En ymmärrä ihmisiä jotka eivät juo alkoholia polta tupakkaa tai käy baareissa

kivikautinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja T:
Voisin sanoa päinvastoin! Ihmetyttää ne jotka ravaa baareissa, juo ja polttaa!!!
Samaa mieltä. Teillä on kuitenkin kai jonkunlainen perhe...nauttikaa siitä ja viettäkää aikaa lasten kanssa ja lopettakaa ryyppääminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peesaan.

tossuliini
Mä en oo polttanut kohta 9 vuoteen mutta otan kyllä alkoholia aina joskus ja tykkään käydä paikallisessa laulamassa karaokea mutten mä joka viikonloppu siellä ravaa, rahat ei riitä siihen touhuun mutta on sitä joskus kiva rentoutua mutta ymmärrän myös niitä jotka ei polta, ei ota viinaa eikä käy baareissa. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen myös näissä asioissa.

Alkuperäinen kirjoittaja kivikautinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja T:
Voisin sanoa päinvastoin! Ihmetyttää ne jotka ravaa baareissa, juo ja polttaa!!!
Samaa mieltä. Teillä on kuitenkin kai jonkunlainen perhe...nauttikaa siitä ja viettäkää aikaa lasten kanssa ja lopettakaa ryyppääminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Peesaan.
jeps....omituisia nuo juopon alut....

Vieras
Mä en ymmärrä miten te jaksatte juoda esim joka vkl tai tissutella iltasin jtn. Heiluin baareissa 4 kk putkeen joka la, ja kyllä nyt tulee korvista pihalle, pelkkä ajatuskin alkoholista oksettaa, nyt 1,5 kk juomatta ja sillä mennään vappuun asti

krip
jahas.. jokaisella tietenkin mielipide asioihin mutta tämäkin sellainen asia josta kaikki on eri mieltä eikä siittä voi kiistellä! Itse poltan, juon ja käyn baareissa joskus, mutta arvostan suunnattomasti ystäviäni jotka ei niin tee ja yhtäkin oipiskelu aikaista ystävääni joka on aina ollut absolutisti! Toiset juo toiset ei! It's not big deal! ja täytynee myöntää että moni teini iän ja ehkä vähän vanhemmankin iän kömmellys olis saattanut jäädä tekemättä jos itsekään ei olisi koskaan juonut :D

Kyllä baarireissu kerran vuodessa piristää kummasti :D No, alkoholia mulla kuluu vähän enemmän, mutta se onkin nautinto, jota baarissa käyminen ei mulle ole. Eikä tupakka.
Onhan mulla toinen jalka jo melkein haudassakin :D

tylsimys
Kivikautinen muinaisjäänne ilmottautuu.

E ole ikinä tupakoinut. En oppinut. Yritin, kun kaverikin poltti ja se oli niin mageeta, mutta loppujen lopuksi en tajunnut mitä ideaa koko hommassa oli / on.

Olin kaveripiirissäni ainoa, joka ei tupakoinut.

Alkoa tuli teininä kitattua.En tajunnut sitäkään. Mitä järkeä on heilua kännissä mölisemässä, ja kaikkein hulluina oli se, että KAIKKI piti sitä tooosi mageeena juttuna, ihailevasti: "hei sä oli perjantaina toooosi kännissä! "
Ja: "mä en muista mitääään koko illasta, fiddu ku oli tosi kiva ilta, mä olin niiiin kännissä etten tajunnut yhtään mitään.."

Mutta silti olin menossa mukana, vaikka pidin touhua ihan älyttömänä..

ja kun myöhemmin esim. raskausaikana päätin etten ota tippaakaan, suunnilleen väkisin kurkusta alas kipattiin: mikä niuho, ole nyt kiva ja juo!!
ja tämä on se, mitä en ikinä ole ymmärtänyt: jos ryyppää, on rento ja kiva. Jos ei, on tylsä ja tiukkapipo.

Baareissa ravaaminen ja pokaaminen ja pettäminen on mysö jotain hienoo, tosi hyvä tyyppi..

Nyt olen useamman vuoden ollut ihan reilusti tosi tylsä ja alkoa käytän tosi vähän, ravintoloissa käyn vain miehen kanssa, en muuten. Ja miehenkin kanssa tosi harvoin..

osaamme viettää iltaa ilman alkoakin, esim. pelaaamalla tulsiä lautapelejä :)

muumiomummo
Mulla ei ole mitään tarvetta olla humalassa tai saati polttaa tupakkaa, en halua vapaaehtoisesti myrkyttää itseäni ja vielä maksaa siintä. Eikä niissä baareissa ole mitään elämää suurempaa ihmeellistä asiaa(senverran olen nuorempana niissä pörrännyt) ja olisihan se aika koomista kun yli 35 äiti-ihminen joraisi siellä niiden nuorten vähän yli kakskymppisten tytsyjen joukossa, johan ne nauraisi tän mummon pellolle sieltä. Sitäpaitsi on paljon muuta tekemistä, ettei vaan jouda viettää aikaa missään yökerhoissa =)

minä ainakin
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja juuhuuu:
Mulla on käyttöä sille rahalle muutakin kun vetää savuna ilmaan tai kusena pönttöön.
Mutta jos sitä rahaa on sen verta paljon että siltikin riittää raha muuhunkin elämiseen :whistle:
pyyhkii sillä rahalla vaikka ennemmin perseensä kuin polttaa tupakkaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja muumiomummo:
Mulla ei ole mitään tarvetta olla humalassa tai saati polttaa tupakkaa, en halua vapaaehtoisesti myrkyttää itseäni ja vielä maksaa siintä. Eikä niissä baareissa ole mitään elämää suurempaa ihmeellistä asiaa(senverran olen nuorempana niissä pörrännyt) ja olisihan se aika koomista kun yli 35 äiti-ihminen joraisi siellä niiden nuorten vähän yli kakskymppisten tytsyjen joukossa, johan ne nauraisi tän mummon pellolle sieltä. Sitäpaitsi on paljon muuta tekemistä, ettei vaan jouda viettää aikaa missään yökerhoissa =)
Hei baarejakin on olemassa eri ikäsille. ;) Ei mullakaan tulis mieleenkään mennä johonkin teiniluolaan 18 kesästen kans joraileen. :x

muumiomummo
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja muumiomummo:
Hei baarejakin on olemassa eri ikäsille. ;) Ei mullakaan tulis mieleenkään mennä johonkin teiniluolaan 18 kesästen kans joraileen. :x
no onko pakko jos ei taho??

Yhteistyössä