Sunnuntaita Eloveenat!
Milana: Hyvältä näyttää tuo sun tehokuuri ummetusta vastaan! Minullakin aika tarkkaan samanlaiset eväät, ja auttanut on. Mulla vaan näyttää menevän sitten niin, että heti kun vatsa toimii hyvin, niin repsahdan munkkeihin tai karkkiin ym. sokeriseen, jotka taas saavat sitten mahan ihan kovaksi. :ashamed: Eli pitäisi vaan jaksaa koko ajan huolehtia syömisistä. Mulla muuten myös meinaa olla ongelmia tuon hempan kanssa: viime seuvolassa oli pudonnut 102:n myös minulla ?. Ja veren paine oli 90/58. Minua tosin ei ole huipannut, väsyttänyt vaan. Kävin hakemassa apteekista Spartocine -merkkistä rautavalmistetta, kun neuvolatäti neuvoi sen olevan vatsaystävällistä. Varovasti olen aloittanut yhdellä tabletilla vuorokaudessa, kun ohjeessa lukee 1-3. Nyt viikon napsmisen jälkeen näyttäisi, että vatsa ei ole ainakaan sanottavammin kovettunut, jopa ehkä hieman päinvastoin!
Tammela: Kylläpä kuulostaa hurjalta tuo sinun liikuntamääräsi! Ihailen suuresti että voit vielä noin reippaasti liikkua! Minulta on jäänyt kyllä aerobicit ja hölkkälenkit jo aikoja sitten. Aluksi huonon olon vuoksi, ja nyt raisumpi liikunta saa heti mahan kovettumaan kivikovaksi.
Meris: Älä suotta hermostu tuollaisista kommenteista :hug:. Varsinkin kun kommentoija on joko vieras, tai ei ilkeä asiasta oman nimimerkkinsä takaa reilusti huomauttaa. Totta kai kaikilla lienee tiedossa, että vanhempainvapaata voi viettää kumpi tahansa vanhempi, nimensä mukaisesti. Eli ei tartuta lillukan varsiin, ja jos joku haluaa tarttua niin ei kannata välittää!
77mm: Minäkin tykkäsin kovasti siitä vihreävalkoraitaisesta kietaisujutusta! Kiva että pakkauksessa on mukana raikkaita värejä, tuollainen tummanvihreä käy mielestäni niin tytölle kuin pojallekin. Molemmat pakkaukset ovat mielestäni kivoja, sekä tämän-, että viimevuotinen, mutta ehkä silti tuo uudempi vetää pidemmän korren, liekö uutuuden viehätystä vai mitä. En ole jättänyt vielä hakemusta Kelalle, mutta nyt alan haalimaan papereita kasaan. Saa nähdä kumpi pakkaus sieltä sitten tulee!
Nyt taidan pötkähtää päivälevolle. Juuri lähtivät appivanhemmat kylästä, kun olivat kahvilla synttäreitteni kunniaksi! Illalla mennään mieheni ja kaksoisveljeni ja hänen tyttökaverinsa kanssa leffaan ja ravintolaan syömään, kivaa!
inom 25+0