Suurta rakkautta odotellessa
Kerro mulle myösAlkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:koska se mun elämän mies sit kävelee mua vastaan? Miten mun työhommat, joko kohta sais jotain pidempi aikaista?
Kerro mulle myösAlkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:koska se mun elämän mies sit kävelee mua vastaan? Miten mun työhommat, joko kohta sais jotain pidempi aikaista?
mulla on muuten neljä lasta ja lapsenlapsia ei ole tulossa eikä tule lähivuosina.pojat 28v ja 25v eikä ole edes oikeaa löytynyt, nuorimmat vasta 9v ja 10v. joten et ole oikea ennustaja etkä ammattilainen... sorry vaan!Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:sinulla on 3 lasta. lapsenlapsia tuöee kaiken kaikkiaan 7 ja ensimmäinen syntyy joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja määä:no montakos lasta minulla on? saanko lapsenlapsia ja koska?
Apua!!!Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:erittäin kiireinen ja vauhdikas kesä on teille luvassa..anoppi tosin tulee mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Miltäs meidän perheen kesä näyttää?
buahhaahhaa! enpä usko..Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:menet lukioon ja valmistut lopulta kätilöksi. perheenne ei kasva ellette sitten hanki koiraa jonka näen lasipallossani.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no miten on näkyykö koulua vai työtä vaiko mitään..?ja millonkas me sit saadaan lisäystä perheeseen?