Heippa!
Meillä vaan itkut jatkuu. Ihan kamalaa *huokaa syvään*.
Viime yö meni onneksi kiitettävän hyvin. Nella on ottanut tavaksi että kun lopulta nukahtaa yöllä, nukkuu n. 6 tuntia, sitten syödään ja nukkuu vielä pari tuntia. Viime yönä nukahti väsytaistelun jälkeen möyrien ja valitellen sänkyynsä kahden tienoilla. Inisi kahdeksan aikoihin ja lämmittelin pulloa valmiiksi, ja kun menin sohvalle rätin ja pullon kanssa oli tyttö umpiunessa. En tosissaan alkanut herätellä vaan annoin nukkua. Kymmeneltä Nella sitten heräsi uniltansa ja syötiin ja nukahti vielä tunniksi. Eli nukkui todella hienosti. Mutta kai se jatkuva itkeminen ja levottomuus väsyttää. Ainakin mammaa ja pappaa.
Syöminen on vähentynyt, ehkä syödään enää litra velliä ja korviketta yhteensä. Syöntivälit myös harventuneet. Jospa tuosta ei kasvaisikaan jättivauvaa =)
Kovasti myös meillä puhellaan, ärrä ja ässä sorisee ja mamma sitten puhuu takaisin samanlailla ja sekös naurattaa; äitihän ymmärtää! Kovin iloinen ja aktiivinen on tyttö silloin kun ei itketä. Ihan mainio tapaus tämä meidän Nella Vilhelmiina :heart:
Pilkettä; Olen muistellut usein alkuaikoja. En sitä järkyttävän kovaa ja pitkäkestoista pahoinvointia vaan sitä kun tuli kerrottua vanhemmille yms. Ne ilmeet oli mahtavia! Isälleni kerrottiin päivä testin teon jälkeen, plussasin 4/1 ja seuraavana päivänä perjantaina lähdettiin ruotsinlaivalle isäni ja veljeni kanssa. Kun laiva lähti satamasta istuttiin baarissa ja me miehen kanssa hymyiltiin toisillemme ja sanoin; On hiukan kerrottavaa. Teistä tulee ukki ja eno. Voi että niitä ilmeitä! 15-vuotiaalta veljeltäni putosi leuka lattiaan ja isä oli kuin kala kuivalla maalla kunnes tuli kyyneleet silmiin ja totesi kuinka hienoa asia oli. Sitten hän kätteli miestäni ja he menivät yhdessä tupakalle ja halailemaan toisiaan
Oli kyllä hienoa, vaikkei sitä silloin oikein ajatellut, minä kun olin kovin negatiivinen raskauden suhteen alussa; ei mielestäni ollut alkuunkaan hyvä välikkö. Mutta asioilla on tapana järjestyä.
Nella sai alkunsa viime itsenäisyyspäivänä, hymyilyttää kun ensi viikolla on vuosi siitä. Jos sitä pitäisi toinen "vääntää" näin juhlapäivän kunniaksi
Vaihteeksi iloisissa tunnelmissa, Kirvash ja Nella 2 ½ kk