En juo enää ikimä(osa 109887)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
No kerroin Moonalle yv:lla

Että miten käytäydyn taksikuskin kaa. Eli näytän tissejä. Kerran menin kaupungille kavereiden kaa ja mulla oli aivan horo tyyli päällä ja dildo käsissä niin näytin sille tissejä sekä runkasin koko matkan hänen kasvot dildolla:laugh: kyllä hän oli tytyväinen, eli vihainen. ja muutenkin välillä pakotan tuu mulle sen ja sen kaupasta, tupakka tai alkoholi ja se tuo jopa ilmaiseks. Joka kerta kun sille soitan ja sanon että nyt prkle on PARTY TIME niin se sano mulle luuriin että VOI EIIII! kun se ei jaksa että kuuntelen musikkiä, systytän tupakan, käytäydyn kamalasti, teen strippi show ja vaikka mitä sille näytän... Olen hullu... mutta sillä tavalla pakko taksissakin hauskan pitää :laugh:

Nyt mäkin jo ehdotan palstataukoa Venakolle. Tämä EI ole asiallista kirjoitusta!

[QUOTE="vieras";26711195]Nyt mäkin jo ehdotan palstataukoa Venakolle. Tämä EI ole asiallista kirjoitusta![/QUOTE]
Alkaa oikeasti jo seota tuo nainen. Ehkä nyt on aiheellista laittaa viestiä ylläpidolle.

[QUOTE="nainen";26710945]Minkä takia sä edes ostat luomuruokaa, kun myrkytät koko ajan itseäsi viinalla?
Krapula on myrkytystila.[/QUOTE]

Pitääkö sitten syödä paska?:whistle:

Tai jos elää muutenkin tervellisesti, niin eikö saa välillä tehdä epätervellisiäkin juttuja. Enkä pidä kovin pahana 1pullo valkoviinia ja 4 tupakka... kun en muuten tupakoi. En halua olla haiseva kamala tupakoitsija ja pilata terveys sillä tavalla

[QUOTE="höh";26711245]Etkö ymmärrä, että aikuinen ja vakava ei ole sama asia? Voi pitää hauskaa ilman, että mokaa itsensä täydellisesti. Mutta käytöksesi kuulostaa teinipissiksen touhulta.[/QUOTE]

se on mun tyyli pitää hauska;)

Vielä kerron mitä mä tein kaverin kaa kerran:laugh: pitäkää tuoleista kiinni.... Me siis menimme alkoon, oliko se vappu... ja meillä oli sellainen hauska tyyli päällä, eli olimme kuin juoppo klounit. Ja meillä oli batterilla soitin mukana, niin pistimme musiikkia päälle Petri Nygor ,, missä sä oot, mä on kännissä,, haha, siellä kaikille naurut tuli:D

No minusta Milannan jutut on hauskoja!

Tämäkinkö? Olet todella outo!

Alkuperäinen kirjoittaja Venakko Milanna
"No kerroin Moonalle yv:lla

Että miten käytäydyn taksikuskin kaa. Eli näytän tissejä. Kerran menin kaupungille kavereiden kaa ja mulla oli aivan horo tyyli päällä ja dildo käsissä niin näytin sille tissejä sekä runkasin koko matkan hänen kasvot dildolla kyllä hän oli tytyväinen, eli vihainen. ja muutenkin välillä pakotan tuu mulle sen ja sen kaupasta, tupakka tai alkoholi ja se tuo jopa ilmaiseks. Joka kerta kun sille soitan ja sanon että nyt prkle on PARTY TIME niin se sano mulle luuriin että VOI EIIII! kun se ei jaksa että kuuntelen musikkiä, systytän tupakan, käytäydyn kamalasti, teen strippi show ja vaikka mitä sille näytän... Olen hullu... mutta sillä tavalla pakko taksissakin hauskan pitää"

Eli siis suomeksi:

"Voi ei,en tiedä mistä mieheni suuttui. Vedin eilen persekännit,hävitin puhelimeni ja raahasin juoppoukkoja yhteiseen kotiimme jossa oli myös alle puolivuotias vauvamme. Vedin viinaa niin vitusti enkä muista mitään,darra on hirveä ja mieskin vaan vittuilee. Lasta en jaksa hoitaa enkä edes tiedä missä se on. Puhukaa nyt tolle miehelle järkeä kun se on niin kohtuuton!".

[QUOTE="vieras";26711284]Eli siis suomeksi:

"Voi ei,en tiedä mistä mieheni suuttui. Vedin eilen persekännit,hävitin puhelimeni ja raahasin juoppoukkoja yhteiseen kotiimme jossa oli myös alle puolivuotias vauvamme. Vedin viinaa niin vitusti enkä muista mitään,darra on hirveä ja mieskin vaan vittuilee. Lasta en jaksa hoitaa enkä edes tiedä missä se on. Puhukaa nyt tolle miehelle järkeä kun se on niin kohtuuton!".[/QUOTE]

Mies ei suutui:D sillä oli aamulla kiire vaan.... ja kun se tuli kotiin niin nauroi minulle...

Vauva oli mummon luona ja 2 lasta nyt vkon isän luona

Tai jos elää muutenkin tervellisesti, niin eikö saa välillä tehdä epätervellisiäkin juttuja. Enkä pidä kovin pahana 1pullo valkoviinia ja 4 tupakka... kun en muuten tupakoi. En halua olla haiseva kamala tupakoitsija ja pilata terveys sillä tavalla

Muu kuin luomuruoka = myrkkypaskaa ? Äläpä nyt kuitenkaan liiottele.

Sinä et liiku (juu-u, personal trainer jutut ei oikein uponneet- kuinka usein käytkään ja liikut ylipäätään kun melkein aina olet täällä tai bisneksissä?), juot alkoholia viikoittain ja satunnaisesti poltat tupakkaa. Kyllä se syöpäkääryleet satunnaisestikin poltettunakin ja alkoholi tehokkaasti torpedoi kovasti mainostamasi terveelliset elämäntavat joita ei itseasiassa edes oikeastaan luomuruokaa lukuunottamatta ole.

[QUOTE="hhh";26711316]oikein lottovoitto vaimoks ei voi muuta sanoa :$[/QUOTE]

näin hän mua usein kutsu:popcorn:

vaikka pidän hauskan kuin sekopää, silti olen naiseks paras kuulema:D

[QUOTE="vieras";26711347]Muu kuin luomuruoka = myrkkypaskaa ? Äläpä nyt kuitenkaan liiottele.

Sinä et liiku (juu-u, personal trainer jutut ei oikein uponneet- kuinka usein käytkään ja liikut ylipäätään kun melkein aina olet täällä tai bisneksissä?), juot alkoholia viikoittain ja satunnaisesti poltat tupakkaa. Kyllä se syöpäkääryleet satunnaisestikin poltettunakin ja alkoholi tehokkaasti torpedoi kovasti mainostamasi terveelliset elämäntavat joita ei itseasiassa edes oikeastaan luomuruokaa lukuunottamatta ole.[/QUOTE]

liikun päivittäin, mä en oo ikinä päivällä kotona, saalissa käyn 3krt vkossa, kun mulla siellä personal treiner... alkoholia jos viikottain juon niin 1 lasi tai ale punaviinia. Tupakka poltan kun juon paljon alkoholia, niin kuin eilen 1 pullo ja 4 tupakka, sekin en tee aina, siis joka kerta kun juon... 4kk aikana 3 kerta ryppäsin... ja hauskan pidon lopetan kun olen vanha ja ruma... tervellisesti muuten elään, ostan vain luomua, en syö punaista lihaa... otan kalaöljyt, b12 ja 16 vitamiinit, aloevera, juon luomut vihreät teet, koivutuhka ja imuniteetti tee juon, joka on kallis mutta tosissaan hyvää kropalle ja energiakin enemmän on;)

Jos yhdestä viinipullosta käyttäytyy tuolla tavalla, niin täytyy siinä olla kyllä päässäkin vikaa.

[QUOTE="vvv";26711407]Oi miten ihanaa..... Sädekehä pääsi ympärillä kiiltää varmasti. Olet paras nainen, äiti, vaimo, rakastaja, strippari mitä maa päällään kantaa. Uu-la-laa...[/QUOTE]

Olen:) äitinäkin olen ihanaa, ainakin lapset nautti mun kaa ja he teke paljon asioita mun kaa, jopa osalistu mun bisneksiin, kun esikoinen pyysi, hänet kiinnosta ne jutut, me jopa valitsemme tuotteet yhdessä;)

Vielä kerron mitä mä tein kaverin kaa kerran:laugh: pitäkää tuoleista kiinni.... Me siis menimme alkoon, oliko se vappu... ja meillä oli sellainen hauska tyyli päällä, eli olimme kuin juoppo klounit. Ja meillä oli batterilla soitin mukana, niin pistimme musiikkia päälle Petri Nygor ,, missä sä oot, mä on kännissä,, haha, siellä kaikille naurut tuli:D

Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh Hahhahahhahh

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä