P
Pettynyt
Vieras
Olen seurustellut 3 vuotta ihanan miehen kanssa. Asumme eri paikkakunnilla, mutta olemme olleet päivittäin yhteydessä. Hänellä alkoi kesäloma ja oli siitä viikon vanhempiensa luona kun oli luvannut mennä. Tultuaan sieltä hän tuli minun luokse, meillä oli mukavaa, rakastelimme ja teimme muutakin kivaa. Hän joutui lähtemään, koska oli varannut yhden matkan viikoksi. Siellä ollessaan hän ei soittanut koko viikon aikana kuin kerran ja laittoi pari kolme tekstiviestiä. Kun oli palannut kotiinsa lauantaina, soitti minulle ja sanoi,että lähtee iltaa istumaan kavereidensa kanssa koska olivat pyytäneet. Ei siinä mitään, olen aina hyväksynyt sen,että saa mennä ystäviensä kanssa. Sunnuntaina soitin useita kertoja, mutta hän vastasi vasta aika myöhään illalla puhelimeen. Kuulin heti hänen äänestään, että kaikki ei ollut kohdalla ja kysyinkin, että sattuiko eilen jotain kun olet niin oudon kuuloinen. Hän vastasi hyvin tylysti, että mikä analysoija sinä kuvittelet olevasi? Loma jatkui hänellä edelleen, maanantaina ei vastannut puheluihin eikä viesteihin, tiistaina tuli sitten yksi viesti, että älä ole huolissasi, kaikki on hyvin. Suutin siitä, koska olin ollut huolissani ja pyytänyt häntä vastaamaan, mutta ei ollut viitsinyt. Työt sitten alkoi hänellä ja yritin soittaa yhtenä sunnuntaina, mutta ei taasenkaan vastausta. Illalla myöhään tuli viesti, että on väsynyt ja aamulla pitää töihin ja plää,plää ja että on kiva kuulla minusta ja että en ole hänelle koskaan häiriöksi. Nyt sitten selvisi, että hän on alkanut seurustelemaan, me emme ole hänen mielestä seurustelleet ollenkaan!!!! Ja hän ei missään nimessä ole pettänyt minua eikä ole tarkoittanut mitään pahaa!!! Ihminen joka sanoi minulle arvostavansa rehellisyyttä ja että ei koskaan voisi harrastaa yhden illan juttuja,tekee tuollaisen tempun. Pari päivää sen jälkeen kun me olimme rakastelleet, hän oli jo toisen sängyssä. Hän on kuitenkin niin raukkamainen, että ei vastaa puheluihini,on laittanut vain muutamia tekstiviestejä. Ei pysty edes kirjoittamaan minulle, että hän seurustelee. Olen rakastanut tätä miestä enemmän kuin mitään maailmassa ja luottanut häneen, ollut tukena jos hänellä on ollut vaikeaa. Minulla on nyt vaikeaa, eräs tuttava kuoli äskettäin. Tämä elämäni suuri rakkaus jätti minut yksin. Olen ollut skeptikko miesten suhteen ja hän sai minut uskomaan rehellisiin miehiin, mutta nyt meni loppu uskokin. Olen rakastanut häntä niin valtavan paljon, olen antanut myös vapautta. En osannut kuvitellakaan, että maailmassa voi olla noin kaksinaamainen ihminen. Minun elämä on pilalla.