huomenia kaikille!
tällä rintamalla ei mitään uutta ja ihmeellistä, kirjoittelut mun osalta siis ainakin olleet viimepäivinä vähissä. lukemassa olen käynyt päivittäin, etten ihan tipahda ajan hermolta.
Jemballe tervetuloa!
uusi äippäpakkaus näytti tosiaan kivalta. meillä pakettin hankinta vielä kysymysmerkkinä. sitä meille ylimääräistä siinä on sen verran, että houkuttaa ottaa rahana ja hankkia kesän alesta pikkuisen vaatteet. toppapukuja, -peittoja yms löytyy jo kaksin kappalein. harkitaan vielä.
Hemu2 se laatikko on tosi hyvä väliaikaisvuode vastasyntyneelle. meillä oli sama tilanne esikon syntyessä. ja kaksi ekaa kuukautta meni hienosti laatikossa. mummu ompeli sen ympärill vielä sellaisen kankaisen suojan, niin ei näyttänyt pahviselta. meitä se ei häirinnyt, mutta mummut on mummuja
Marsu osaanotto suruusi myös täältä. meillä miehen mummi nukkui pois yllättäen, kun ootettiin ekaa. kerkesi onneksi iloitsemaan uutisesta, mutta ei sitten kuitenkaan nähnyt jälkikasvua.
matkustamisesta: me ollaan reissattu molempien aikaisempien raskauksien aikana. ekaa oottaessa tehtiin kahdenviikon autoloma euroopassa ja tokaa oottaessa oltiin 10 päivää bulgariassa. telttailua ja omatoimimatkoja mahd. kaukana turistikohteista. hyvin meni. eka oottaessa lentelin työn puolesta euroopan reissuja vielä lokakuulla, äippäloma alkoi joulukuun alussa. sen reissuissa huomasin, että jos on lämpimässä, niin nesteen määrä on uskomaton. juodas piti aivan tolkuttomasti, tai päätä alkoi särkeä ja pyörtyminen oli pari kertaa tosi lähellä. nytkin olis kiva ulkomaille päästä, mutta meillä taitaa aika (ja raha) loppua kesken, kun ollaan suuniteltu kesäksi mm. isompaa terassiprojektia. ehkä jonkun pitkän viikonlopun esim baltiassa tai keski-euroopassa kerkeis vetästä, mutta en uskalla haaveilla vielä.
pääsiäistä ollaan menossa viettämään kavereitten kanssa mun veljen luo hämeseen. ihan ilman lapsia! saadaan olla kaksin vielä pääsiäisen jälkeinenkin viikko, siinähän sitä lomaa jo onkin, vaikka kotona meinataan pääosin oleilla. 14. päivä mulla on serkun kanssa hemmottelupäivä. kasvo- käsi- ja jalkahoitoja reipas parituntia ja päälle sitten syömään, ihan rauhassa.
takatalvisissa tunnelmissa täälläkin siirrytään uuteen päivään. kuulumisiin!
jari-maija 22+3