en tiedä miten kertoisin,

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
miehelleni.olin viime viikonloppuna kavereiden kanssa juhlimassa ja petin miestäni.nyt olen viikon verran kerännyt rohkeutta kertoa,en jaksa salailua.Olisko vain parempi unohtaa ja olla kertomatta?

hellno
Älä kerro jos jää vain siihen yhteen mokaan. En mä ainakaan haluisi kuunnella mieheltäni tilitystä jostain baari-illan virhearvioinnista, jos se tosissaan olisi vain yksittäinen tapaus. Jos tapanasi on useamminkin pettää miestäsi niin silloin kerro ja hankkikaa apua tai avioero...

Sangria
oliko ensimmäinen kerta kun petit? jos se tosiaan jää yhteen kertaan, ja luulet kestäväsi salaisuuden, niin älä kerro. mutta jos mahdollista, että mies saa sen muuta kautta tietää tai luulet ettet voi pitää salaisuutta, niin kerro.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
oliko ensimmäinen kerta kun petit? jos se tosiaan jää yhteen kertaan, ja luulet kestäväsi salaisuuden, niin älä kerro. mutta jos mahdollista, että mies saa sen muuta kautta tietää tai luulet ettet voi pitää salaisuutta, niin kerro.
Näin.

ap
oli ensimmäinen ja jää ainoaksi kerraksi.mies ei saa sitä tietää kun siitä ei tiedä kukaan muu kun kaverini ja hän on luvannut olla puhumatta.en tiedä miksi pitää olla näin tyhmä.

mii
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
juurikin näin

neuvo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehelleni.olin viime viikonloppuna kavereiden kanssa juhlimassa ja petin miestäni.nyt olen viikon verran kerännyt rohkeutta kertoa,en jaksa salailua.Olisko vain parempi unohtaa ja olla kertomatta?
Tottakai on kerrottava, parisuhteessa ei saa olla suuria salaisuuksia.

n
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en tiedä miten suhtautuu on niin ehdoton asioissa.en osaa sanoa miksi petin ja nyt kaduttaa kauheasti.
Vielä paremmalla syyllä sun on kerrottava, jos kerta miehesi on ehdoton asioissa niin aivan varmasti haluaa tietää. Ja toisaalta, joka tapauksessa suhteennen muuttuu vaikka asian salaisitkin, koska olet varmasti erilainen kun asia sua painaa. Ja jos hän sit kuulee jostain muualta niin se on paljon pahempi asia.

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä on paras ketoa kun saan lapset päikkäreille niin saadaan jutella rauhassa.tiedän et mies suuttuu ja on vihanen,mutta iteppä mokasin.
sun tilanteessa varmaan parempi näin, tsemppiä keskusteluun ja toivottavasti saatte asiat järjestymään sen jälkeen.

n
Tule sitten kertomaan mitä miehesi sanoi. Minkä ikäisiä teidän lapset ap on? Kannattaako kertoa vasta illalla, jos tulee kova riita asiasta?

Mun mielestä oli seuraus mikä tahansa, aikuisen ihmisen on kannettava vastuu teostaan ja petetyllä on OIKEUS tietää.

Yhteistyössä