Elovauvat 2007

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Hieman käy "kateeksi" kun en luultavastikaan suunnittelemaanne tapaamiseen pääsisi...
 
Laittelis välillä meidänkin kuulumisia.En ole käynyt edes lukemassa aikoihin.

En laittanut muistaakseni edes 4kk mittoja tänne(hän oli 4kk ja 1 vkoa tuolloin,kun saimme tuolloin ekan viitoisrokotteen,calmeten takia eka viitoisrokote siirtyi 5 viikolla eteenpäin)...Tyttö oli 7080g ja 62,2cm,pipo 43,4cm(isosisko oli vielä 7kk iässäkin pienempi vaikka sai jo tuolloin pilttiä ja korvikettakin,kun hylkäsi rinnan kokonaan 5kk ja 3 vkon iässä)Mennään yhä pelkällä imetyksellä ja yritetään mennäkin näil näkymin 6kk asti,kun paino on noussut niin hyvin.

Tyttö kääntyi reilu viikko sitten selältään vatsalleen ja sittemmin onkin kääntynyt jo useamman kerran.
Kestoillaan täysipäiväisesti.Tyttö on tosi tyytyväinen.

Ollaan kyl päästy helpolla.Meil ei oo univelkaakaan tulllut yhtään tältäkään,tyttö nukkuu jo 12-14 tunnin yöunia,useimmiten yhtäkyytiä,erittäin harvoin herää kerran yössä.
Päivisin nukkuu 1 pidemmät unet (2-3 tuntia) ja parit pienemmät.

Meidän perhe kasvoi karvaisella ihanuudella reilu viikko sitten,kun haimme pitkäkarvaisen chihuahuanpennun perheemme lemmikiksi
:heart: Ensi kesänä aiotaan sitten näyttelyhin

Profiiliin päivitin tytön kuvan :heart:

Onnellista Uutta Vuotta kaikille,yritän käydä useammin edes lukemassa juttujanne.

A-Mam ja "Lahja" 4kk 3vkoa
 
:xmas: :xmas: Mä en kertakaikkiaan ehtiny ennen aattoa käydä täällä toivottelee hyvää joulua, mut nyt näin jälkikäteen Hyvät joulut kaikille!! Ja oiken mahtavaa uutta vuotta elovauvojenne kanssa!!

Emmasofia tais kirjotelle siitä ihme hulinasta. Myös täällä on sellaista. Tissillä pitää välillä kiukutella, nukkumaan meneminen oli kamalan hankalaa (yleensä ollut todella helppoa!)...nyt tosin hiukan rauhoittunut ainakin nukkumaan meno. Muutamia kertoja neiti heräillyt yöllä kamalasti itkee, mitä ei aikaisemmin ole tehnyt. Jospa tää ois kuiten joku vaihe, et menee ohi.
Perjantaina ois 4kk neuvola. Tai no, ikää on tuolloin jo 4kk 1vko.

Minua myös harmittaa, kun en suunnittelemaanne tapaamiseen pääse. Asun niin kaukana, ettei ole mahdollista. :(

Kyselen taas tyhmiä (?), kokematon kun olen.... Kiinteistä mietin... Kun alan antaa kiinteitä ja ilmeisesti perunalla aloitan, niin löysytänkö sitä jotenkin? Korvikkeella? En nimittäin saa enää pumpulla irti montaa tippaa. Mut,mitäs ku neiti ei ole ennen saanu korviketta, nii jos siitä tulee jotain "oireita"? En tosin aio vielä aloittaa kiinteitä...tai sehän selviää perjantaina kun näkee onko tytyn paino yhtään noussut. Voisinhan toki neuvolastaki näitä kysellä, mut ei kovin innosta ku meän neukka on niin....tökerö. :/ :D
Mut tuun taas kertoo neuvolakuulumisia kun kerkeen!! Syökäähän vielä jouluruokia, ennen kun on myöhäistä!!! :D ;) (mä oon ihan räjähtämispisteessä tän kauheen syömisen myötä!!!!!!!) :LOL:

:wave: -Maypo ja Miina 4kk 1vko
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Taitaa olla taas tovi vierähtänyt siitä kun olen tälle puolelle mitään laittanut. Jospa nyt muutaman sanasen kuulumisia laittelisin...

Meillä on hieman 4kk synttäreiden jälkeen alettu rintamaidonm lisäksi antamaan myös hiukan korviketta. Iltaisin alkoi tuntua että tyttö ei saanut tarpeeksi ruokaa, ja heräsi myös pariin otteeseen yöllä syömään. Aiemmin kun nukkui koko yön läpeensä syömättä. Nyt neiti siis saa n. 2dl korviketta päivässä: ennen iltapäiväunia n. 60-80ml ja yöunille mennessään loput purkista eli 120-140ml. Näin yöunet ovat taas venyneet normaaleiksi ja imetystuokiotkin antoisampia, kun rintoihin ehtii tulla kunnolla maitoa ja näin tyttö pysyy rinnalla tyytyväisenä :heart: .

Kiinteitä myös pikku hiljaa aloitellaan, neiti on saanut perunasosetta nyt kolme kertaa, kokonaista 1-2tl kerrallaan ;) . Kaikessa rauhassa siis edetään näiden kiinteiden aloittelun suhteen. Maypo: minä ainakin olen löysyttänyt omatekemääni perunasosetta. Eka kerralla laitoin korviketta soseen joukkoon ja viimeksi rintamaitoa. Tuo rintamaidolla jatkettu sose tuntui tekevän paremmin kauppansa. Tänä aamuna pumppasin pikkuisen maitoa myös tämän päivän sosekokeiluita varten. Mulla on vähän samanlaista ongelmaa kuin sinulla: rinnasta on nykyään vaikea saada pumpulla herumaan mitään. Tässä muutama vikki joiden avulla itse olen saanut pumpattua helpommin: Kannattaa pumpata mahdollisimman täydestä rinnasta. Eli yöllä/aamulla kun rinnat ovat täynnä maitoa, pumppaaminen onnistuu helpommin. Eilen sain pumpattua maitoa soseen sekaan myös sillä tavalla, että nostin vauvan rinnalle syömään, ja kun vauva sai herumisrefleksin aikaiseksi, pumppasin välillä hieman maitoa talteen ja jatkoin sitten imetystä. Tuo konsti kyllä vaatii hieman kärsivälisyyttä vauvalta ;) .

Joulukin oli ja meni, oltiin mummuloissa kyläilemässä koko joulun seutu ja vauva oli ekaa kertaa yötä muualla kuin kotona. Hyvinhän tuo nukkui vieraassakin paikassa, äidin ja iskän keskessä kun sai kölliä koko yön :heart: .

Muutenkin neitokainen on ihanan nauravainen ja tyytyväinen tyttö. Olen ihan hurahtanut tähän äitiyteen, tämä on paljon ihanampaa kuin saatoin kuvitellakaan! :heart:

Onnentäyteistä Uutta Vuotta kaikille Elomammoille ja Elovauvoille!


inom ja Iisa 4kk 2vko
 
Heippa kaikille nyt kysymyksiä satelee nukkuuko kaikkien teidän vauvat yönsä hyvin ja monta krt yöllä syö? Te jotka ajoissa aloittanut kiinteitä kauan meni että yö uni piteni? Kuinka saada maidon tulo loppumaan nyt on toista vkoa syöty pullosta 1krt vrk:ssa tisu ja omat unet tuskaa ku tisut räjähtää maidosta tuntuu ettei vähene ollenkaan. :eek:
Täällä neiti erittäin tyytyväinen päivisin mut yöt on tuskaa tai siis äidin mielestä ku syödään yl. 3krt/yössä.Bataattia maisteltu reilu viikko nyt 2 krt/pvässä mut öihin ei vielä vaikutusta toki määräkin pieni et ilm. ei nälkää kovin hyvin vielä pidä.Ensi viikolla 5kk neuvola toivottavasti neiti kasvanut kun viimeksi ei juuri ollut.Jouluaattona opittiin kääntyy selältä mahalleen kun toisinpäin oli vasta menty,no se kyllä näkyi seuraavassa yössä :LOL: Nyt täytyy rientää
 
Moi!!

Käytiin 4kk neuvolassa tänää.(ikää 4kk 1,5vkoa)
Pituutta 57,8cm,painoa 5020g ja pää 40cm.
KÄskivät alottaa kiinteät ku paino jumittanut paikoillaan parisen kuukautta kohta. :( En ois halunnu viel alottaa, mut kait se on alettava maistattaa. Mut nyt on pakko mennä!!!Viikonloppuja.... :wave:
 
Oikein HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!!!!!

Tervehdys kuukauden tauon jälkeen! Hurahdin hetkeksi facebookiin ja kaikki ennen täällä käytetty aika onkin mennyt siellä. No nyt se on nähty ja tulen innolla takaisin Elomasuisin tai siis tietenkin elovauvoihin! Hassua, mutta tavallaan on ollut ikävä tänne teidän luo :)

Osallistun tapaamiseen ja laitoi jo yv:tä. Kirvas olet jostain samoilta seuduilta kuin minä. Tapiola Gardenista vaan päättelisin sellaista. Naurettiin eilen kavereiden kanssa kuinka tämä uusivuosi on erilainen kuin aikaisemmat sillä ollaan taidettu viimeiset 10v viettää samalla porukalla Fellinissä (nyk.Aladin).

Kristian kasvaa kovasti 4kk neuvolassa mitat olivat 64cm ja 6850g. Hän on oikein iloinen ja hymyileväinen poika. Kovasti naureskelee kaikelle ja kokeilee ääntään erilaisilla kirjaisuilla. Suloinen pakkaus PUS

Soseita ollaan 2 viikon ajan maisteltu. Peruna ei uponnut ollenkaan ja nyt ruusunmarja tuntuu olevan hyvä juttu. Pieni suu meni aivan suppuun kun yritin antaa perunaa. Nyt osaa jo avata suun ja on niin tyytyväinen kun häntä kehutaan.

Ihanaa nähdä vauvan oppivan melkein joka päivä jotain uutta! Eilen varpaat olivat pop :)
 
Sahei: Kristian herää edelleen 4-5 kertaa yössä. Nyt soseiden aloittamisen jälkeen on 3 yönä nukkunut paremmin ja herännyt vain 2 kertaa. Sitten minä herään aamuyöstä kun rinnat meinaavat räjähtää kun on tottunut 2 tunnein välein tyhjentämään ne. Kuulemma kestää parikin viikkoa ennenkuin rinnat tottuvat muutokseen. Ja ei kuulemma kannata pumpata koneella vaan lypsää käsin jotta saa suurimman turvotuksen pois.
 
Sahei: Meillä hyvänä yönä herätään viisi-kuusi kertaa, huonoina öinä sitten sitäkin enemmän! Viime yö meni kahdella herätyksellä, mikähän lienee ollu hätänä.. :LOL: Alkupätkä unista on onneksi 5-6 h, että jos malttaa ite mennä ajoissa nukkumaan, saa tarpeeksi unta. Ja nyt kun oon jo välillä uskaltanu antaa Ukon nukkua mahalleen aamuyöstä, unipätkää saan silläkin tavalla pitemmäksi. Kun mielestäni osasyy tiheisiin heräilyihin on se, että Ukko ei osaa nukkua muuta ku mahallaan..

Toivon, että nuo ruoat tuo jossain vaiheessa helpotusta heräilyyn, voi mennä vielä aikaa, kun en kiinteitä uskalla kovin paljoa aluksi antaa. Mutta eipä sitä ihmeemmin väsytä vaikka kohta jo neljä kuukautta on tullu nukuttua huonosti. Minä kun normaalisti tarvin paljon unta!

Huomenna lähtään miehen vanhemmille, kun joulu oltiin mun vanhempien luona. Eli en taas hetkeen pääse tänne, joten rauhallista uutta vuotta kaikille! Aletaan sitten järjestämään tapaamista todenteolla.

Veera ja Ukko
 
iltoja!

sahei lauri-boy syö meillä potut kasin aikoihin illalla ja aika hyvän läjän jo nykyisin syökin, nukkumaan menee tissillä n.21. silti herää 1-2 krt syömään. ekan kerran saattaa pyytää tissiä "jo" yhen maissa, mutta yleensä rauhoittuu tutilla silloin. tissille herää aika tarkasti 2.30-3.00 ja sitten ehkä 5-7 välillä toisen kerran. nyt unia on häirinneet hampaat. toinen hampu on juuri pullahtanut ulos ja viime yö olikin sitten kokonaan tissillä roikkumista.

mulla on maidontuotanto on tasottunut aika nopeasti, mutta vaikea sanoa kauanko kestää että loppuisi kokonaan, jos nyt imettämisen lopettaisi. esikosta mulla herui maitoa vielä vuosi tissittelyn lopettamisen jälkeenkin, loppui kokonaan vasta kun aloin oottamaan kakkosta. en titysti ollut tissit pinkeenä, mutta pitkään sitä tihkutteli. voisin veikata että 2-4vkoa menee, ennönkö maitotalous tuotanto kehossa hiipuu. pumppamista/koneellista lypsyä kannatta tosiaan välttää viimeiseen asti, niinkuin soippa jo totesikin.

meille itelle ei mitään uutta ja ihmeellistä. mulle on tullut taas pesän rakennusvimma ja aika tehokkaasti olen mielestäni vaatehuoneet ja lastenhuoneet raivannut pois turhasta. bambumattoa ja verhoa hain tänään seiniin laitettavaksi ja uusia ideoita tulvii koko ajan. eriasia on sitten voiko niitä toteutta ja jos voi niin kuka. no aina jollaincpienellä pitää piristää, suuria urakoita ei onneksi tarvitse tehdä.

lähen nyt saunanlauteille hemmottelemaan itseäni, ihanaa kun on perjantai. hyvät yöt ja vuodenvaihteet, jos en ennen sitä kerkiä täällä poikkeamaan!
 
Me ollaan nyt parin viikon ajan maisteltu soseita. Ihan tosissaan maisteltu. Tiedän että lapsen pitää antaa tottua samaan makuun pidemmän aikaa, joten pitäisi olla maltillinen. No joo. Minä en ole koskaan ollutkaan. Nella on jo maistanut bataattia, luumua, päärynää, peruna-porkkanaa, maissia, mustikkaa ja mangoa. Voisinpa sanoa ettei oikeen mikään kelpaa, voi tietysti olla että kun joka toinen päivä tulee jotain uutta, niin ei se oikein maistu herkulta. Luumu ja pe-po tuntuisi olevan miellyttävämpiä kuin muut. Bataatin olin keittänyt, muut ovat olleet purkista. Mustikan, mangon ja päärynän kanssa oli kovat irvistelyt. En niitä kyllä pakolla suuhun tunge, jonkin aikaa koetan, mutta jos ei suu aukea, niin sitten ei. Luumun kanssa kyllä tyttö avasi suutaan ja vähän jopa hymyili. Peruna-porkkanavelli on edelleen suuri suosikki, iltaisin menee aina se kaksi desiä, kolme kertaa ottaa happea suun kautta, muuten imee pullosta päälle viisi minuuttia. Ja sitten kuukahtaa kun on masu täynnä lämmintä herkkuvelliä.

Nella on myös alkanut paljon aktiivisemmaksi lelujen suhteen, helistin otetaan käteen ja hienosti siirretään kädestä toiseen. Sitä tutkaillaan lähempää ja kauempaa ja sitten maistetaan. Joululahja enolta, pehmoinen aktiiviarkki eläimineen on Nekun mieleen. Sillä leikitään ja sitä ihmetellään ja puristellaan ja tungetaan suuhun useampi tunti päivässä.

Tuntuu että tyttö syö oikeasti inhimillisemmin. Meneehän sitä korviketta ja velliä edelleen paljon, mutta kun tyttö on jo noinkin "vanha" (3,5kk), saa sitä mennäkin enempi. Yöunille käydään 21-24, useimmiten kuitenkin ennen yhtätoista, sitten herätään puolittain itkemään parin tunnin aikana muutamaan otteeseen ja yleensä toisella tai kolmannella itkukerralla annan lisää velliä, sitten nukahtaa yöksi. Seuraavan kerran syödään normaalisti siinä aamukahdeksan pintaan ja sitten vielä nukutaan pari, kolme tuntia. Päivisin nukahdetaan 12-14 välillä tunniksi tai joskus jopa kolmeksi tunniksi. Viiden aikoihin on toiset päikkärit mitkä kestää seitsemään, se on aika vakio. Sitten riehutaan ja kylvetään (ei joka päivä ) ja syödään taas velli ja käydään nukkumaan, kylläkin pienen taistelun jälkeen. Aika rutiinilla mennään, VIHDOIN. Jaksaa itsekin paljon paremmin kun on jonkinlainen rytmi. Vaunuissa tyttö ei kyllä vieläkään juuri nuku. Mutta tarvitseeko? Ei mielestäni. Sänky on kovin mieleinen paikka.

Soippa: Asustelen Marjaniemessä, Itäkeskuksen kupeessa. Gardenissa olin juhlimassa (eli siis ikävöimässä Nekkua ja miestä kalliin Passoa Drinkin kera) kaverin synttäreitä joka asuu Kirstinmäellä. Pääkaupunkiseudulla siis kuitenkin :D

Juu, odottelen minäkin Elomammojen ja vaavien tapaamista, sääli ettei kaikki pääse osallistumaan, on meistä sen verran tiivis yhteisö tullut :hug:


Kirvash ja Nekku 3kk 2vk
 
Huomenia kaikille olipa kiva lukea muiden kuulumisia,eli meilläkin on ihan "normaaleja" öitä :LOL: ,bataatti maistuu täällä oikein hyvin perunasta ku tuli oireita samoin aprikoosista mille ei edes suuta avattu,ilmeisen fiksu likka ku ei suostu syömään mikä ei sovi. Täällä alkaa pieni muutto stressi iskeä kuukauden päästä muutto ja kuukaudeksi evakkoon ennenkuin uuteen päästään muuttaan ei kivaa eli helmikuussa täältä ei kuulu mitään taitaa tulla rankka kk...
viikonlopun jatkoja kaikille tänään tämä mamma pääsee vapaalle ilman lapsia eikä huoli paina neiti söi eilen aamulla viimeisen tisu ateriansa ja iskä jää lasten kanssa :wave:
 
zamppa
Heippa vaan kaikille!
Meillä aloitettiin soseet pari päivää sitten ja hyvin on mennyt porkkana alas, taitaa tykätäkin kun ei syljeskele pois tai edes irvistele. Viimeisen viikon ajan on nyt ollut kauheita yökitinöitä, kun neidillä nenä välillä tukossa ja kauhea yskä. Silmätulehduskin iski viikkoa ennen joulua mutta silmätipoilla on menty ja nyt jo huomattavasti parempi. Itseä van rasittanut kun saa hypätä yöllä jatkuvasti antamassa tuttia kun kitisee... viime yönä oli onneksi isukin vuoro hypätä niin itse sai nukuttua ainakin hiukka paremmin.
Laitan sitä YV:tä tapaamisesta ja hyvät uudenvuoden toivotukset täältä kaikille!

zamppa ja Venla tasan 4kk
 
Tasan 5kk meidän Klaara tänään ja taitaa olla MONTA KUUKAUTTA siitä,kun viimeksi kirjoitin tai edes luin!Apua! Aika menokasta meidän elämä :LOL:

Soseita aika moni jo syö:me ei olla edes maistettu :ashamed: Jotenkin NIIN helppoa vaan imettää.Mutta nyt olen maissivelliä iltaisin antanut,kun tyttö söi miljoona kertaa yössä ;)

MIKÄ TAPAAMINEN JA MISSÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!????????HALUU MUKAAN!


Aloittaja-Kassu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pilkettä:
Varmaan pitäs sii ensin kartottaa että kuinka moni tulee..eli tähän kysymykset ja vastatkaa ne jotka haluaisi tavata.

Nikki: Pilkettä
Tulijoiden määrä aikuiset / lapset: 1+1 ( yhdet vaunut)
Paras viikonpäivä tapaamiselle: Mikä vaan
Paras Kellonaika: Aamupäivä
Muita toiveita:
Paikkaehdotus jos on:

Että jos tästä lähdetään niin päästään alkuun. En varmaan kerkeä nyt ennen joulua paljonkaan tekemään mutta sitten taas joulun jälkeen ja ehkä olemme saaneet siihen mennessä jo osallistujamääränkin tietoon niin voi sitä paikkaa alkaa miettimään....Olen itse töissä Nuorisotalossa, josko sellaisesta saisi kivan paikan...mietitään....toinen vois olla seurakuntien tilat tai joku leikkipuisto. Kahvilat on liian pieniä jos tulee enempi porukkaa. Kertokaa te joilla on kokemusta!
Eli siis tällästä on suunniteltu..edelliseltä sivulta löytyy keskustelua aiheesta. Mutta siis jos haluatte tapaamiseen, niin laittakaa YV:llä nuo tiedot ( laitan sitten paluuviestinä oman nimeni ja puh.nroni jos sitä jossainvaiheesa tarvitaan)! Ja mielelläni otan vastaan edelleen ehdotuksia ohjelmasta, paikasta ja kaikesta mitä haluatte tapaamisen olevan...minä kun en ole moisia ennen järkännyt ja etenkin, niille jotka tulevat pidemmältä ois varmaan kiva, että ois jotain ohjelmaakin, eikä vain jossain yhdssä paikassa käymistä. Kertokaa mikä kiinnostaa täällä!
Olemme vielä "lomilla" mutta arki alkaa uudenvuoden jälkeen niin alan hoitelemaan asiaa enempi.
 
Tähän vielä tiedoksi ne jotka ovat jo tapaamiseen ilmottautuneet:

Kirvash, Soippa, Veera, Zamppa, Lara83

Jos joku puuttuu niin laitatko uudestaan...on sitten mennyt ohi :ashamed:

Laittelen piakkoin viestiä YV:nä ilmottautuneille.
 
sahei; Meillä syödään yöllä tunnin välein! Joten toi teidän tilanteenne kuulostaa mun mielestä varsin hyvältä. :whistle:

Kiinteitä meillä ei olla vielä maisteltu, mutta meinaan kyllä lähiaikoina aloittaa potun antamisen (Oskar täytti eilen 4kk). Vellit jätän kokonaan väliin. En jaksa tuttipulloa alkaa opettamaan, kun ollaan tähänkin asti pärjätty hyvin pelkästään imettämisellä.

Olenkin monesti miettinyt miten Kassu pärjäilee poppoonsa kanssa! Kiva kuulla pitkästä aikaa kuulumisia!

Rauhallista Uutta Vuotta kaikille. Me käydään siskon luona lapsille raketteja paukuttelemassa, mutta muuten mie tyydyn pelkästään syöpöttelemään... Välillä aina tekisi mieli jo lähteä vähän juopottelemaan, mutten vielä raaski Oskaria hoitoon jättää. :heart:
 
Tänään käytiin taas lääkärissä, kun tyttö toista viikkoa kitiseväinen, tukkoinen ja alkoi yskiä. Lämpöä ollut sellaiset 38... Lääkäri tutki korvat ja sanoi vasemman olevan samea ja punainen. saatiin lääkekuuri, kurja toisaalta aloittaa näin pienellä jo antibiootit, mut ei tuota kiukutteluakaan tahdo jaksaa ja tyttö selkeästi kärsivän oloinen. Toivottavasti auttaa, eikä tule mitää korvakierrettä.
 
Capri: Meillä oli tota kolmisen viikkoa sitten ja vei multa kaikki voimat,nyt vasta tasaantunut tähän tilanteeseen,no meillä nälän lisänä häiritsi sairastelu allergia yms.
Ja kyllä oli ihanaa tänään neiti kakkasi tooosiii pitkästä aikaa normaali vauvan kakan eikä yskitty tms.kun reilu vrk:n ollut ilman tisua.No aika näyttää mikä siinä mun maidossa häiritsi,toivon vain ettei enempää allergioita ala ilmenemään ...Ja tiistaina neiti jo 5kk hui pian jo mennään lujaa
Tapaamisesta: onko ollut puhetta missä kuussa suunnitteilla,vai oonko ohittanut epähuomiossa
emmasofia:pikaisia paranemisia pikkuiselle
 
Minä voisin tarjota tapaamispaikaksi tilavaa omakotitaloa Karjaalla:Turun junan väylällä ja noin 30 minuuttia Helsingistä.Vaunut saisi kätevästi jättää pihalle ja jokainen lämmittää ruokaa / syöttää / imettää omaan tahtiin.Eikä olisi kiire mihinkään.Mutta tää nyt oli tällainen hassu ehdotus....
 
Moi kaikille :wave:
En olekkaan kerinny tälle vauva-puolelle kirjotella, on senverran kiirusta kotona ollut, mutta nyt töissä hyvin ehtii. Syksy meni liianki nopeesti, pojan pötkylästä on tullut oikeen suloinen pallero, jonka hoitovuoroista isommat sisarukset vieläkin tappelee... jopa siitä että kuka sen kakkavaipan saa roskikseen viedä :D Ennen joulua kävin kaikkien neljän kans autoilemassa mummolassa ja matkaahan kertyi eestaas semmoiset 900km, en suosittele heikkohermoisille. Esikoinen aloitti soseiden tarjoomisen joulukuun alussa muussatulla banaanilla (ja ihan omin lupineen). Nyt on maistellu kaikkea herkkuja mitä 4kk-bona-piltti-purkeista löytyy. Tuttipulloon opettelu oli vähän hakusessa, mutta nyt sujuu sekin. Joten ei tartte työpäivien aikana murehtia, että saapiko poitsu evästä. Ittellä vaan alkaa loppuvuorosta olla meijerit senverran täyteen pakattuna, että sattuuuuuu. Odotan jo aamua että pääsee pojun viereen nukkumaan... ja enneku kukaan keksii kuvitella näkyä että mä kömmin pinnasänkyyn vaavin viereen, ni täytyy tunnustaa että me ei miehen kans olla raaskittu poitsua sinne omaan sänkyyn vielä laittaa. Joo ja ikää kohta 4kk, mutta kun se on niin suloinen siinä vieressä tuhisemassa :heart:
 
Mitenkä ois jos tavattas tässä kevään aikana 2 kertaa? Eka Hesassa ja sitten keväämmällä Kassun ehdottamassa omakotitalossa ( onko teidän oma talo?) Oiskin ihanaa kevään korvalla ulkoilla Karjaan kauneissa maisemissa....kun ilmat alkaa olemaan keväisen lämpöisiä, mielipiteitä???
 

Yhteistyössä