just...Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:et saa työtä mutta se ei maata kaada. liitto pysyy hyvin kasassa ja onnellisena.Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:kerro kuin käy: perjantaina työhaastattelu! miten mun liitto kestää?
näihin haluisin vastauksen...
eli siis mun migreeni pahenee vieläkin tästä, ou nou..Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:on täynnä. tulet kärsimään migreenistä, mutta muuten kuntosi kohenee.Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS 29:onko meidän lapsiluku jo täynnä entä miten minun terveydenlaita?
kiitos jo etukäteen
MENENKÖ KOSKAAN NAIMISIIN MIEHENI KANSSA? vai pelkkä avoliittoAlkuperäinen kirjoittaja vieras 29:eli siis mun migreeni pahenee vieläkin tästä, ou nou..Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:on täynnä. tulet kärsimään migreenistä, mutta muuten kuntosi kohenee.Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS 29:onko meidän lapsiluku jo täynnä entä miten minun terveydenlaita?
kiitos jo etukäteen
Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:teille tulee 2 lasta ja ensimmäinen syntyy ensi vuoden maaliskuussa. naimisiin menette ensi kesänä.Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Montako lasta meille vielä tulee? Tuleeko lähivuosina? Kumpaa sukupuolta? Menenkö mieheni kanssa naimisiin? Kiitos :flower:
olin töissä, mutta nyt olen taas täällä palveluksessanne hyvä rouvaAlkuperäinen kirjoittaja salsai:Mihin sä menit?
Mä olin kait melkis seuraava, ja nyt sä oot kadonnut.
Ikk ja kääk, pelottavaa.. :|
saat 2 eri kesätyötä ja opiskelet kesällä..huh huh kiireiseltä kesältä näyttää..paras aloittaa heti!Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Miltä kesä näyttää? Opiskelujututkin kiinnostaa?
kävin eilen teelläAlkuperäinen kirjoittaja salsai:Miten se kehtaa,kyselee raskaana oleva hormooninainen jolla on vilkas mielikuvitus ja tällä hetkellä herkällä tuulella, ja just mun kohalla menee kahville?
kuin sä mulle kolme eri ennustetta annoit ?Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:olin töissä, mutta nyt olen taas täällä palveluksessanne hyvä rouvaAlkuperäinen kirjoittaja salsai:Mihin sä menit?
miehesi suuteli toista naista koska halusi päästä tästä eroon sillä nainen häiriköi häntä..ei hätää miehesi palvoo sinua :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ?.?.?:Onko mieheni pettänyt minua/ onko hänellä ollut jotain peliä toisen naisen kanssa?
taisin seota..univelkaa..planeetoiden liikkeet muuttuvat hyvin äkkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:kuin sä mulle kolme eri ennustetta annoit ?Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:olin töissä, mutta nyt olen taas täällä palveluksessanne hyvä rouvaAlkuperäinen kirjoittaja salsai:Mihin sä menit?
:attn: pliis...Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:No kerros mulle että sujuuko tää raskaus loppuun asti hyvin vai tuleeko ongelmia?ja pysytäänkö miehen kanssa loppuelämämme yhdessä?
et mene töihin, mutta erilaisille kursseille kylläkin. mietit useiden ammattien välillä, mutta et päädy niistä mihinkään. kodin etsintä ja löytyminen menee 6 kuukauden päähän. lapsia tulossa 3.Alkuperäinen kirjoittaja Beckis:Löydänkö koskaan oikeaa ammattia ja/tai menenköhän enää koskaan töihin?
Löydämmeköhän me vielä tänä vuonna omaa kotia?
Tuleeko meille vielä jossain vaiheessa lisää lapsia?
Kiitos kovasti :flower: