huomenta vaan!
vaihteeksi taas yksi huonosti nukuttu yö takana, tai nukuin hyvin siihen klo viiteen, mutta sitten oli taas yhtä pyörimistä. selällään olen monta kertaa herännyt ja todennut, että silloin ne pahimmat krampit myös vaivaa. muuten en enää selällään makoile, mutta unissaan sitä vielä pyörii. nyt sitten hiipii pelko persuukseen, että on saanut vauvalle aikaiseksi hapenpuutteen ja mitä siitä sitten taas seuraa.... johan tässä rauhallisin mielin tuli pari kuukautta oltuakin.
anoppi oli meillä muutaman päivän kyläilemassä. oli ihan kivaa, vaikken mitään sen kummempaa tehnytkään. käytiin kaupoilla ja oleiltiin.
kelan paperit on nyt sitten viety postiin. en ottannut pakkausta, vaan ajattelin haalia muutamat vaatekappaleet kaupasta lähempänä, kun tiedän minkälaista vaatetta meille on kierrosta palautumassa.
omassa navassa olo on edelleen hyvä. liitoskivut vaivaavat pidemmän istumisen tai seisomisen/kävelyn jälkeen, mutta menevät ohi suht nopeasti. suppareita ei ole vielä tuntunut, vaikkakin kävely saa alamahassa aikaan inhottavan painontunteen. jari-maijakin liikkuu edelleen vilkkaasti.
mulla on nla lääkäri ensiviikolla. pietua oli "hieman" huonosti palveltu, harmi, kun kyse on sinulle varsin tärkeistä asioista.
kassu kiva kuulla, että voit jo paremmin.
marsu81 kyllä äiti saa olla väsynyt ja silti on hyvä äiti. onhan meilläkin tunteet ja tässä tilassa varsin herkässä =) roskat ja rojut ei karkaa minnekkään, siivoa sitten, kun jaksat. kotihommien takia ei kannata itteään masentaa, ne ei tekemällä lopu.
milana mulle riittää toistaiseksi yksi vessareissu yöllä, aina ei edes sitä. kiva kuulla, että lepo on auttannut. toivottavasti sulla on siihen hyvät mahdollisuudet.
marisk en tiedä mihin uskaltaisin enää tässä vaiheessa mennä. aikalailla samoilla linjoilla olen lääkärin kanssa. en tiedä mitkä lintsin vekottimista ei kiepu tai missä turvalaitteet ei paina masua. ite keskityisin ehkä hattaran ja popcornin syöntiin ja antaisin muitten kieppua.
tulipa taas tekstiä. taidan hipsiä puuron keittoon. mukavaa torstaita kaikille!
jari-maija 27+4