Kuinka aikaisin olet tuntenut vauvan liikkeet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
..toisessa raskaudessa?Kuinkahan aikaisin se on edes "mahdollista"?Itsellä on nyt viikkoja 10+6 ja malttamattomana odottelen koska vois alkaa..Toki tiedän ettei nyt hetkeen ainakaan :D

Entä onko esikoisesta alkanut myös liikkeet tuntumaan aikaisin jos toisestakin on?Itse en muistaakseni tuntenut liikkeitä kuin viikon 20 tienoilla, joten meneeköhän niin että tässäkin menee niin pitkään..

Oih, noin aikasin ootte tuntenut :) Toivottavasti minäkin pääsen pian ihastelemaan perhosten lepatusta mahassa, tietäisi sitten että vauva on kunnossa..Nää alkuajat on niin raastavia kun kokoajan pelkää pahinta, vaikkei ole mitään syytä..Jos ultrassa sais hetkeksi mielenrauhan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oih, noin aikasin ootte tuntenut :) Toivottavasti minäkin pääsen pian ihastelemaan perhosten lepatusta mahassa, tietäisi sitten että vauva on kunnossa..Nää alkuajat on niin raastavia kun kokoajan pelkää pahinta, vaikkei ole mitään syytä..Jos ultrassa sais hetkeksi mielenrauhan..

No mulle kävi niin että pari viikkoa tunsin liikkeet ja sitten ne hävisivät jossain vaiheessa rv 17. Kävin neuvolassa tarkastuttamassa sydänäänetkin. Oli aika inhottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mulle kävi niin että pari viikkoa tunsin liikkeet ja sitten ne hävisivät jossain vaiheessa rv 17. Kävin neuvolassa tarkastuttamassa sydänäänetkin. Oli aika inhottavaa.

Kyllä varmasti oli :( Mutta ilmeisesti kaikki oli kuitenkin kunnossa..Tekis mieli niin kovasti hankkia kotidoplerikin, mutta en taida raaskia sen verran kallis on.Onneks on olemassa jo yksi lapsi niin ei ehdi kokoaikaa stressaamaan mahavauvan hyvinvointia, kuten esikoisen raskausaikana..

Yhteistyössä