En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Pink Poodle, aivan niin. Tosin mä en usko et kukaan mies/nainen naureskelis sille, et puoliso tulee työaamuna/aamuyöstä herätteleen tullessaan humaltunutta seuruetta tervehtimään, saati et sit oksentaa kasvoille enkä usko et se on Milannasta edes huvittavaa, puhtaasti noloa. Viimeistään siitä voi päätellä, et tää on keskitty puhtaasti keskustelua herättämään...

[QUOTE="nainen";26713181]Välillä? Siis sä kylla juot lähes joka päivä ja perskännit kerran viikossa.[/QUOTE]

joka päivää:O wow, se on jo jotain uutta. Jos otan niin hyvään ruoan kaa, tippa punaviinia ja kun se on tervellistä. Kännejä en todellakaan vetää joka vkloppu. 2kuukautta olin juomatta, mutta nyt taas toinen kerta 3vkon aikana... joskus juon joskus puoli vuottakin voin olla juomatta... se ripu mielialasta

joka päivää:O wow, se on jo jotain uutta. Jos otan niin hyvään ruoan kaa, tippa punaviinia ja kun se on tervellistä. Kännejä en todellakaan vetää joka vkloppu. 2kuukautta olin juomatta, mutta nyt taas toinen kerta 3vkon aikana... joskus juon joskus puoli vuottakin voin olla juomatta... se ripu mielialasta

sä olit eilen huppelissa ja viime torstainakin huppelissa.

Alkoholiriippuvuuden kehityttyä henkilön alkoholin käytölle on ominaista se, että hän käyttää alkoholia suurempia määriä tai pitempään kuin hänen tarkoituksensa oli hänen aloittaessaan alkoholin käytön. Hän ei myöskään kykene halustaan huolimatta vähentämään tai lopettamaan alkoholin käyttöään huolimatta sen aiheuttamista haitoista. Humalatiloihin voi liittyä sammumiset ja muistikatkokset.
Hyvä alkoholin sietokyky tai vaikeus tunnistaa humaltumisensa astetta tai kummatkin ovat rakenteellisia riskitekijöitä, jotka altistavat alkoholiriippuvuuden kehittymiselle. Monet psykiatriset häiriöt lisäävät alkoholin ongelmakäyttöä ja alkoholiriippuvuuden kehittymisriskiä, koska alkoholin käyttöön turvaudutaan usein eriasteisten ahdistus-, pelko- ja masennusoireiden lievittämiseksi.
Jos alkoholin käyttö on johtanut jatkuvaan pakkoon käyttää humalahakuisesti alkoholia, on useimmille lähes mahdotonta siirtyä alkoholin hallittuun käyttöön ilman 3–6 kuukauden pituista täysraittiutta.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00196

:D

välillä ne sattu.... Mä olen muuten vakava monissa asioissa, mutta en tosikko. Mutta jos hauskan pidän sen on pakko olla todellakin hauska. Mun varma pakko tehdä mun hauskan pidosta youtuben video:laugh: niin varma tienaan hyvin rahaa:D

hei, ei tarkoita et on VAKAVA jos ei käyttäydy samalla tavalla kuin sinä? kaikkien ei tarvitse näyttää tissejä tai persettään tai heilua dildon kanssa kaupungilla.
mä oon tehny vaikka ja mitä. no hyvä on, olen näyttänyt tissitkin. kun biletän niin tottakai pidän hauskaa, olen äänessä ja pukeudun seksikkäästi, koska se on hauskaa.
mutta eriasia on ihan oikeasti jos homma menee yli. onko se enää hienoa, kun noin monta kertaa synnyttänyt nainen näyttää sitä alakertaansa tai jopa niitä tissejään?
27v on nuori eikä tarkoita vakavoitumista, mutta tarkoittaako se sitä että on pakko antaa itseään halvalla. siis en tarkoita seksiä vaan muuten vaan että on noin yltiö seksuaalinen olevinaan, mikä on kamalan rumaa.
miehetkään eivät halua nähdä heti kaikkea, eikä monikaan kestä jos nainen no törkeä suustaan ja änkyräkännissä. aika moni haluaa että nainen jättää jotain arvailujen varaan ja on myös jossain määrin kiltti, eikä mikään kovaääninen persettään näyttävä rääväsuu dildo kädessä.

jos tämä on jostain hauskuutta, niin fine. on sitten todellakin erilainen maku kun minulla ja kun itsekään en bilettämässä istu mitenkään vakavana ja hiljaa, enkä pukeudu mihinkään jakkuun ja nutturaan.

ainiin ja muuten, tuskin tienaisit sun hauskanpito youtube videoillas penniäkään, koska tollasia yhtä sekavia helluja on suomi täynnä.esimerkkinä muuten ohjelma big brother, jossa nähdään täysin samanlaista meininkiä :)

mutta sehän on niin että taaskaan kukaan muu kuin milanna ei osaa bilettää yhtä railakkaasti. hienoa että olet tässäkin suomen paras

olevinasi.

avaa silmäs akka.

• Tykkää
Reactions: tägi
Oon suht uus palstalla joten kertokaa.

Montako lasta venakolla sit on? Oon käsittäny koko ajan, että sillä on yks oma lapsi (tämä vauva) Ja sitten sillä sen ukolla on ainakin yks tyttö joka inhoo venakkoo.

Sitten kun tänne palstalle kirjoittaa joku oikeasti alkoholiongelmainen äiti, kertoen tissuttelevansa muutaman tölkin joka ilta salaa mieheltään ja kaikilta muiltakin, sen päätä silitellään ja ystävällisesti neuvotaan eri tahoja joihin ottaa yhteyttä avun saamiseksi, ymmärretään, kotetaan auttaa.

Milanna vetää känät silloin tällöin, se haukutaan lyttyyn, ei ymmärretä, ollaan tekemässä ls-ilmoja ja niin edelleen.

Sitten kun tänne palstalle kirjoittaa joku oikeasti alkoholiongelmainen äiti, kertoen tissuttelevansa muutaman tölkin joka ilta salaa mieheltään ja kaikilta muiltakin, sen päätä silitellään ja ystävällisesti neuvotaan eri tahoja joihin ottaa yhteyttä avun saamiseksi, ymmärretään, kotetaan auttaa.

Milanna vetää känät silloin tällöin, se haukutaan lyttyyn, ei ymmärretä, ollaan tekemässä ls-ilmoja ja niin edelleen.

Ap otsikoi useatta kertaa: "En juo enää ikinä". Pitäisikö siihen sitten sanoa, että no juo nyt, hyvänen aika, se on sinulle hyväksi ja iloksi kaikille lähelläsi? Juo useammin!

[QUOTE="vieras";26714152]Mikä tarve teillä on niin tiukasti tuomita Milannaa? Ja korostaa omaa paremmuutta.[/QUOTE]

Ei kai sen kummempi, kuin Milannalla korostaa omaa paremmuuttaan joka päivä, monta kertaa.

• Tykkää
Reactions: broilerinkoipi11
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä