niin mitä halusit tietää? en ymmärrä asiasi pointtia..Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:mmm. MIetis hetki ennen kuin vastaat mulle , melkoinen tahti on ollut. Eli mun kysymykset on vaan työstä, terveydestä ja kaikesta muustakin tärkeästä :xmas:
juu kyllä saat.Alkuperäinen kirjoittaja äkkilähtö:saanko äitini kanssa ikinä välejä kuntoon ..
koska hän pelkää että hänen hämärä menneisyys tulee esille. takana ei ole toista naista. pärjääminen menee tiukille, mutta selviätte siitä. saat hyvän työpaikan. suosittelen muuttamista jotta lapsesi ei jää yksin.Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:Miksi mieheni jätti minut ja lapsemme. Oliko syynä toinen nainen? Miten pärjäämme tulevaisuudessa? Saanko hyvän työpaikan? Kannattaisiko muuttaa täältä pois?
4 vuoden päästä.Alkuperäinen kirjoittaja Salaiho:millonkas meille tulee kauan kaivattu vauva?
ennen ja tyttären saat.Alkuperäinen kirjoittaja mako78:kolmen viikon päästä on laskettuaika pienokaisella...syntyykö lapsi ennen vai jälkeen lasketun päivän ja kumpikohan mahtaa olla kyseessä?
6 muksua. 4 tyttöä ja 2 poikaa. sinusta tulee liikuntavalmentaja 2 vuoden kuluttua.Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki:Niin juu ja mitäköhän sukupuolta mahdolliset tulevat lapset on?Alkuperäinen kirjoittaja Jauholakki harmaana:Kuinkas monta muksua meille on luvassa?
Entä koska ja mitä työtä minä saan?
Kysytty tunti sitten :kieh:
ei vielä, mutta pian.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Joko meille vihdoin olis vaavi tulossa?
Yritystä on takana jo reilu 1½ vuotta, olis kiva jos tietäis joko se nyt ois tulossa kun ollaan ajateltu että nyt olis aika, uskotaan että nyt vois ollaki.
tiedän, mutta nimeni onkin blackwich eikä tuon loppuosan tarkoitus ole olla noitaAlkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:noita muuten kirjoitetaan witch, ihan vaan tiedoksi
kuinka niin???? millä tavalla kamala?Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:ihan kamala.Alkuperäinen kirjoittaja akka:millainen kesä meidän perheelle tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja blackwich:kiitos kaikille kysyjille lopetan työni lopullisesti tähän enkä aio palata enää ikinä. hyvästi ja kiitos the best wishes for you all!! :fower: