En ymmärrä ihmisiä jotka eivät juo alkoholia polta tupakkaa tai käy baareissa

Alkuperäinen kirjoittaja minä ainakin:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja juuhuuu:
Mulla on käyttöä sille rahalle muutakin kun vetää savuna ilmaan tai kusena pönttöön.
Mutta jos sitä rahaa on sen verta paljon että siltikin riittää raha muuhunkin elämiseen :whistle:
pyyhkii sillä rahalla vaikka ennemmin perseensä kuin polttaa tupakkaa!!
Mä käytän satasen seteleitä pyyhkimiseen ;) Tai no joskus oon joutunut käyttää vitostakin :snotty:

Ohhoh, Pintelin, menin melkein sanattomaksi! :D
Parikymppisenä vedin viinaa kuin sieni ja bailata oli ihan pakko. Tupakoinut en ole oikein koskaan, en vaan päässyt sen makuun ja mun mielestäni tupakoiva nainen onkin ruma näky. Enää en juo kuin ehkä pari kertaa vuodessa, enkä silloinkaan humalaan. Muuta selitystä sille ei ole, kuin että ei vain kiinnosta. Ei tee mieli, en nauti siitä. Näin on ihan kiva olla! :)

vieras
no olipa yllätys tämä ketju ku kattoo kuka on alottaja.... just. palstan juoppo ei voi tajuta miksi joku ei halua juoda. no ehkäpä esimerkiksi sen takia että pintelin itse on kyllä varsin hyvä varottava esimerkki... no, lapset ainaki oppivat tarpeeksi ajoissa että viina on hyvää ja tupakoidakki kannattaa :headwall:

annika
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Tupakan polton lopetin omasta tahdostani kolme kuukautta sitten.

Alkoholia en juo oikeestaan lainkaan koska lapset on aina kotona, eikä ole hoitopaikkaa johon lapset saisi.

Baareissa en käy koska en saa lapsia hoitoon mihinkään eikä baareissa sellasta narikkaa johon voi lapsetkin jättää illan ajaksi.
hei,mäkin lopetin tupakoinnin melkein kolme kuukautta sitten,omasta halusta.ihan terveyden vuoksi.tosin baarissa käyn joskus :)

darkstarmama
Mun rakas mieheni on vissiin kivikautinen köriläs kun on nykyään täysin päihteetön, ei siis polta tupakkaakaan enää vaan lopetti senkin 2 vuotta sitten. :LOL:
Ugh. Hän Tarzan, minä Jane!!
Itsekin, niinkuin on tullut joskus kerrottua, olen ex juoppo joka on nykyään absolutisti joten palasin lähes kivikauteen. Tupakointia en ole saanut vielä kitkettyä. :kieh:

mie juon silloin tällöin ja käyn baareissa, ku sinne pääsen...lasta kun ei hoitoon saa niin helposti... mut tupakkia en oo ikuna polttanu, enkä polta...tarpeeksi paljon sain katsella tupakkaa koko ikänsä polttaneen pappani kärsimyksiä, kun sairastui keuhkosyöpään ja kuoli reilu 60:senä siihen, ku mitään ei keritty tekemään... lääkärit löys liian myöhään...

No kivikautinen kertoo.

Miehen isä on alkoholisti, ja kunnioituksesta mieheni tunteita kohtaan lopetin alkoholinkäytön kun rupesimme seurustelemaan. Mistään en kyllä ole paitsi jäänyt.

Tupakointia joskus 14-v pentuna kokeilin, mutta tyhmältä puuhalta tuntui.

Baareissa nuorempana joskus kävin, silloinkin harvoin. Ystävien kanssa illanvietot ovat kivempia. Paikat puhtaampia, saa rauhassa jutella ja pitää hauskaa. Ruokaravintoloissa tai vaikkapa Jazz-klubeissa on kiva käydä, mutta nykyään vähemmän pääsee.

En minä koe kieltäytyväni mistään tai eläväni jotenkin puutteessa kun en juo tai käy baareissa, röökinkin lopetin. Ei vaan innosta. Jos löytyisi jokin mahtava hevimesta nin siellä voisin tuopposella käydä, mutta muu meno ei vaan innosta.
Kai se juoksuaika tulee mullekki joskus, sitten vanhana, kolmenkympin jälkeen. ;)

Pintelin kulta.

En polta (poltin ,mutta lopetin ), en käy baareissa, koska ei oo varaa, en saa lapsia hoitoon, en juo kännejä, koska seuravana päivänä mulla on menossa aikas hyvä lähellä sokeritautia oleva kohtaus.

Riittäkö selitykseksi?

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Tulikin tosta mieleeni, et ois sikamakee tehdä olkkari täyteen semmosia punasia luolamaalauksen näkösiä harmaalle pohjalle.
Toiset ehtii taiteilemaan, toiset ei :whistle:
Höh, mitä meinaat? Että on mun syy jos sulla ei ole aikaa? Jätä kotitöitä tekemättä, niin aikaa löytyy kummasti.

Poltin ja join kyllä pari kertaa kuussa ennen raskautta. Käyn baarissa vieläkin viikottain laulamassa karaokea, enkä ole nähnyt tappelevia ja örveltäviä juoppoja. Käyn nyt kun vielä voin. Ja mies saa juoda silloin kun haluaa, kohta ei enää voi niin helposti lähteä viihteelle.
Aion myös vauvan syntymän jälkeen ottaa viinaa kohtuudella silloin kun vauvalla on hoitopaikka, esim. isovanhemmat haluavat yökylään. Tupakkaa poltan varmaan viihteellä ollessa sitten, en osaa ottaa olutta ilman tupakkaa.
Baarissa voi pitää hauskaa ja nähdä tuttuja joita ei muuten näkis. Mutta ehdottomasti mukavampia ovat mökkibileet joissa saunotaan ja pelataan ystävien kesken drinksujen ääressä.
Nyt jännityksellä odotan, tuleeko huutia? :kieh:

vieras
Lisää kivikautisia :) Baarit ei kiinnosta sitten yhtään. Nuorena tuli käytyä, mut nyt lähes kolmikymppisenä en saa niistä mitään irti. Enne joulua kävin pyörähtämässä pikkujoulujen jatkoilla mutta ahistaan vaan alkoi. Ja alkkis isän tyttärenä tuo viinalla läträäminen on nähty liiankin läheltä. tupakkaa poltin nuorempana mutta kun tietään tupakan terveysvaikutukset ei halua tappaa itteensä keuhkosyöpään. itsekästä eikö totta :) Mutta koittakaapa nyt vaan kestää meitä muinaisjäänteitä! Enkä usko että tää teidän elämään vaikuttaa mitenkään ja jos vaikuttaa niin voisitteko hankkia oman elämän!

Tulikin tosta mieleeni, et ois sikamakee tehdä olkkari täyteen semmosia punasia luolamaalauksen näkösiä harmaalle pohjalle.
Höh, mitä meinaat? Että on mun syy jos sulla ei ole aikaa? Jätä kotitöitä tekemättä, niin aikaa löytyy kummasti.
Ei vaan kivikautiset maalailee seiniä kun toiset istuu baareissa, eihän ne ehdi maalaamaan :D

PahaSilmä
Ei vaan kivikautiset maalailee seiniä kun toiset istuu baareissa, eihän ne ehdi maalaamaan :D
Niin, mutta kun käy baarissa, niin voi kuitenkin tuntea itsensä tosi taiteelliseksi, kunnes aamulla herää krapulaisena ja joutuu kohtaamaan yön pikkutunneilla tehdyt rävellykset.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja muumiomummo:
Mulla ei ole mitään tarvetta olla humalassa tai saati polttaa tupakkaa, en halua vapaaehtoisesti myrkyttää itseäni ja vielä maksaa siintä. Eikä niissä baareissa ole mitään elämää suurempaa ihmeellistä asiaa(senverran olen nuorempana niissä pörrännyt) ja olisihan se aika koomista kun yli 35 äiti-ihminen joraisi siellä niiden nuorten vähän yli kakskymppisten tytsyjen joukossa, johan ne nauraisi tän mummon pellolle sieltä. Sitäpaitsi on paljon muuta tekemistä, ettei vaan jouda viettää aikaa missään yökerhoissa =)
Heh, niitä baari-vaihtoehtoja kyllä on.... En minäkään juokse missään teinihelveteissä vaan ihan aikuisille suunnatuissa kapakoissa...

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Voisin sanoa päinvastoin! Ihmetyttää ne jotka ravaa baareissa, juo ja polttaa!!!
:wave: Peesailen. Lisään vielä ettei vois vähääkään kiinnostaa tuollainen elämä mistä alkuperäinen tykkää:x Kukin tyylillään se suotakoon heille, eli en välitä mitä muut tekee.

Yhteistyössä