?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No selittäkää mulle se kuinka ukko saattoi tuntea sen potkun, jos sitä kerran ei vonut olla!?!
Ukkosi oli varmaan niin innoissaan vauvasta että tunsi sen mitä halusi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No selittäkää mulle se kuinka ukko saattoi tuntea sen potkun, jos sitä kerran ei vonut olla!?!
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No te harmaat voitte olla mitä mieltä haluatte. Kyseessä oli sen verta mojova isku ettei voinut olla kyseessä joku lihasnykäsy tai ilmakupla.
Soro bori nauraa niin paljon kuin tahdotte. Mutta kyllä se potku oli (teillä ei taida lasta ollakkaan tai edes toista... )
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM:No te harmaat voitte olla mitä mieltä haluatte. Kyseessä oli sen verta mojova isku ettei voinut olla kyseessä joku lihasnykäsy tai ilmakupla.
Soro bori nauraa niin paljon kuin tahdotte. Mutta kyllä se potku oli (teillä ei taida lasta ollakkaan tai edes toista... )
Alkuperäinen kirjoittaja ZäDäM;17477781:Kyllä mä tunsin tokasta jo rv 13 lähtien liikkeitä (sikiö potkasi ukkoa korvaan tuolloin). Pikkasenko olin paniikissa rv 16 kun liikkeet katosi 3 päiväksi, mutta onneksi kaikki oli hyvin.
Minä tunsin kuopuksen liikkeet ekan kerran rv15+. Ja ne tuntuivat myös mahan ulkopuolelle. Olen tosi hoikka ja makasin selälläni eli maha oli kireänä. Kuopus oli myös tosi iso sikiö ja myös syntyessään.
Ykkösestä ja kolmosesta tunsin liikkeet rv16+.
Neuvolassa ei th uskonut kun kerroin kakkosesta tunteneeni liikkeet noilla viikoilla. Erotan kyllä mikä on suolen kuplintaa ja mikä vauvan liikettä.