Elotaaperot 2007

Täällä yksi ylpeä äiti! Minea lähti vihdoin tänään kunnolla kävelemään :D Nytkin taapertaa ympäri asuntoa ja kantaa tavaroita käsissään. =) Ei muuta tällä erää, piti vain tulla hehkuttamaan tuota kävely asiaa... :D
 
Voe että ku ei tuu tänne kirjotettua kun käyn kiireissään aina vaan tuolla odotus puolella, sinnekkään en oo aikoihin kirjottanu mitään.

Meillä Veeti otti tänään ekat kunnon kävelyt. Ite päästi tuesta irti ja lähti laputtamaan. Jonkun puolitoista metriä käveli mummun syliin. Ja sit sylistä syliin muutaman kerran ja ihan useamman askeleen. Varmaan ihan pian kävelee hyvin! Jännittävää! :D

Vähän selailin tekstejänne, onnittelut uusille plussaajille! Minäkin nyt pääsen nauttimaan taas tästä raskaudesta. Siis meinaan pahoinvointi on nyt ohi! :) Jos muistaa syödä tarpeeksi usein...
 
heipat taas minunkin puolesta!

eikertakaikkiaan riitä aika enää nettiin. iskä on ollut kaksi viikkoa pois, viikonlopun yhteinen reissu oli välissä ja koulun puolesta on ollut hommaa enempi ja vähempi.

kirvash kiitti kerhosta, laitoin äsken jäsenhakemusken,mutta sitä ennen laitoin kuulumisia vanhan kerhon syyskuu osioon. ei sillä ei meille mitään uutta. lauri ei kävele, eikä puhu, mutta touhua ja intoa riittää. en siis vielä ole huolissani.

iltapuhteet kutsuvat! kuulumisiin taas.
 
Noppis
Meilläkään ei vielä kävellä ilman tukea, mutta kädestä pitäessä tomerasti taapertaa. :heart: Uusia sanojakaan ei ole vielä. Viimeiset 2,5 viikkoa on ollut enemmän tai vähemmän kipeä, sekä virus- että bakteeri-infektio. Saatiin antibioottikuuri nyt lauantaina, ja bakteerit onkin lähteneet mäkeen rään väristä päätellen, mut eilen nousi 39 kuume ja yöllä samoin. Ei siis TAASKAAN voinut viedä neitiä päivähoitoon, alkaa olla yhtä tyhjän kanssa tämä minun "opiskelu".

Meillä se ei plussaa vaan kuulu, miksi? :ashamed: :(
 
Taas on mullakin jääny kirjottelut.. Mutta siis Ukko juoksee jo hirveetä vauhtia, lähti 11 kk:n iässä kävelemään. Ja mä kun oli sillon niin huolissaan kun Ukko oppi ryömimäänkin tosi myöhään, ettei se lähe ikinä kävelemäänkään. Parisen viikkoa harjotteli tukea vasten kävelyä ja sitten lähti ihan kertaheitolla taapertamaan. Niin ja joo, Ukollakin on tollanen sitkee räkätauti menossa, kolmatta viikkoa jo, ja yks antibioottikuuri takana.. Seuraillaan tilannetta.

Meille ei siis muuta ihmeitä, mä oon työtön tällä hetkellä enkä oo pitäny mitään kiirettä hakeakaan töitä. Täytyy tässä viimestään ens vuoden puolella jotakin keksiä.

Niin ja onnea kaikille odottajille oikein paljon!! Mullakin kauhee vauvakuume, mutta kun tuo mun viimesin raskaus nyt meni miten meni, niin tässä on ollut pakko pitää taukoa.. Mutta siis katellaan kun aika on kulunu, että mitäs sitä tehään!

Ai niin, ja piti vielä lisätä, että Ukon ainoa sana on "auto", nehän ne on tärkeintä tällä hetkellä! :D
 
Moi :)
En ookkaa tainnu paljoa kirjotella synnytyksen jälkeen.. Rasmus on nyt 1v2kk (syntyi siis jo rv 37+2 eli heinäkuun puolella) ja reipas pikkumies :heart: Kävelemään lähti 10kk iässä ja sanoja tulee nyt muutamia. Kotona olen hoitanut pientä miestä tähän saakka, mutta nyt sitte alko supistukset vaivaamaan jo toisessa raskaudessa ja päiväkotipaikka on hakusessa.. Kakkosen la on 5.3.09 :heart:

Kirjottelin ennen nimimerkillä milana :D
 
Vähän meidänkin kuulumisia: Poika lähti vajaa pari viikkoa sitten kävelemään. Aika lyhyitä matkoja kävelee edelleen ja melko harvoin. Reilu 5 m taitaa olla pisin matka kerrallaan ja saattaa olla tunteja välissä, ettei kävellä yhtään. Mutta on tuo niin suloisen näköistä :heart: ! Miten teillä muilla on edennyt tuo kävelytaidon lisääntyminen?

Pojalla maistuu nykyään ruoka tosi hyvin. Kaukana ovat ne ajat, kun piti hauskuuttaa, että saa iltapuuron uppoamaan. Ja sen huomaa kyllä painossakin =) .

Poika tykkää matkia kaikkia eläimen ääniä, kun kysyy, mitä esim lammas tai lehmä sanoo. Muuten ei hirveästi juttele. Eilen oli osoittanut kelloa ja sanonut "kello". Muutaman kerran on tarkoituksellisesti sanonut "pappa". Ehkä tämä kaksikielisyyskin vähän hidastaa.

Päivähoito ois tarkoitus aloittaa vuodenvaihteessa. Nyt jo vähän jännittää, vaikka poika onkin tosi sosiaalinen. Onko kellään muulla lasta, joka nukkuu päikkärinsä vain ja ainoastaan rattaissa (tai autossa)? Mä en saa millään poikaa sisälle nukkumaan. Pitäis tsempata sen asian kanssa nyt, kun siirryttiin yksiin päikkäreihin....

Iloista syksyä kaikille!
 
late-boy on saanut jalat alleen! on nyt lokakuun kunniaksi akanut kävellä ilman tukea. aika huteraa on meno vielä, mutta omin jaloin edetään ja kyllä on ylpeää poikaa =)

Eeeva/milana olipa kiva kun kävit moikkaamassa ja onnea odotukseen.

Noppis voi kun voisi sanoa mikä mättää. oletteko käyneet vielä missään tutkimuksissa tms? toivon kovasti paljon onnea yritykseen!!

nyt pehkuihin, öitä!

 
Hei! Ja paljon onnea taas uusille odottajille :) Käykää ihmeessä kurkkaamassa uuden kerhon puolella ihania taaperokuvia!
Meille kuuluu tätä arkisen ihanaa eloa. Ei sen kummempia uutisia nyt mihinkään suuntaan.
 
Moikka pitkästä aikaa!

Tulin kertomaan hieman meidänkin kuulumisia. Lueskelen säännöllisesti teidän kuulumiset mutta ei tule itse kirjoitettua.

Itse jatkan vielä kotona lapsia hoitamassa. Vilma täytti vuoden siis elokuun 14. Synttäreitä juhlittiin suurella joukolla. Koko lähisuku oli koolla. Vilma lähti syyskuun alussa kävelemään. Nyt kävelee jo tosi varmasti. Ei juurikaan konttaa enää. Välillä pitää jopa juostakin!

Hampaita on 9 kpl. Neljä ylhäällä ja alhaalla edessä ja oikealla eka poskihammas myös noussut.

Kovasti uhmaa on ilmassa. Ei sana on tullut varmasti Vilmalle tutuksi, ei vaan meinaa tehota! Lisäksi isosiskolla on oikein kunnon uhmaikä päällä, joten tylsää meillä ei ole ainakaan! Vähän väliään kuuluu jostain itkunpyrähdyksiä ja huutoa. Tytöt ovat alkaneet tappelemaan oiekein kunnolla. Vilmakin kyllä pitää puolensa. Ei juurikaan jää kakkoseksi siskolleen. Saa olla välienselvittäjänä vähänväliään. Eturistiriidat ottavat lujille! ;)

Kesä meni niin ettei juurikaan sairastettu mutta nyt lapset olivat flunssassa. Keskimmäisellä oli kova kuume. Me muut selvittiin vähemmällä. Sairastelun aikoihin keskimmäinen alkoi jälleen huutamaan yöllä. Monta yötä meni niin ettei juurikaan nukuttu miehen kanssa. Kiukkuhuutoa seurasi tunnin välein. Viime yö oli ensimmäinen pitkään aikaan kun nukuimme ihan koko yön putkeen.

Meillä on suunnitteilla tyttöjen muutto omaan huoneeseen. Vielä ei ihan ole ajankohtaista mutta pikapuoliin kuitenkin. Vilma on opetellut nyt nukkumaan matalalaitaisessa sängyssä ja hyvin on sujunut. Huonetta pitää vielä hieman fiksata ennen muuttoa.

Oikein hyvää syksyn jatkoa kaikille Elotaaperoille!
 
Heissan!

Kristian on ollut pari päivää tosi kipeänä ja lopulta diagnoosi oli kauhkoputkentulehdus. Onneksi antibiootit auttoivat ja nyt poika on elämänsä kunnossa. Ei nukuta ei niin millään kun tekisi mieli vaan juosta ympäri kotia ;) Olen koettanut nukuttaa hänta kohta 1 1/2tuntia!

Vaihdettiin makkareita niin että Kristian nukkuu isossa makkarissa ja me pienessä. Hän on niin ylpeä omasta huoneestaan että! Menee aina iloisesti leikkimään tai kulemaan kirjoja sinne. Poitsulla on jokin kirja fetismi meneillään, koko ajan haluaa et luetaan kirjoja. Olen nyt maalannut meidän uutta makkaria ja kävin tänään ostamassa uudet verhot. Oli oikeasti aika koomista nukkua viikonajan limenvihreässä huoneessa. Hieman turhan kirkas B)

Muuten voidaan hyvin koko perhe ja äitikin taas elää ja kasaa kun poika nukkuu täydet yöt. Tätä iloa on kestänyt kohta 3 viikkoa!! Paitsi tietty nyt kun oli kuumeessa.

Käyn samalla katsomassa uuden kerhon, kiva kun Kirvas jaksoit perustaa sen!

Mukavaa lauantai iltaa kaikille!

t.Soippa
 
Aurinkoista sunnuntaita elotaaperoiden perheelle:)Täällä likka edelleen tosi kovassa flunssassa eilen oksensi illan kun ahdistaa koko ajan eli ventolinea mennyt aika tiuhaan taasen,viime yö oli tosi rankka nyt jopa toivoin mielessäni et alkais korvat vuotamaan saisi kuurin jos joskus paranisi :ashamed: jasmi tykkää kovasti lukea kirjoja ja nyt oppinut mopolla ajamaan nämä lempipuhaa tällä hetkellä nyt kuuluu huuto likka heräs palaan myöh kun ehdin :wave:
 
Moikka kaikille,. pitkästä aikaa!!
Mä en oo kyllä ehtiny etes taustailla.. Eilen luin vasta viestejä monta sivua. Ollut yhtä hullunmyllyä elokuun lopusta tämä meidän elämä. Mulla alkoi koulu toisella paikkakunnalla, olin viikot siellä ja viikonloput sitten kotiin. Viikolla kävin aina kerran kotona,tai tyttö ja mies siellä. Mutta tosi raskasta oli!! Ikävä koko ajan ihan suunntaton!!
Nyt tuo kaikki onneks historiaa.. Koulu loppui, huomenna 7vkoa työharjottelua ja sitten valmistun!! Jihuuuu!!!
Miinaa ei laiteta vieläkään hoitoon, vaan mummo auttaa hoitojen kanssa.

Miina kävellyt jo 11kk asti. Nyt juoksee ja kovaa!! Kaksi hammasta juuri puhjennut..(alas eteen) ja niistäkös ollaan ylpeitä!! :D
1v mitat oli 9,3kg ja 72,8cm. Pipoa en muista.. :ashamed:
Kovasti tulee jo sanoja..tai ainakin yrityksiä.:) Ulkona leikkiminen on ihan parasta, ja pyöräily myös!! Miina vois istua vaikka päivän pyörän kyydissä. Harmi kun talvi tulee pian...

Mitäpä muuta... Pikku kakkosta ei ole vielä tulossa, toiveissa kyllä.. Mies haluaa vielä hetken odottaa. :kieh:
JOulun jälkeen en vielä tiedä mitä teen..menenkö töihin (jos edes saan töitä!!) vai olenko neidin kanssa kotona. Se jää nähtäväksi!!

Onnea kaikille odottajille, ja Kirvash kiitos uudesta kerhosta!!

Ihanaa syksyä elokuisille!!!

-Maypo ja Miina 1v1kk
 
Moikka. Tää on niin tätä meidän tuuria. Nella oli vajaa kaksi viikkoa terveenä. Ja eilen nousi 39,5 *C kuume ja tänään näyttää enterorokolta. Onneksi tuo mies on taas työttömänä niin voi hoitaa tyttöä. Mä ehdin olla kokonaisen viikon töissä kun olin itsekin sairaana ja nyt jos ois taas joutunu jäämään kotiin... Se on aika hyvin näinä päivinä jos saa täyden työviikon tehdä.

Mä oon itse parhaillani antibioottikuurilla viisaudenhampaan takia. Varattiin jo yli kuukausi sitten aika leikkaukseen ja nyt se sitten alkoi kenkkuilemaan. Nousi hetkessä kuume ja poski turposi. Huomenna loppuu kuuri ja olisi vielä kestettävä viikko ennen leikkausta. Pelottaa että näinköhän se puudutus sitten tehoaa kun se hammas on tulehtunut. Mulla on siis niin kamala hammaslääkärikammo :x - totesin synnytyksen jälkeen että mielummin synnyttäisin uudestaan kun menisin hammaslääkäriin - edes tarkastukseen.

Nella oli yöllä repinyt vaippansa irti ja aamulla kun mies meni tyttöä nostamaan sängystä, oli Nella sitten vääntänyt oikein kunnon kakat. Mies herätti mut ja alkoi ottamaan kameralla kuvia. Nella oli TÄYSIN sen itsensä peitossa ja lakanat, pinnasängyn pinnat, unilelu ja -riepu kakassa. Lattioille oli tippunut ja seinä oli töhritty. Ja iloisena Nella sitä siinä popsi kun odottelin että mies laittaa suihkun tytölle valmiiksi ja mä pääsen pyykkihommiin. Olipas herätys ja hyvä sunnuntaipäivän aloitus!

Eipä tänne muuta, Kirvash ja Nella 12,5 kk
 
Voi ei... isännällä keuhkokuume.. :( Ja minusta tuntuu että mullekkin nousee kuume. Yskiny oon jo kovasti. Veetillä oli jo kuumetta pari päivää ja sitäkin yskittää välillä mutta nyt on ollu kaksi kuumeetonta päivää ja ihan reippaalta vaikuttaa. Syömäpuoli on vain tosi huonoa.. en tiiä mitä sille tarjoaisi kun ei mikään maistu.

Ja mulla pitäis olla ultra ylihuomenna.... pelottaa että joudun perumaan sen.

 
Hei kaikille! Kaisa onneksi välttynyt taudeilta ja ite myös, pitää koputtaa puuta. Perhekerhos kyllä viimeks yks äiti flunssas, joten pian kait muutkin taudis. Kaisa tykkää kerhoilla, saa kiusata vanhempia lapsia, juosta perässä ja taputtaa poikia päähän ja rikkoa leegorakennelmat. On vähän kova tyttö ikäisekseen. Syö niukasti, mutta kait riittävästi. Ripulia usein, taitaa olla jotain allergiaa, mutta en oikein tiedä mistä johtuu ja täällä ei pääse mihinkään tutkimuksiin. Yritän tutkia itse asiaa. Ajatukset on muuten tässä vähän olleet sekaisin, kun Kauhajoella kuoli kaksi tuttua siinä ammuskelus. Ens lauantaina koko kylä menee hautajaisiin. Eli tämmöistä tänne pohjanmaalle kuuluu. Pikaista paranemista sairastaville ja muutenkin kaikkea hyvää!
 
:hug: osanottoni Tankki

Täällä on poitsulla ja melkein jokalapsella tuo Enterorokko....juts kun oltiin selvitty korvatulehduksesta. Onneki kerettiin terveenä käydä korvapolilla viimeviikolla. Toivotaan että putkitusaika tulee pian. No, tällastahan tämä on kun lapsi menee hoitoonn....kaikki mahdolliset taudit tulee ekana vuonna...onneki mulla on ymmärtäväisiä työkavereita kun olen töissä samaantapaan ollut kuin Kirvash Jokatoinen viikko melein pois ja sitten jokatoinen viikko töissä. Seuraavaksi sitten varmaan iskee vesirokko....ain niin ja vatsatauti on vielä kokematta...onneksi otettiin rotarokote.

Kiva kuulla että niin moni odottaa jo uutta vaavelia. Onnea kovasti. Vähän haikealta tuntuu kun me ei enää aiota tehdä...tulee ikä vastaan. Onneksi saatiin tämä aarre :heart:
 
Kaikille pikkupotilaille ja perheille pikaista paranemista :flower: muistoissa on aika muutamien vuosien takaa, kun joku oli aina kipeä. ja töistä oltiin pois tasaiseen tahtiin...

tankki voimia :hug: kauhea tapaus, joka koskettaa niin monia. maailma ja sen asukkaat ovat tosiaan huonossa jamassa.

meille kuuluu ihan hyvää, toistaiseksi. late lahti viikonloppuna kävelemään ihan kunnolla ja nyt meillä mennä patkuttaa täällä sellainen metrin pätkä =) ihana köpöttelijä. kateellisena ihailen miten pikkuinen jaksaa uudestaan ja uudestaan yrittää, vaikka väliin pyllähdetään. ite luovuttaisi jo monta kertaa.

mulla olis hampaista kyssäri: pojan etuylähampaat (ainakin) ovat alareunasta (purupinta) vaaleammat, kuin muu hammas. onko normaalia vai mistä johtuu?

muuta ei nyt ole mielen päällä. peti kutsuu. hyvä mieli, kun sain suht ison kouluhomman valmiiksi. yksi kasvitentti ja esseen teko on vielä tässä kuussa, mutta onneksi mukaan mahtuu myös syysloma =)
 
Tää menee nyt kyllä aika aiheen vierestä, mutta Mirjamic, kivalta kuulostaa toi sun koulu! Itse vähän väliä mietin jatkokouluttautumista, ja pihalla tykkään puuhailla kovasti, ja silloin tällöin tulee mieleen, voisiko siitä olla jopa ammatiksi. Jos meinaan jotain keksiä, niin oon suunnitellu sen olevan jotain ihan muuta, kuin nykyinen sosiaalialan koulutus. Eipä muuta!

Tai no, jos kertois vähän kuulumisia sit pojankin kohdalta! Eli uskomatonta vauhtia voi reilun vuoden ikäinen juosta ja kepposiakin osaa tehdä, ja kiellot osaa olla kuulematta ja huomioimatta. Nuhaa on ollut vähän väliä, mutta toivotaan, että vahvistaa vaan immuniteettia. Kerhoillaan kahdesti viikossa ja lätkää käydään katsomassa aika usein. Leikkipuistossa on kiva touhuta ja auttaa äitiä kaikenlaisissa kotiaskareissa... Vähän väliä ihmetellään, kuinka hän voi ymmärtää jo niijn paljon ja alkaa olla jo tosi iso poika. Vauva-ajatukset pyörii silloin tällöin mielessä, mutta kaipa tässä jokunen aika ootellaan vielä.

Oli oikein mukavaa löytää uusi kerho ja siellä puolen jatkan varmasti jutustelua, kunhan kerkiää paremmin. Kivaa ja aurinkoista syksyä kaikille!
Pauliina :flower:
 
Kirjoitellaas nyt tännekin kun aamun kerhon puolella viettänyt,kun neiti nukkuu ja pojilla kaveri yökylässä:)Masis iski aamulla nyt pussillisen karkkia syötyäni alkaa elämä hieman näyttämään kirkkaammalta ;) Oon pohdiskellut mitä haluan tuloksetta..
No tänne ei ihmeellistä likka sairastaa edelleen aamuisin herää super aikaisin meinaa usko alkaa välillä loppumaan päivittäin ed.oksentaa kun ahdistaa,nyt tuli herätys joten viikonloppuja
 
Tervehdys!

Kirvas meillä oli pientä kakkaepisodia tänään aamulla, otin ylimärän vaipan pois ja aloin vaihtaa poitsun sänkyyn puhtaita lakanoita. Noin minuutin päästä katsoin Kristiania ja hän söi kakkapökälettä jota piti kädessään. YÖK YÖK!!! Mä jäädyin ihan totaalisesti, onneksi mieheni reagoi tilanteeseen nopeasti. YÖK!

Muuten kuuluu aika normaalia, mieheni on ollut tosi kipeänä mutta me elettiin normaalia arkea Kristianin kanssa. Tänään mulla on vapaa ilta ja huomenna vielä vapaa aamupäivä! Lähden pitkästä aikaa vanhan työkaverin kanssa istuskelemaan iltaa!

Mukavaa viikonloppua!
 
sunnuntaita leidit!

Sahei :hug: kyllä se selviää...tiedän noi tunteet. Ne vaan pitää elää ja sitten huomaat yhtäkkiä että tiedätkin mitä tahdot. Kyllä se pulpahtaa sieltä se tieto ilman kovaa puskemistakin :hug:
Meillä on enterorokoo voitettu mutta taisin itse sairastua siihen kun pe iltana nousi kuume ja kurkku on tosi kipeä. Nyt ei enää kuumetta mutta hutera olo...olivat tarhassakin jotkut hoitsut sairastaneet taudin, joten pelkkä lastentauti ei sitten liene.
Meidän oli tarkoitus mennä sohvaostoksille eilen, mutta eipä päästy kun olin kipeä. nyt vois tänään yrittää käydä jossain näyttelyssä.

Just tuossa omalla pihalla huomasin syksyn lehdistä, että viime vuonna tähän aikaan puuhastelin ristiäisiä...oli syyslehtiä koristeena pöydillä.
Poitsu voi hyvin....mahdoton menijä, iloinen ja omatahtoinen.. Täällä on kyllä ihan selkeät merkit tullut jo uhmasta. Parikertaa on sellaset itkuraivarit saanut että oksat pois. Liittyy siihen kun sairastaa ja on ilmeisen huono olo eikä osaa sitä oikein muuten ilmaista. Ykskin kerta Nikolas nosteli kuin voimamies ikään tollasta ikean leikkiputkea ja ärjyi....ja katsoi meitä sen näkösenä että täältä pesee. Välillä tuli syliin ja välillä kiemurteli pois. Sitten aikansa ärjyttyään se loppui...oisko kestänyt jotain 20min. Oltiin vain miehen kanssa siinä läsnä ja otettiin syliin kun pyysi...eipä siinä muuta voinut tehdä. Onneksi noita ei ole paljoa, mutta mitähän se oikea uhma siten tuo tullessaan kun poitsulla jo nyt tuollaset voimannäytöt.
Muuten on iloinen ja aktiivinen.
Tällasta tänään.... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soippa:
Tervehdys!

Kirvas meillä oli pientä kakkaepisodia tänään aamulla, otin ylimärän vaipan pois ja aloin vaihtaa poitsun sänkyyn puhtaita lakanoita. Noin minuutin päästä katsoin Kristiania ja hän söi kakkapökälettä jota piti kädessään. YÖK YÖK!!! Mä jäädyin ihan totaalisesti, onneksi mieheni reagoi tilanteeseen nopeasti. YÖK!

Muuten kuuluu aika normaalia, mieheni on ollut tosi kipeänä mutta me elettiin normaalia arkea Kristianin kanssa. Tänään mulla on vapaa ilta ja huomenna vielä vapaa aamupäivä! Lähden pitkästä aikaa vanhan työkaverin kanssa istuskelemaan iltaa!

Mukavaa viikonloppua!

:LOL: :LOL: Mä muistan että itse vain nojasin seinään silmät ristissä juuri heränneenä, suu auki kun katsoin miten Nella nuoli kämmenselältään puolilöysää tavaraa :x . Mutta annoin syödä, koska olin jäässä itsekin + että toivottavasti se oli viimeinen maistelukerta. Yök. Pitäisi varmaan perustaa kerhoon ketju "Hauskat (ja jopa ällöttävätkin) tapahtumat lasten kanssa". Kaikilla varmasti on kertoa iloisia ja ällöjä sepustuksia vanhemmuuden iloista :D


Pilkettä: Voisin katella jos ensi viikolla pääsisin moikkaamaan sua työn tohinaan Nellan kanssa. Jos et ole itse sairaana. Mulla on huomenna paljon pelätty viisurin poisto ja varmaan siitä tulee saikkua muutama päivä sillä en voi töitä tehdä jos en voi puhua. Silloin voisi olla hyvä aika tulla tapaamaan sua :D . Katsellaan. Mulla varmaan on sun numerokin jossain YV:ssä niin voin sitten ilmoittaa millon tultaisiin ja että sopiiko yms. Varmasti en nyt voi vielä sanoa kun Nellakin on niin paljon sairaana.

Meillä tyttö juoksee ja höpöttää niin paljon. Minä olen jabujabu ja mies on papaapapaa. Noin ne on vakiintunut. Ja mistä jabujabu tulee... jaa-a.


Kirvash ja Nella melkein 13 kk
 
Kirvakselle :LOL: elämä ei ole ikinä tylsää näiden touhupakkausten kanssa.

Kuinka HUOMIONKIPEITÄ teidän taaperot ovat? Meillä Kristianilla menee hermo hyvin nopeasti jos koetan/koetetaan tehdän jotain oikeaa eikä huomioida häntä. Ollaan porattu tauluja seinään ja tänään laitettiin verhokisko. Koko ajan pelkkää itkua ja halusi olla sylissä. En tiedä oliko turvattomuuden puutetta (seistiin sohvalla ja porattiin reikiä katonrajaan) vai sitä että hänen oli tarkoitus leikkiä yksin ilman että kukaan katsoo häntä.

Pitäisikö yksi touhuamista alkaa harjoittelemaan? Taidetaan ihan liikaa olla vieressä ja kommentoida hänen touhujaan.

Kauniita unia,
Soippa ja Kristian kohta 1v 2kk
 

Yhteistyössä