Mun äiti syötti mulle noin 3 vuoden ajan joka arkiaamu 2 suklaavanukasta, enkä todellakaan ole mikään ylipainoinen aikuinen. Voisin jopa väittää että olen paremassa kunnossa kun moni teini-ikäinen nykyisin, vaikka itselläni tulee 30v täyteen ensi vuonna.Alotin lauantaina dietin jossa syödään 500g päivässä maitorahkaa ja lauantaina irvistellen sen söin. Nyt se on herkkua Eli siis siihen tottu ihan oikeesti toiset nopeemmin toiset hitaammin. 100g pakastemarjoja sekaan niin avot. Lähenkin tästä välipalalle Ja siis provohan tän on oltava. Eihän kukaan kuvittele että se on oltava terveellistä vain siksi että se tehään suomalaisesta maidosta :O Ja kuka ihan oikeesti päivittäin syöttää lapselleen vanukkaita? Ei ainakaan tervejärkinen joka haluaa edistää lapsensa terveyttä, syöttää laadukasta eikä halua hänelle ylipainoa.
Tiesitkö että myös laiha voi kärsiä 2-tyypin diabeteksesta, mihin äkkiä tuollainen sokerin mättäminen johtaa.Mun äiti syötti mulle noin 3 vuoden ajan joka arkiaamu 2 suklaavanukasta, enkä todellakaan ole mikään ylipainoinen aikuinen. Voisin jopa väittää että olen paremassa kunnossa kun moni teini-ikäinen nykyisin, vaikka itselläni tulee 30v täyteen ensi vuonna.