En jaksa elämää.

  • Viestiketjun aloittaja "Nuori"
  • Ensimmäinen viesti
"Nuori"
[QUOTE="Näkökulma";29388799]Huolenpitoa sinä juuri nyt tarvitset! Että joku muu ottaa taakkasi kantaakseen. Ei tarvitse lääkärissä kertoa "hyvästit-kirjeestä", ellet itse sitä halua. Tämä asia tosin esimerkin omaisesti selventäisi lääkärille tilannetta. Kerro, miksi et vanhemmillesi kertoisi viiltelystä? Tosiasia mikä tosiasia.[/QUOTE]


Koska ne ottaisi minulta puukot, linkkarit, veitset ja kaiken muun pois!
 
"Heli"
[QUOTE="Nuori";29388802]Ja mä kun aattelin olla sanomatta itsarin tekoo :eek: Jos sen sanoo niin joutuuuuu Osastolle :/[/QUOTE]

Jos kerran tosissasi sitä haudot, niin silloin oikea paikkasi on juuri siellä osastolla.
 
"Näkökulma"
[QUOTE="Nuori";29388802]Ja mä kun aattelin olla sanomatta itsarin tekoo :eek: Jos sen sanoo niin joutuuuuu Osastolle :/[/QUOTE]

Se osasto nyt olisi sinulle paras paikka saada apua!
 
"Heli"
[QUOTE="Nuori";29388869]Nyt oli kyllä niin kannustavaa että :( Mun kaveri ollu osastolla siel otetaan kaikki ihmisoikeudet POIS![/QUOTE]

Etkös juuri harkinnut ottavasi itseltäsi kaikki ihmisoikeudet pois?
 
"Nuori"
[QUOTE="Heli";29388880]Etkös juuri harkinnut ottavasi itseltäsi kaikki ihmisoikeudet pois?[/QUOTE]


Olet niin kannustava. KYLLÄ minä mieluummin kuolen kun meen tuonne hengittämään.
 
Lähes 5-kymppinen
[QUOTE="Nuori";29389108]up[/QUOTE]

Todennäköisesti kaikki täällä sinulle vastanneet ovat sinua vanhempia ja kokeneita sekä mahdollisesti alalla työskenteliviä (kuten minä). Ajatteletko meidän kehoittavan sinua menemään osastolle pahuuttamme tai ajattelemattomuuttamme? Etkö voisi yrittää hiukan luottaa, vaikka vieraita olemmekin?

Mitä menettäisit nykyiseen olotilaan verrattuna, jos menisit osastolle? Muuta kuin mahdollisuuden viillellä itseäsi öisin?
 
"Nuori"
Alkuperäinen kirjoittaja Lähes 5-kymppinen;29389289:
Todennäköisesti kaikki täällä sinulle vastanneet ovat sinua vanhempia ja kokeneita sekä mahdollisesti alalla työskenteliviä (kuten minä). Ajatteletko meidän kehoittavan sinua menemään osastolle pahuuttamme tai ajattelemattomuuttamme? Etkö voisi yrittää hiukan luottaa, vaikka vieraita olemmekin?

Mitä menettäisit nykyiseen olotilaan verrattuna, jos menisit osastolle? Muuta kuin mahdollisuuden viillellä itseäsi öisin?

Rauhan?
 
"Nuori"
Siel osastol on jotain ihme friikki ihmisii kuhan eivät rupee ahdistelee :/ Onko siel ihan omat huoneet vai joutuuko jakaa jonkun muun hullun kanssa?

Jos huomen aamuna kirmaan keittiöön kun isä on juomassa kahvettia ja tekemässä töihin lähtöö?
 
"Näkökulma"
Siellä osastolla on ihan tavallisia meikäläisiä potilaina ja hoitajina. Kuka tahansa voi joutua elämässään psyykkiseen kriisiin. Mene mielummin jo tänä iltana kertomaan asiasta vanhemmillesi. Ei ole välttämättä paras hetki aamulla juuri ennen töihin lähtöä isäsi järjestellä sekä työasiaa että sinun asiaasi.
 
"Nuori"
[QUOTE="Näkökulma";29389403]Siellä osastolla on ihan tavallisia meikäläisiä potilaina ja hoitajina. Kuka tahansa voi joutua elämässään psyykkiseen kriisiin. Mene mielummin jo tänä iltana kertomaan asiasta vanhemmillesi. Ei ole välttämättä paras hetki aamulla juuri ennen töihin lähtöä isäsi järjestellä sekä työasiaa että sinun asiaasi.[/QUOTE]


Miten se mun asiaa järjestelis?
 
"Nuori"
Ja Lisäksi: Nyttenkun mä nousin kuukauden jälkeen sängyn pohjalta ja sanoin muttei ota todesta.... On siinäki ÄITI ja ennenkun oli niin huolehtiva mutta HETI kun tulee jotain niin eeeI OTETA TODESTA
 
40-50v
[QUOTE="Nuori";29389512]Ja Lisäksi: Nyttenkun mä nousin kuukauden jälkeen sängyn pohjalta ja sanoin muttei ota todesta.... On siinäki ÄITI ja ennenkun oli niin huolehtiva mutta HETI kun tulee jotain niin eeeI OTETA TODESTA[/QUOTE]

Heippa! Todella surullista ettei äitisi ottanut todesta. Entä kertoisitko isällesi? Jossei häneltäkään tule apua niin mene päivystykseen jos mahdollista, sitten he soittavat niille niin kyllä sitten viimestää todesta ottavat!
 

Yhteistyössä