blackwich
olkaa kilttejä ja älkää esittäkö samaa kysymystä montaa kertaa, koska muuten menen sekaisin ja voitte saada monta eri vastausta. kiitos :flower:
tarkoitin kyllä että ettet joudu ponnistamaan lasta eli synnyttämään sitä yksin vaan sinulle tehdään suunniteltu sektio. ollas hyvä ps. minua ei voi polttaaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Minä kysyin että milloin synnytän. Vastaus oli: sinulle tehdään sektio. Eikö sektio ole muka synnytys? Noita roviolle!!!
saa diagnoosin ja hänet täytyy leikata. syksy on raskas todella raskas.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Miten on, saako mieheni vihdoin diagnoosin ja mikä se on?mitä syksy tuo tullessaan?
kyllä valmistut, muttet määräaikaan, sillä erittäin läheinen ihminen kuolee ja se vie sinulta voimia..Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:Valmistunko mä haaveammattiin, ja onko se kovin kivinen tie?
kyllä todellakin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti savosta:Saanko viidennen lapsen, iltatähden?
|O miten voi saaha doptiolapsen jos ei oo ees naimisissa!!!Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:te saatte adoptiolapsen ensi kuussa..tapahtuma on melko poikkeuksellinen mutta tulee sujumaan paremmin kuin odotatte. juttu tulee toimimaan hyvin lapsen ansiosta. sinuylle on tiedossa paljon kotitöitä.Alkuperäinen kirjoittaja mulmul:tuleeko meille vauva ja milloin? saadaanko me vielä tämä meidän juttu toimimaan niin että kummallakin on taas hyvä olla? saanko töitä loppuvuodeksi?
saat töitä, mutta joudut aluksi olemaan osa-aikainen. elämä helpottaa ainakin hiukan. muista relata välillä.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Helpotaako tämä elämä tästä?Saanko töitä?
eilisestä asti oottanut... voisitko vastata,kukaan ei oo koskaan ennustanu mulle...Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja M:Vastailes Niin ja sit haluisin tietää et tullaanko olemaan onnellsia tulevassa kodissa?Alkuperäinen kirjoittaja M:No sanoppas monta lasta mulla on ? Pysytäänkö yhdessä mun miehen kanssa vaikka välillä tuntuu et ei tuu mitään?
ensi kuussa ja tyttö tulee.Alkuperäinen kirjoittaja NuoriÄiti:Koska synnytän ja kumpi tulee? tahdon tietää.....
lapsi syntyy lokakuussa ja se on poika. lisää on tulossa 3 tyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja saima:milloin meidän lapsi syntyy? ja kumpaa sukupuolta? vieläkö tullee lissää? montako yhteensä?
:attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops::attn: pliis...Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:No kerros mulle että sujuuko tää raskaus loppuun asti hyvin vai tuleeko ongelmia?ja pysytäänkö miehen kanssa loppuelämämme yhdessä?
syksyllä kun menet opiskelemaan yliopistoon.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Milloin saan poikaystävän? =)
sinä saat 5 lasta ja kaikki on tyttöjä. oih avioliittosi kestää ikuisuuden.Alkuperäinen kirjoittaja mamma:montako lasta saan, entäs onko ne tyttöjä vai poikia..kestääkö minun avioliittoni pitkään
kohti jääkaappia.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:kerro, kerro kuvastin...minne elämä minua vie?
et löydä.Alkuperäinen kirjoittaja maitobaari:löydänkö uuden työpaikan, ja jos, niin milloin?
voisitko vastata.... leikkaus huomenna.....Alkuperäinen kirjoittaja mö:miten miehen kans? koska lapsi? miten leikkaus???