Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitääkö sitten syödä paska?
Tai jos elää muutenkin tervellisesti, niin eikö saa välillä tehdä epätervellisiäkin juttuja. Enkä pidä kovin pahana 1pullo valkoviinia ja 4 tupakka... kun en muuten tupakoi. En halua olla haiseva kamala tupakoitsija ja pilata terveys sillä tavalla
joka päivää:O wow, se on jo jotain uutta. Jos otan niin hyvään ruoan kaa, tippa punaviinia ja kun se on tervellistä. Kännejä en todellakaan vetää joka vkloppu. 2kuukautta olin juomatta, mutta nyt taas toinen kerta 3vkon aikana... joskus juon joskus puoli vuottakin voin olla juomatta... se ripu mielialasta
sä olit eilen huppelissa ja viime torstainakin huppelissa.
en ollut, mä sanoin että juon, mutta loppuen lopuksi en ole juonnutkaan kun puoli lasista ja sen sanoin täällä
välillä ne sattu.... Mä olen muuten vakava monissa asioissa, mutta en tosikko. Mutta jos hauskan pidän sen on pakko olla todellakin hauska. Mun varma pakko tehdä mun hauskan pidosta youtuben videoniin varma tienaan hyvin rahaa
![]()
Sitten kun tänne palstalle kirjoittaa joku oikeasti alkoholiongelmainen äiti, kertoen tissuttelevansa muutaman tölkin joka ilta salaa mieheltään ja kaikilta muiltakin, sen päätä silitellään ja ystävällisesti neuvotaan eri tahoja joihin ottaa yhteyttä avun saamiseksi, ymmärretään, kotetaan auttaa.
Milanna vetää känät silloin tällöin, se haukutaan lyttyyn, ei ymmärretä, ollaan tekemässä ls-ilmoja ja niin edelleen.
se on mun tyyli pitää hauska![]()