Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Järkyttävää luettavaa.Töissä olet,erossa lapsesta ja muutamaa tuntia et kestä.
Onko lapsi ollut aina samanlainen?Kuinka vanha?Olisiko jotain terveydellistä syytä?Ehkä lapsesi vain vaistoaa oman käytöksesi ja ajatuksesi.???
Väsynyt olen itsekki usein,mutta koskaan en ole noin ajatellut.Kynnys sinänsä jo sekin että julki tuo tuollaiset ajatukset.
Apua hankkisin jostain ja nopeasti.
Mä olen varmaan liian väsynyt ja liian samoissa fiiliksissä, jotta näkisin asian järkyttävän puolen. :ashamed:
No aivan, järkyttävää ois jos lasta hakattais tai käytettäis hyväksi tms. OIKEESTI järkkyä, mutta se, että on hetkiä jolloin ei tunne rakkautta lastaan kohtaan, on yllättävänki normia. Kukkahattutätit nukkumaan jo!!
Järkyttävää noi onkin.Mutta ajatelkaa paljoko se vaikuttaa lapsen elämään,kun kokoajan on ns.tiellä,rasittava ja vanhemmat ei sua jaksa??
Jos mua tarkotat kukkahattutädillä,niin perusteluja kaipaan.!En ole täydellinen,en lähelläkään sitä.
No esim. sun reaktiosta ap:n alotukseen tuli semmonen olo että vaikka esititkin avun hakemista jostain, niin jotenkin kovin moralisoit ja jyrkkäilit toisen ihmisen omia henkilökohtaisia tuntemuksia. Kukaan kun ei kuitenkaan voi sanoa, miltä toisesta tuntuu ja - varsinkaan ap:n tilanteessa - miltä PITÄISI tuntua, kun varmasti sen nahoissaan huonossa omassatunnossa tietää sen itsekin..
Ja joo, on totta että jatkuva negatiivine ilmapiiri vaikuttaa varmasti lapsen kehitykseen tavalla jos toisella, mutta toivottavsti myös ap tietää asian ja puree hammasta kovan paikan edessä. Ota myös huomioon, että hän saattaa pinnistellä lapsensa edessä, mutta väsyneenä purkaa tuntonsa tänne, josta ainakin kuvittelee saavansa jonkinlaista lievitystä oloonsa.. Tai no, mistä minä tiiän, mutta toisinaan tunnen hieman samoin..
Juu täytyy myöntää että virhe arviointi oli eka viestini,mutta ekan viestin jälkeen luin vasta muut.Perustella en muuten voi.
Ajattelin että tämä on provo joita täällä jaellaa jatkuvasti että riita saadaan aikaan ja siksi ajattelin suoraan sanoa sen mitä ajattelin.
Ap:lta haluan pyytää anteeksi kommenttiani.