En ole kai koskaan ennen mennyt näin aikaisin nukkumaan,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja r u u s a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Flunssako se vaivaa?
Meillä koko perhe on A-viruksen kourissa ja yöunet on vienyt täysin, viime yökin katsottiin tytön kanssa cartoon networkia . Olo on vaan niin kauhea ettei pysty nukkumaan :headwall: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Flunssako se vaivaa?
Meillä koko perhe on A-viruksen kourissa ja yöunet on vienyt täysin, viime yökin katsottiin tytön kanssa cartoon networkia . Olo on vaan niin kauhea ettei pysty nukkumaan :headwall: :/

Ranteita särkee, alaselkää särkee, yläselkää särkee, päätä särkee, poskionteloita kolottaa, korvaa särkee ja kutittaa, on nuha, yskittää ja väsyttää, väsyttää, väsyttää? :xmas:

Kai tää se influenssa on. Tai sitten hirmukarmea tavallinen flunssa.

Mutta paranemisia teillekin ja nyt, kauniita unia

:wave:
 

Yhteistyössä