Hei taas pitkästä aikaa "elonkorjuun odottelijat"!
Kylläpä viikko on vierähtänyt nopeasti, en ole ehtinyt täälläkään käydä lukemassa kuulumisianne. No nyt paremmalla aikaa kiekkomatsia odotellessa. Tai no siis, pitäisi siivota ja touhuta muiskin kotitöitä, mutta hetkeksi taidan tähän koneen äärelle hengähtää.
Edie: Lämpimät onnittelut hääpäivänne johdosta! :heart: ihanalta kuulostaa tuo teidän romantiikkaloma! Toivottavasti saatte/saitte nauttia kylvyistä ym. täysin siemauksin!
Milana: Minun ei onneksi tarvitse yöllä käydä vessassa, muuta kun joskus korkeintaan aamuyöstä kerran. Sen sijaan päivällä tuo vessassa ramppaaminen on armotonta: töissä kuljen vessan kautta opehuoneeseen joka oppitunnin jälkeen, eli siis tunnin välein. Ärsyttää ihan tuo vessassa istuminen!
Jonna82: Lomista kyselit. Mulla on töitä jäljellä tuonne kesäkuun alkuun (2.6 asti), eli enää kolme viikkoa, joista ensi viikkokin on helatorstain vuoksi vajaa
. Sitten alkaa kesäloma. Äitiyslomalle jään 2.7 ja kun opettajat eivät voi siirtää voita kesälomiaan, niin ilmeisesti saan lopun kesälomasta jotenkin rahana (mikäli olen asian ihan oikein ymmärtänyt).
Pauzi: Minun mahassani tuntuu olevan ihan samanlainen rytmi: muutaman päivän hiljaisemman jakson jälkeen vauva sitten joskus pomputtelee, potkii ja vänkäilee ihan kunnolla ? . Hassulta näyttää kun koko maha heiluu.
Aurinko: Juu täälläkin nuo pukamat tahtoneet olla vähän riesana. Välillä ne pienenevät tai häviävät melkein kokonaan, kun maltan syödä paljon kuitupitoista ja juoda vettä. Mutta sitten jos haksahdan "pulla ja karkkilinjalle" ja kuidut jää vähemmälle, niin heti on ongelmia ummetuksen ja sitä mukaa pukamien kanssa :ashamed:. Pitäis vaan jaksaa syödä terveellistä, kuitupitoista ruokaa.
Hammaslääkääkärissä käynnistä: Oletteko hoidattaneet hampaanne kuntoon nyt raskauden aikana? Mulla on kamala hammaslääkäripelko, ja en ole vaan saanut aikaiseksi soittaa ja varata aikaa. Ja nyt sitten pelkään, että näillä viikoilla tuo ajan varaaminen on jo myöhäistä. Varsinkin kun täällä on puhuttu tuosta selällään olon "vaarallisuudesta". Välillä vihloo tiettyyn kohtaan hammaskalustoa, niin että siellä varmaan olis rempattavaa, mutta kun en ole saanut aikaiseksi soittaa ?. Ja nyt en osaa päättää että kannattaako enää näillä viikoilla varata aikaa, vai jättäiskö asian suosiolla vauvan syntymisen jälkeen hoidettavaksi. Neuvoja kenelläkään?
Mammahousuista: Pysyykö teillä hyvin jalassa tuollaiset mammamallin stretchfarkut? Siis sellaiset, joissa on tosi matala vyötärö, ja sitten vyötäröstä lähtee pitkä trikookangas joka yltää ihan mahan päälle asti. Minä ostin tuollaiset, ja olivat nyt viikolla ekaa kertaa käytössä. Kaupassa ne tuntuivat ihan sopiville, mutta nyt sitten käytössä huomasin että tuuppaavat vähän valumaan alaspäin. Minusta nuo ovat ihan sopivan kokoisetkin, tietysti siinä trikookankaassa on vielä paljon venymisen varaa. nyt mietiskelin, että pitäisköhän jotenkin yrittää kiristää sitä trikoon yläreunaan ommeltua kuminauhaa, vai pitäiskö rauhassa odotella masun kasvamista ja luottaa siihen että masun isontuessa ei housutkaan enää valahtele.
Tällaisia mietintöjä tällä erää. Nyt taidan palata takaisin siivoushommiin.
Kunnon kevään alkua odotellessa,
inom 27+6
<br><br>