H
"hhh"
Vieras
hulvaton hauskuuttajako tää Ap on ?
mä en kyllä mitään hauskaa löytänyt noista mansikka-pillussa-yrjöt-miehen-päällä-baila-baila -jutuista :O
en mäkään :$
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hulvaton hauskuuttajako tää Ap on ?
mä en kyllä mitään hauskaa löytänyt noista mansikka-pillussa-yrjöt-miehen-päällä-baila-baila -jutuista :O
No kerroin Moonalle yv:lla
Että miten käytäydyn taksikuskin kaa. Eli näytän tissejä. Kerran menin kaupungille kavereiden kaa ja mulla oli aivan horo tyyli päällä ja dildo käsissä niin näytin sille tissejä sekä runkasin koko matkan hänen kasvot dildollakyllä hän oli tytyväinen, eli vihainen. ja muutenkin välillä pakotan tuu mulle sen ja sen kaupasta, tupakka tai alkoholi ja se tuo jopa ilmaiseks. Joka kerta kun sille soitan ja sanon että nyt prkle on PARTY TIME niin se sano mulle luuriin että VOI EIIII! kun se ei jaksa että kuuntelen musikkiä, systytän tupakan, käytäydyn kamalasti, teen strippi show ja vaikka mitä sille näytän... Olen hullu... mutta sillä tavalla pakko taksissakin hauskan pitää
![]()
mikä väliä jos 27, pitääkö olla sitten heti joku teko vakava ihminen, no way
se on mun tyyli pitää hauska![]()
No minusta Milannan jutut on hauskoja!
Mies ei suutuisillä oli aamulla kiire vaan.... ja kun se tuli kotiin niin nauroi minulle...
Vauva oli mummon luona ja 2 lasta nyt vkon isän luona
Pitääkö sitten syödä paska?
Tai jos elää muutenkin tervellisesti, niin eikö saa välillä tehdä epätervellisiäkin juttuja. Enkä pidä kovin pahana 1pullo valkoviinia ja 4 tupakka... kun en muuten tupakoi. En halua olla haiseva kamala tupakoitsija ja pilata terveys sillä tavalla
näin hän mua usein kutsuopcorn:
vaikka pidän hauskan kuin sekopää, silti olen naiseks paras kuulema![]()
Pitääkö sitten syödä paska?
Tai jos elää muutenkin tervellisesti, niin eikö saa välillä tehdä epätervellisiäkin juttuja. Enkä pidä kovin pahana 1pullo valkoviinia ja 4 tupakka... kun en muuten tupakoi. En halua olla haiseva kamala tupakoitsija ja pilata terveys sillä tavalla
Jos yhdestä viinipullosta käyttäytyy tuolla tavalla, niin täytyy siinä olla kyllä päässäkin vikaa.
Vielä kerron mitä mä tein kaverin kaa kerranpitäkää tuoleista kiinni.... Me siis menimme alkoon, oliko se vappu... ja meillä oli sellainen hauska tyyli päällä, eli olimme kuin juoppo klounit. Ja meillä oli batterilla soitin mukana, niin pistimme musiikkia päälle Petri Nygor ,, missä sä oot, mä on kännissä,, haha, siellä kaikille naurut tuli
![]()
Olenäitinäkin olen ihanaa, ainakin lapset nautti mun kaa ja he teke paljon asioita mun kaa, jopa osalistu mun bisneksiin, kun esikoinen pyysi, hänet kiinnosta ne jutut, me jopa valitsemme tuotteet yhdessä
![]()