??Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:onko tää mies tosissaan mun kanssa? :saint:
:wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Helpotaako tämä elämä tästä?Saanko töitä?
ette saa lapsia ja ette mene naimisiin. töitä ei ole tiedossa, koska sairastut masennukseen. miehesi tulee sinua.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Saammeko vielä lisää lapsia, ja koska ja ovatko kaikki samaa sukupuolta? Entä menemmekö lähitulevaisuudessa naimisiin?
Entä miltä minun työrintamalla näyttää? Läydänkö pian työpaikan vai jatkuuko vielä kotosalla olo?
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja M:Vastailes Niin ja sit haluisin tietää et tullaanko olemaan onnellsia tulevassa kodissa?Alkuperäinen kirjoittaja M:No sanoppas monta lasta mulla on ? Pysytäänkö yhdessä mun miehen kanssa vaikka välillä tuntuu et ei tuu mitään?
tulee 5. sinusta tulee leipuri.Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:Tuleeko meille enää lapsia?Mihin ammattiin tulen valmistumaan?Kiitti!
ei.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:kiitos entäs kun mä tiedän näistä entisistä olevista, mahdollisestikin olevista lapsista.. eikö siltikään tulevaisuutta?
mies löytyy, ei lapsia tiedossa. töitä väliajoin tiedossa.Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki:Löydänkö miestä elämääni ja tuleeko lapsia? Ja jos tulee niin milloin ja kumpaa sukupuolta? Miten minun työasiat järjestyy?
lapsi on tyttö ja ei ole viimeinen..ei todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Onko tämä vauva mahassa viimeinen lapsemme ja kumpaa sukupuolta mahtaa olla?
Vastaa nyyyyt...! Kohta mentävä koisaamaan... Kiittis!Alkuperäinen kirjoittaja veras:Alkuperäinen kirjoittaja veras:saammeko perheenlisäystä? vaihdanko ammattia ja mihin?
Vastaathan jookos??!! Mulle ei ole kukaan koskaan ennustanut....
Voi kiitos Tämän halusinkin kuulla.....Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:töitä on tiedossa pirusti..ostatte asunnon ja teillä tulee kiire remontoida se valmiiksi..suosittelen ammatti sisustajan apua..Alkuperäinen kirjoittaja harmuliini:OLE KILTTI JA VASTAA TÄHÄN: Kuinka asunto-asian käy? Entäs työt?
onkos ennustaj täällä vielä???Alkuperäinen kirjoittaja tinni:tuleeko meille vielä se pikkukolmonen??? onkos se poika vai tyttö ja koskas se syntyy??? yritys alkanee elokuussa??
Lisäkysymyksiä: onko tyttö vai poika? Jääkö viimeiseksi?Alkuperäinen kirjoittaja turilas:Milloin vauvamme syntyy? Miten meidän vanhempien suhde?
No vasta haettiin laina ja taloa ei oo vielä edes tiedossa, mutta..Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:talo tulee ostettua viikon päästä..yllättäen..miehesi ostaa sen sinun selkäsitakana..mutta älä suutu hänelle sillä tämä talo on se mitä olette aina halunneet.. saat töitä..parin vuoden päästä tuntuu kuin sinulla ei olisi aikaa muuhun kuin työhön.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkuuuli:Saanko töitä? Ostetaanko me se talo?
Alkuperäinen kirjoittaja pööpö:rakastaako hän minua? tiedät ketä tarkoitan...
Kysytty tunti sitten :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Niin juu ja mitäköhän sukupuolta mahdolliset tulevat lapset on?Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki harmaana:Kuinkas monta muksua meille on luvassa?
Entä koska ja mitä työtä minä saan?
:wave: Jos vain jaksaisit vielä jatkaa, tulen huomenna (tai vaikka ylihuomenna, jos et ennemmin kerkeä ) lukemaan! Pian olisi minun vuoroni, jänskättää!Alkuperäinen kirjoittaja Beckis:Löydänkö koskaan oikeaa ammattia ja/tai menenköhän enää koskaan töihin?
Löydämmeköhän me vielä tänä vuonna omaa kotia?
Tuleeko meille vielä jossain vaiheessa lisää lapsia?
Kiitos kovasti :flower: