Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

Iltaa!

Hobla, annoin jo ne vaipat yhdelle ystävälle :)

Joku kyseli keneltä sairaslomaa hakee, ekan kerran hain ihan terveyskeskuslääkäriltä ja toisella kertaa äitipolilta. Ja nyt sitten äitipolilta taas. Saim taas vain kaksi viikkoa kerralla saikkua, mutta töissä olen sanonut että en töihin enään tule.

Tänään oli siis äitipoli taas ja hienosti tytöt kasvaa keskikäyrillä :) A-vauvam painoarvio oli 877g ja b 899g :) Muuten jäi huono maku suuhun lääkäristä, oli joku erikoistuva lääkäri sijaisena. Ei osannut käyttää kunnolla sitä ultralaitetta eikä katsonut edes kohdunkaulaa... Seuraava käynti äitipolilla on kahden viikon päästä, 13.5 :)

Vaunut käytiin tänään varaamassa, saadaan ne ensi viikolla. Bumbleriden indie twineihin päädyttiin ja värinä aqua, vaikka tytöt tuleekin :)

Mmaria 25+6
 
Vielä ehtii kommentoida huhtikuun ketjuun!

Me kestoiltiin viimeksi osittain, eli pääasiassa kotosalla. Reissuun ja yöksi laitettiin kertikset. Siinäkin säästi jo ihan kivasti kun muutamat vaipat päivässä tuli vähemmän.

Mä otin nyt sittenkin pakkauksen. Aion suunnitelman mukaan säästää sitten kummankin lapsen pakkauksen heille itselleen, sekä muutamia lempparivaatteita.

Haettiin juuri esikoisen kanssa pussillinen pikkuvaatteita varastosta ja vähän fllisteltiin. Samalla laitettin tyttövaatteita sivuun ja valkattin ne, jotka käy pojallekin. Ostin myös parit pikkupikkuvaatteet kun kävin tänään Keskisellä. <3 Mitään varsinaisia hankintoja ei olla vielä tehty, ehkä kesän alussa sitten pitää aktivoitua.

Mä otatin tänään töissä PVK:n kun väsyttää niin hemmetisti. Hb oli 116. Nestemäistä rautaa oon pari viikkoa ottanut, en tiedä pitääkö vielä kokeilla kapseleita jos vaikka maha tällä kertaa kestäis (epäilen)... Nyt tuntuu, että on suoranainen ihme, jos jaksan olla töissä heinäkuun puoleen väliin asti, kun ei ole yhtään lomaakaan tiedossa.

Kaisa-Tuulikki 22+6
 

Yhteistyössä