En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Tiedätkö mitä sun lapsilles kuuluu? Milloin viimeksi olet viettänyt heidän kanssa tunnin aikaa ilman muita ihmisiä, tv:tä, kännykkää, nettiä, pleikkaria..jne., ollut aidosti läsnä vain heille?

Miksi haluat humaltua ja käyttää alkoholia? Voisiko olla, että pakenet jotain isompaa asiaa joka on tapahtunut ja jäänyt käsittelemättä? Jotain sun pitäs tehdä tolle juomiselle.Sulla on lapsia!!!!

[QUOTE="vieras";26711537]Alkoholi on solumyrkky mikä voi pahentaa E2 hoidon sivuvaikutuksia. Siihen nähden annosmäärä on merkittävä.[/QUOTE]
:laugh:

[QUOTE="voivoi";26711546]Miksi haluat humaltua ja käyttää alkoholia? Voisiko olla, että pakenet jotain isompaa asiaa joka on tapahtunut ja jäänyt käsittelemättä? Jotain sun pitäs tehdä tolle juomiselle.Sulla on lapsia!!!![/QUOTE]

Sorry sä puhut mulle kun juopolle:whistle:

Mulle sama juonko mä vai ei. Välillä tekee mieli bailata kun hyvää fiilis ja kesällä sen teen useammin

[QUOTE="hei";26711521]Tiedätkö mitä sun lapsilles kuuluu? Milloin viimeksi olet viettänyt heidän kanssa tunnin aikaa ilman muita ihmisiä, tv:tä, kännykkää, nettiä, pleikkaria..jne., ollut aidosti läsnä vain heille?[/QUOTE]

Hyvin kuulu, huomenna nähdään lasten kaa ja vauva jo kotona;)

Vitsi mä kadehdin sua. Sulla on viinaa ja rahaa ja lapsillesi hoitajia aina kun tarviit. Mustakin olisi kiva vain palstailla ja dokailla ja mokailla. Vitsi, mua mitkään kotityöt ja lastenhoito kiinnosta. Voisitko seuraavan kerran pyytää mut mukaan ja jos äitis kattois myös noita mun räkänokkia?

Hyenat taas kimpussa.. Kuinkahan moni tekee just samaa mutta ei kehtaa kertoa sitä ääneen?
Lapset ei kärsi niin so what? Se et joku tykkää olla kotona ja leipoa jos lapset on hoidossa niin siitä vaan .
Toiset haluaa bilettää täysillä ja joskus vahinkoja sattuu..
Ei Milannalla ole mitään vakavaa sattunut.

[QUOTE="Hiphei";26711628]Hyenat taas kimpussa.. Kuinkahan moni tekee just samaa mutta ei kehtaa kertoa sitä ääneen?
Lapset ei kärsi niin so what? Se et joku tykkää olla kotona ja leipoa jos lapset on hoidossa niin siitä vaan .
Ei Milannalla ole mitään vakavaa sattunut.[/QUOTE]

näin=)

[QUOTE="niin";26711779]Muunlainen elämä ei ole sitä oikeaa elämää. Eihän? Jos joku on onnellinen, kun ei muista mitään edellisillasta niin sitten on. Mä harrastin kyllä tuollaista noin 16-23v. välillä ja se riitti. Nyt on ihan muut huvit, mutta en silti leivo, jos lapset ovat muualla =)[/QUOTE]

Ei vaan, en arvostele mitä muut tekee vapaalla.
Kuten sinä teet :)

[QUOTE="Hiphei";26711628]Hyenat taas kimpussa.. Kuinkahan moni tekee just samaa mutta ei kehtaa kertoa sitä ääneen?
Ei Milannalla ole mitään vakavaa sattunut.[/QUOTE]

No voin rehellisesti sanoa, että tuollaisessa muistinmenetyskännissä en ole ollut sitten lasten syntymän, eli moneen vuoteen. Ja kyse ei ole mistään "toinen tykkää toisesta, toinen toisesta" tyyppisestä tilanteesta, vaan siitä, että toinen tykkää leipoa pullaa ja toinen on selkeäsi kykenemätön huolehtimaan itsestään, varsin monessakin mielessä.

Pitääkö sitten syödä paska?:whistle:

Tai jos elää muutenkin tervellisesti, niin eikö saa välillä tehdä epätervellisiäkin juttuja. Enkä pidä kovin pahana 1pullo valkoviinia ja 4 tupakka... kun en muuten tupakoi. En halua olla haiseva kamala tupakoitsija ja pilata terveys sillä tavalla

No haluatko sinä olla nainen/äiti, joka esittelee pilluaan taksikuskeille, koska se on hänen mielestään hauskaa????
Mieti vähän, mitä lapsesi joskus ajattelevat, kun noita juttujasi lukevat.

[QUOTE="...";26712519]No voin rehellisesti sanoa, että tuollaisessa muistinmenetyskännissä en ole ollut sitten lasten syntymän, eli moneen vuoteen. Ja kyse ei ole mistään "toinen tykkää toisesta, toinen toisesta" tyyppisestä tilanteesta, vaan siitä, että toinen tykkää leipoa pullaa ja toinen on selkeäsi kykenemätön huolehtimaan itsestään, varsin monessakin mielessä.[/QUOTE]

Sinä et ole ollut. Kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä :)
Ei tuossa käynyt mitenkään.
Vai pitääkö elää jossittelu maailmassa?

tiijätkö milanna jos sie oisit miun äiti,ni hävettäs kyl... tai ei hävettäs,mut olisin tolkuttoman surullinen. Ja miun äiti osittain olikin tuollainen kun sinä. Siksi tiedänkin miten pahalta se voi lapsesta tuntua. mieti seuraaval kerral et otatko pari lasia vai pari pulloa.... ihan kaikella rakkaudella.....

[QUOTE="Hiphei";26712559]Sinä et ole ollut. Kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä :)
Ei tuossa käynyt mitenkään.
Vai pitääkö elää jossittelu maailmassa?[/QUOTE]

Tuo oli kirjoitettu vastauksena viestiin, jossa sanottiin "Kuinkahan moni tekee just samaa mutta ei kehtaa kertoa sitä ääneen"
Eli vastaus oli, ei, minä en ainakaan tee. Ei se ole mitään jossittelua. Oletko sinäkin venäläinen, kun et selkeää suomea ymmärrä?

Safety margins for alcohol

The most important toxic effects of alcohol, including liver injury and developmental effects in the offspring are caused by alcohol doses of about 3–10 grams per kilogram body weight per day. No effects are seen at a dose of 1 gram per kilogram body weight. The estimated safe dose of alcohol in humans would then be about one hundredth of a gram per kilogram.

To convert this to more practical terms, this translates into one half gram of alcohol per day in a woman or a youth weighing 50 kg, in an adult male somewhat more. One dessert spoon (10 ml) of beer or one teaspoon (5 ml) of wine contains this amount. However, alcohol also can cause cancer. Even the offspring of the experimental animal may contract cancer, if they have been exposed to alcohol in the womb. Cancer is caused by approximately the same doses as other toxic effects.

Carcinogenic substances are usually managed in a much stricter manner than other toxic compounds, and this means that clearly larger safety margins are imposed; the minimum is usually one order of magnitude additional safety margin, i.e. a thousand-fold margin is required instead of one hundredfold. Therefore that would mean that the safe dose of alcohol would be about 0.1 ml (2–3 drops) per day.

[QUOTE="...";26712587]Tuo oli kirjoitettu vastauksena viestiin, jossa sanottiin "Kuinkahan moni tekee just samaa mutta ei kehtaa kertoa sitä ääneen"
Eli vastaus oli, ei, minä en ainakaan tee. Ei se ole mitään jossittelua. Oletko sinäkin venäläinen, kun et selkeää suomea ymmärrä?[/QUOTE]

Sinä = moni :) Kaikki tutkimukset voidaan kumota tuolla läpällä :D
On ainakin itsetunto kohdillaan !
Lue aikaisempia viestejä .
Ps. Olen Suomen kansalainen .

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä