Milloin olette alkaneet tuntea vauvan liikkeitä, jos istukka on edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ff

Vieras
Kertokaa myös oletko ensisynnyttäjä vai uudelleensynnyttäjä.

Itselläni tuli juuri 14 viikkoa täyteen ja kohdun sivussa on muutaman päivän ajan tuntunut silloin tällöin jotain nykäyksiä, jotka muistuttavat viime raskauden ekoja tunnistettavia liikkeitä. Istukka on siis edessä ja nyt mietin että onkohan se minkä kokoinen eli voiko liikkeet tuntua tuolla sivussa.

Onkohan näin aikaisin mahdollista tuntea liikkeitä tuon istukan sijainnin takia? Olen siis uudelleensynnyttäjä.

Kolmosesta istukka oli edessä ja tunsin liikkeet joskus vkon 20 tienoilla. Edessä oleva istukka toimii niin hyvänä patjana, että hennot liikkeet eivät vielä tunnu aikaisilla viikoilla.

Mulla istukka edessä ja liikkeet alkoi tuntua vasta joskus rv 20 jälkeen. Alkoi muistaakseni tuntumaan ensin kyljissä.. Sitten joskus rv 25 jälkeen vasta tuntui vaimeana edessä.

rv 20 tuntui ekan kerran niin että tunnistin potkuiksi. Sitä ennen en tiedä oliko kyseessä jotain liikahduksia vai mahantoiminnasta johtuvia tuntemuksia :D Ensimmäinen siis kyseessä.

Mulle selvisi vasta nyt rakenneultrassa että istukka on edessä. Sen tiesin että kohtu on taaksepäin kallellaan, siksi en odottanutkaan liikkeitä kovin aikaisin. Mut vkolla 17 tunsin jo selviä tönimisiä sivuilla ja ylhäällä, mies tunsi napakan potkaisun kohdun yläreunasta viikolla 18. Vauva on pää aikalailla alaspäin, eli juuri oikealla ylhäällä ja vasemmalla alhaalla on liikkeet tuntuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Toisesta oli istukka edessä ja uskomattomalta kuulostaa, että liikkeet tuntui ekan kerran 13+1.

Missä sulla ne liikkeet tuntui? Sivussa varmaan?
Alhaalla vasemmalla sivulla
:)

Siellä mullakin nää "liikkeet".
Ota sitaatit pois, kyllä ne on varmasti oikeita liikkeitä
:D Pikkuhiljaa ne siitä voimistuu, jos on vauva, joka siellä liikkuu.