En jaksa elämää.

  • Viestiketjun aloittaja "Nuori"
  • Ensimmäinen viesti
Isäsi
[QUOTE="Nuori";29390290]Oletko sinä HERRASENI lukenut yhtään kommenttia? Ei ole kyytiä asun sen verran kaukana tk.sta[/QUOTE]

Teillä on varmasti auto, koska asutte syrjässä. Vanhempasi ovat velvollisia kuljettamaan sinut avun piiriin. Mikäli itsemurhavaara on ilmeinen, tulee myös ambulanssi kysymykseen.
 
Taidat
[QUOTE="Nuori";29390290]Oletko sinä HERRASENI lukenut yhtään kommenttia? Ei ole kyytiä asun sen verran kaukana tk.sta[/QUOTE]

Herraseni :D Soita ambulanssi ja sano et oot kuolemassa :D Jos sulla oikeesti ois paha olla yms, ni et todellakaan täällä kyselis vaan tekisit asian eteen jotain!!!
 
Arvasin
[QUOTE="Nuori";29390296]ööh... Miten sen nyt ottaa[/QUOTE]

Nyt minusta alkaa vähitellen tuntua, että jokin tässä mättää. Jos hätä on, niin varmasti kertoo asian semmoisena kuin se on.
 
"Nuori"
Huomenta, olen nyt ollut viimeyön KYS.sissä 14:00 aikoihin tulee lasten/nuorten psykiatri ja lääkäri kertomaan jatkon. Mutta ei minnuu täältä minnekkään kuulema laiteta ennenkun on saanut psykiatri puhua isän ja minun kanssa kolmistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
Vanhus
Hieno homma! Olen laittanut tähän ketjuun ties millä nimimerkillä viestiä, joten tsempit myös heidän puolestaan :)

Toivotaan sun elämään uutta ja onnellista suuntaa. Myöhemmin aikuisena huomaat kuinka tämä elämänvaihe on kääntynyt voitoksesii, luota siihen. Niin minäkin olen kaiken kokemani pystynyt käyttämään voitokseni ja se heijastuu esim. työssäni ymmärryksenä heikkoja ja kärsiviä kohtaan. Olen myös psykin työssä nähnyt kuinka toivoa on aina olemassa ja ihmiset alkavat kuntoutua erittäin vaikeista elämänvaiheista.
 
"Nuori"
Hieno homma! Olen laittanut tähän ketjuun ties millä nimimerkillä viestiä, joten tsempit myös heidän puolestaan :)

Toivotaan sun elämään uutta ja onnellista suuntaa. Myöhemmin aikuisena huomaat kuinka tämä elämänvaihe on kääntynyt voitoksesii, luota siihen. Niin minäkin olen kaiken kokemani pystynyt käyttämään voitokseni ja se heijastuu esim. työssäni ymmärryksenä heikkoja ja kärsiviä kohtaan. Olen myös psykin työssä nähnyt kuinka toivoa on aina olemassa ja ihmiset alkavat kuntoutua erittäin vaikeista elämänvaiheista.
Kiitti :)
 
Teinien äiti
Olet ihana, rohkea nuori kun hait apua - ISO halaus sinulle :) Joskus elämä van on niin toivottoman tuntuista ja silloin saa / pitää pyytää apua. Vanhempasi rakastavat sinua ja ovat tukenasi. Ehkäpä jonain päivänä sinä vot tukea jotain toista nuorta jolla on elämänilo kadoksissa. Oikein paljon tsemppiä ja aurinkoa elämääsi.
 

Yhteistyössä