V
Venakko Milanna
Vieras
Munkin mies aina haluu et strippaisin sille, mut en mä osaakun en osaa edes baarissa tanssia...
Mä voi opitella
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Munkin mies aina haluu et strippaisin sille, mut en mä osaakun en osaa edes baarissa tanssia...
juu se on kuulema sitä elämää, jota meidän palstamammojen kuuluu syvästi kadehtiaOnko toi susta jotenkin hauskaa, että oksennat toisen naamalle? Mä ymmärtäisin, jos olisit 17v. mutta sun ikäinen.... Jääköön sanomatta. Ihan hirveää luettavaa. Toiko on sitä elämää?
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26709665:En kadehdi kyl yhden ainutta asiaa mitä toi kirjottelee tänne. Olen vaa tosi ilonen siitä millane elämä mulla onSen huomaa helposti miten paljon aihetta mulla on onneen ku lukee näitä milannan juttuja.... Raha ei tee onnelliseks,tai no fiksuks ainakaa...
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26709675:Näitä lukiessa huomaa, että itsellä ne asiat ei niin huonosti olekaan, vaikka ei rahaa ehkä ole niin paljon kuin tällä nimellä mainitsemattomalla henkilöllä. Pääasia, että on oikeasti onnellinen! Ei siihen onneksi rahaa eikä ryyppyreissuja tarvita =)
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26709734:Niinpä... mielummin nytkin teen perheeni kanssa pitsaa ja kohta alkaa elokuva,kun nolaan itseni kännissä ja oksentasin ukkoni naamalle. Vois milannaki kokeilla tämmöstä ihan tavallista mutta ihanaa (hänelle kuolettavan tylsää) lapsiperheen arkea.
No kerroin Moonalle yv:lla
Että miten käytäydyn taksikuskin kaa. Eli näytän tissejä. Kerran menin kaupungille kavereiden kaa ja mulla oli aivan horo tyyli päällä ja dildo käsissä niin näytin sille tissejä sekä runkasin koko matkan hänen kasvot dildollakyllä hän oli tytyväinen, eli vihainen. ja muutenkin välillä pakotan tuu mulle sen ja sen kaupasta, tupakka tai alkoholi ja se tuo jopa ilmaiseks. Joka kerta kun sille soitan ja sanon että nyt prkle on PARTY TIME niin se sano mulle luuriin että VOI EIIII! kun se ei jaksa että kuuntelen musikkiä, systytän tupakan, käytäydyn kamalasti, teen strippi show ja vaikka mitä sille näytän... Olen hullu... mutta sillä tavalla pakko taksissakin hauskan pitää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26709626:juu se on kuulema sitä elämää, jota meidän palstamammojen kuuluu syvästi kadehtia
ja mä kerran kännissä tein miehelle mansikka show. Tunkenut mansikan sitten alas ja pakotin miestä syömään hahahahno mies ei söi. Muta sanoi että voi ei mulla on hullu vaimo....
Kuvittelee mulla työntekijä 2vkoa vast töissä ja hänestä tuli mun seurassa aivan perversija me puhutaan niin paljon kakka että voi voi ja mies oli siitä ennen vakava jopa pikkusen masentunut
työntekijä sanoi että Abc:lla vielä näytin peppua poliisille:O ja huusin plussailaiseille terveisiä.... en tiedä valehteleko hän... kun en prkle muista:ashamed:
työntekijä sanoi että Abc:lla vielä näytin peppua poliisille:O ja huusin plussailaiseille terveisiä.... en tiedä valehteleko hän... kun en prkle muista:ashamed: