Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Olin oikeesti pyörtyä paikallislehteä lukiessani kastetuista.Onko kukaan kuullut jonkun annettavan lapselleen nimen LEIJONAMIELI? Ja kertoisiko joku onko tytön vaiko pojan nimi? Ei ollut toista nimeä oli vain tuo nimi ja sukunimi perään.
Nyt kyllä sanon että kauhistus.Miten tuommoinen nimi on edes mennyt läpi.En voisi edes aatella huutavani lapseni nimeä leijonamieli syömään jne...
Alkuperäinen kirjoittaja miivi:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Olin oikeesti pyörtyä paikallislehteä lukiessani kastetuista.Onko kukaan kuullut jonkun annettavan lapselleen nimen LEIJONAMIELI? Ja kertoisiko joku onko tytön vaiko pojan nimi? Ei ollut toista nimeä oli vain tuo nimi ja sukunimi perään.
Nyt kyllä sanon että kauhistus.Miten tuommoinen nimi on edes mennyt läpi.En voisi edes aatella huutavani lapseni nimeä leijonamieli syömään jne...
Luin saman ja olihan siinä, kaksi etunimeä ja leijonanmieli oli kolmas etunimi ja sukunimi perässä, että todettakoon, sen olleen tässä tapauksessa ainakin pojan nimi! siis jos me olemme samaa lehteä lukeneet, nyt ei jaksa juosta katsomaan enään mitkä ne etunimet olivat, katsottiin kanssa mieheni myöskin tuota kastettujen nimiä ja sehän sieltä jäi mieleen. musta tosi kiva, erillainen kyllä, mutta enemmän suomea kuin jotkut muut nimet, ja ne on mun makuun.sellaset ettei tarvitse pohtia olikos se nyt c:llä vai k:lla esim...
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:täällä sitä lehteä luettu kans...
nimet oli Oliver Noel Leijonamieli
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:pasi-anssi backalla oli hurja nimi...
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:nimistä tuli mieleen entisen saksan opettajan tyttäenpoika.. Kotivalo etunimeltään..asuivat ainakin joskus Helsingissä..kaveri oli käynyt pyytämässä ulos..*pääseekö himatuikku ulos...*siis kyllä hymyilyttää vieläkin tuo 'himatuikku'..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Tänään oli lehdessä poika nimeltä OKKO, no joo, ei ole mun asia teidän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:täällä sitä lehteä luettu kans...
nimet oli Oliver Noel Leijonamieli
Upea ja uljas nimi!![]()