätapaisiksi, kohteliaiksi oikeiksi ihmisiksi? :LOL:
annant lastesi liikaa tehdä asioita , kauheaa sekasortia ja vilskettä. opeta heitä, pidä kuria. aloita jo iltapalalla. ota lapset yhteistyöhön pöydän kattamisessa ja nauttikaa yhteisolosta.

Haha, meni vähän pieleen, minusta pahempaa kurinpitäjä-äitiä ei maa päällään kanna :D
Viimeistään 1-vuotiaana alkaa kotitöiden opettelu ;)
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Energiaa otetaan vastaan!
Miten on terveydentilani laita,paranenko?
Miten jaksan tätä ruljanssia?
Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.
näen valkoista ja sinut lepäämässä, hymy kasvoillasi. punainen ruusu, sinulla on paljon rakkautta lähelläsi. ruusu on vielä nupussa ja se aukeaa. etsi voimasi, niin jaksat! sinussa on voimaa, et saa luovuttaa!!

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Energiaa minäkin mielelläni ottaisin vastaan. Jotenkin voimaton ja ahdistava olotila :(
sielu täynnä mustaa savua, poltatko paljon? vai voisiko olla voimaksasta ahdistusta joka hiljalleen leijuu ulos. vapaudut siitä. jotain sellaista negatiivista tulee sinusta, päästä ahdistus ulos, sinussa on paljon sitä. käy kokeeksi lenkki ulkona ja ota siitä tapa, siirrä järjestystä kotona, vaihtuu uusi energia josta tulee hyvä uni sinulle. taidat nukkua huonosti yöllä,

 
Nella
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Energiaa minäkin mielelläni ottaisin vastaan. Jotenkin voimaton ja ahdistava olotila :(
sielu täynnä mustaa savua, poltatko paljon? vai voisiko olla voimaksasta ahdistusta joka hiljalleen leijuu ulos. vapaudut siitä. jotain sellaista negatiivista tulee sinusta, päästä ahdistus ulos, sinussa on paljon sitä. käy kokeeksi lenkki ulkona ja ota siitä tapa, siirrä järjestystä kotona, vaihtuu uusi energia josta tulee hyvä uni sinulle. taidat nukkua huonosti yöllä,


No voi:( En polta yhtään, pelkään vain mahavauvani puolesta, jonka takia en saa edes kauheasti tehdä mitään fyysistä nyt. Ja olen kyllä väsynyt, valvon yöt ja olen aika yksinäinen sekä peloissani taloudellisistakin asioista.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
No, laita mulle energiaa? Löydänkö koskaan rehellistä kumppania? Jaksanko nykyisessä työssäni? Milloin sairasteluni loppuu?
vastaatko tähän, kiitos :flower:
VALITETTAVASTI en voi vastat milloin tms. päivämäärällisiin kysymyksiin. välillä tulee kuvia syksystä tms. jolloin se antaa osviittaa milloin jokin asia mahd. tapahtuu.
Mutta nyt sinuun,
näen huonoa oloa, voitko pahoin? pahoinvointi liittyy työhösi ehkä? oletko toimisto tyyppisessä työssä? paljon tietokoneita ja puhelimen pirinää. istut tuolilla ja ja ajattelet ettet jaksa, mietit mitä teet. näen sinun tuskastuvan, ota lomaa tai vaihda paikkaa, kaipaat rauhaa ja lepoa ympärillesi. mielesi virkistyy luonnossa, haluat nauttia. olet väsynyt, näen koiran, onko sinulla koira? haaveiletko koiratsa? se antaa energiaa sinulle, koiran kanssa lenkit tuottaa hyvää oloa.

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Energiaa minäkin mielelläni ottaisin vastaan. Jotenkin voimaton ja ahdistava olotila :(
sielu täynnä mustaa savua, poltatko paljon? vai voisiko olla voimaksasta ahdistusta joka hiljalleen leijuu ulos. vapaudut siitä. jotain sellaista negatiivista tulee sinusta, päästä ahdistus ulos, sinussa on paljon sitä. käy kokeeksi lenkki ulkona ja ota siitä tapa, siirrä järjestystä kotona, vaihtuu uusi energia josta tulee hyvä uni sinulle. taidat nukkua huonosti yöllä,


No voi:( En polta yhtään, pelkään vain mahavauvani puolesta, jonka takia en saa edes kauheasti tehdä mitään fyysistä nyt. Ja olen kyllä väsynyt, valvon yöt ja olen aika yksinäinen sekä peloissani taloudellisistakin asioista.
älä huoli, vapaudut ahdistuksesta. saisitko jonkun avuksesi joka järjestäisi huonekaluja mieleiseesi järjestykseen.
näen sinun sängyn laidalla yksin ja silitätä masua. huokailet, itket, eikö asiat koskaan järjesty. olet masentunut vähän, mutta pian nouset ylös ja huomaat ikkunasta paistavan auringon. asiat järjestyy.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Energiaa tulevaa viikkoa varten, äitini tulee koko viikoksi emmekä ole maailman parhaimmissa väleissä. Tarvitsen kyllä tosissaan voimia pitää kiinni omista mielipiteistäni hänen ollessa paikalla. :|
näen äitisi tulevan ja pistävän asiat järjestykseen "omalla tavallaan", katsot sivusta kun äitisi alkaa toimia mutta ilmeisesti saat voimaa ottaa askeleen eteen ja pistätä äitisi ojennukseen!

 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Haaveilija:
Pystynkö pian palaamaan töihin? Entä olenko raskaana vielä tämän vuoden puolella.
jostain tulee negatiivinen olo että ei. en edes olisi halunut vastat sinulle koska en saa kiinni tästä, mutta tuli sellainen olo vain että ei. ts. kielteinen olo.

 
Kisulit
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
No, laita mulle energiaa? Löydänkö koskaan rehellistä kumppania? Jaksanko nykyisessä työssäni? Milloin sairasteluni loppuu?
vastaatko tähän, kiitos :flower:
VALITETTAVASTI en voi vastat milloin tms. päivämäärällisiin kysymyksiin. välillä tulee kuvia syksystä tms. jolloin se antaa osviittaa milloin jokin asia mahd. tapahtuu.
Mutta nyt sinuun,
näen huonoa oloa, voitko pahoin? pahoinvointi liittyy työhösi ehkä? oletko toimisto tyyppisessä työssä? paljon tietokoneita ja puhelimen pirinää. istut tuolilla ja ja ajattelet ettet jaksa, mietit mitä teet. näen sinun tuskastuvan, ota lomaa tai vaihda paikkaa, kaipaat rauhaa ja lepoa ympärillesi. mielesi virkistyy luonnossa, haluat nauttia. olet väsynyt, näen koiran, onko sinulla koira? haaveiletko koiratsa? se antaa energiaa sinulle, koiran kanssa lenkit tuottaa hyvää oloa.
voin monella tapaa pahoin, olen sairastellut ja eronnut äskettäin. En voi ottaa koiraa, katsotaan joudunko luopumaan kissoistakin terveyden takia.

 
petra
Alkuperäinen kirjoittaja HyväKiertämään:
Laita mieltäsi askarruttava asia, en ennusta lapsen sukupuolia tai tarkkoja päivämääriä esim. lasketussa ajassa. Jos tarvitset energiaa, annan sitä sinulle.
Tämä energia ei todellakaan ole hyvästä!!!
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PirjoKyllikki85:
Voi kiitos, energiaa täällä tarvitaankin! :heart: :flower:

Oppiikohan minun lapset ikinä hyvätapaisiksi, kohteliaiksi oikeiksi ihmisiksi? :LOL:
annant lastesi liikaa tehdä asioita , kauheaa sekasortia ja vilskettä. opeta heitä, pidä kuria. aloita jo iltapalalla. ota lapset yhteistyöhön pöydän kattamisessa ja nauttikaa yhteisolosta.

Haha, meni vähän pieleen, minusta pahempaa kurinpitäjä-äitiä ei maa päällään kanna :D
Viimeistään 1-vuotiaana alkaa kotitöiden opettelu ;)
no kiva että piristin päivääsi!
 
Nella
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nella:
Energiaa minäkin mielelläni ottaisin vastaan. Jotenkin voimaton ja ahdistava olotila :(
sielu täynnä mustaa savua, poltatko paljon? vai voisiko olla voimaksasta ahdistusta joka hiljalleen leijuu ulos. vapaudut siitä. jotain sellaista negatiivista tulee sinusta, päästä ahdistus ulos, sinussa on paljon sitä. käy kokeeksi lenkki ulkona ja ota siitä tapa, siirrä järjestystä kotona, vaihtuu uusi energia josta tulee hyvä uni sinulle. taidat nukkua huonosti yöllä,


No voi:( En polta yhtään, pelkään vain mahavauvani puolesta, jonka takia en saa edes kauheasti tehdä mitään fyysistä nyt. Ja olen kyllä väsynyt, valvon yöt ja olen aika yksinäinen sekä peloissani taloudellisistakin asioista.
älä huoli, vapaudut ahdistuksesta. saisitko jonkun avuksesi joka järjestäisi huonekaluja mieleiseesi järjestykseen.
näen sinun sängyn laidalla yksin ja silitätä masua. huokailet, itket, eikö asiat koskaan järjesty. olet masentunut vähän, mutta pian nouset ylös ja huomaat ikkunasta paistavan auringon. asiat järjestyy.


Kiitos ap :) Eiköhän tästä taas nousta, kunhan muutama asia tosiaan järjestyisi parhain päin ja saisi kunnon yöunet niin mieli olisi varmasti ihan toisenlainen jo. Taidan lähteä ensialkuun kahville ystäväni kanssa ja ottaa pienen irtioton kotioloista.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja HyväKiertämään:
Laita mieltäsi askarruttava asia, en ennusta lapsen sukupuolia tai tarkkoja päivämääriä esim. lasketussa ajassa. Jos tarvitset energiaa, annan sitä sinulle.
Tämä energia ei todellakaan ole hyvästä!!!
ennustus ja energian anto on eri asioita, voin antaa voimaa jollekkin, mutta jos joku kysyy jotain kerron nousevat kuvat.

 

Yhteistyössä