ENNUSTAN JA ANNAN ENERGIAA!

  • Viestiketjun aloittaja HyväKiertämään
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Energiaa otetaan vastaan!
Miten on terveydentilani laita,paranenko?
Miten jaksan tätä ruljanssia?
Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.
näen valkoista ja sinut lepäämässä, hymy kasvoillasi. punainen ruusu, sinulla on paljon rakkautta lähelläsi. ruusu on vielä nupussa ja se aukeaa. etsi voimasi, niin jaksat! sinussa on voimaa, et saa luovuttaa!!
Kiitos paljon! :flower: :hug:
 
ap
hei,
vastailen taas mielelläni kun saan voimaa. vastasin kelle pystyin mutta kun tarpeeksi käytän energiaa ja joudun intuiivisesti keskittymään itseeni minua alkaa väsyttämään! voimaa ja jaksamista kaikille!
 
pallero
***tsup-tsup-tsupsuttelen KAIKILLE paaljon energiaa, kullankeltaista ja oranssia, iloa ja riemua!!! lähetän oikein roppakaupalla hymyä :) :) :) TSEMPPIÄ kaikille!!!! :D jakamalla omaa energiaa, saa vastalahjaksi kaksinverroin hyvää mieltä. HHAALIIT kaikille tarvitsijoille!!! enkä ole mikään kanava minä, vain luomulaatuista ihmisen iloa. Ottakaa kiinni!!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hei,
vastailen taas mielelläni kun saan voimaa. vastasin kelle pystyin mutta kun tarpeeksi käytän energiaa ja joudun intuiivisesti keskittymään itseeni minua alkaa väsyttämään! voimaa ja jaksamista kaikille!
Suosittelisin reikikurssia, ootko ajatellu?
 
Moi!
Miten lähtee sujumaan minun uusi työ? Entä lasten päivähoidot? Mites parisuhde ja elämä perheenä? Kovin laajoja kysymyksiä, mutta kiitos jos lyhyestä ja suurpiirteittäin jaksaisit... :heart: :hug:
 
aisiis
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
***tsup-tsup-tsupsuttelen KAIKILLE paaljon energiaa, kullankeltaista ja oranssia, iloa ja riemua!!! lähetän oikein roppakaupalla hymyä :) :) :) TSEMPPIÄ kaikille!!!! :D jakamalla omaa energiaa, saa vastalahjaksi kaksinverroin hyvää mieltä. HHAALIIT kaikille tarvitsijoille!!! enkä ole mikään kanava minä, vain luomulaatuista ihmisen iloa. Ottakaa kiinni!!!!!
Ihana viesti! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äitylipäityli:
Entä näkyykö minulle työpaikanvaihdosta vuodenvaihteeseen tai muuta muutosta?Kiitos!:)
näen tasaisen syksyn, ei muutoksia. vuoden vaihteessa syytä juhlaan, en saa näkymää siitä edespäin. tulee eteen raketteja ja juhlaa.
Jännä juttu,koska olemme suunnitelleet talokauppoja ja muutto osuisi juuri vuodenvaihteeseen,samoin odotan päätöstä oppisopimuskoulutukseen,joka alkaisi vuodenvaihteessa.Todellakin olisi syytä juhlaan,jos nämä asiat järjestyvät :) Mutta elämä on arvoitus,enkä haluakaan tietää kaikkea etukäteen,luotan elämään.Siksi et varmaan nähnytkään eteenpäin..Näetkö onko isäni henki läsnä meidän lähellämme..Joskus minusta tuntuu siltä,ja asiat ovat aina kummasti järjestyneet kuin hän ohjailisi tuolta jostain..Isä menehtyi syöpään joulun alla-05 ja oli todella rakas..
 

Yhteistyössä